וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה שנים: אלי אוחנה נוטה לסיים את תפקידו בנבחרת הנוער

המאמן שמע מראשי ההתאחדות על הקיצוצים הצפויים וההערכה היא כי יעדיף לסיים את תפקידו. האם ההחלטה סוללת את דרכו בחזרה לבית"ר ירושלים? טביב ינסה לצרפו. רואדה: "אני לא מגיע בשלב זה, יש לי בעיות בבית"

one

בווידאו: מרגעיה היפים של בית"ר ירושלים בעונה שעברה

אחרי שמונה שנים בתפקיד מאמן נבחרת הנוער, אלי אוחנה עשוי לקבל בקרוב החלטה על דרך חדשה. בפגישה שנערכה בימים האחרונים בין המאמן לראשי ההתאחדות הובהרו למאמן הקיצוצים הנרחבים גם בעמדות המאמנים בהתאחדות. הצדדים קבעו להיפגש שוב בימים הקרובים ולקבל החלטה סופית, אך נראה כי בעקבות הקיצוצים הנרחבים המאמן יעדיף לפנות לדרך חדשה.

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אלי אוחנה. GettyImages
לא צפוי לחזור למשרות אימון בליגת העל. אוחנה/GettyImages

חוזהו של אוחנה מסתיים בסוף יוני והוא למעשה ישלים שמונה שנים בהתאחדות לכדורגל, מאז מונה ביוני 2008. ההישג הגדול של אוחנה עם נבחרת הנוער היה העלייה לאליפות אירופה ב-2014. לאוחנה הוצעה האפשרות גם לשמש כמאמן הנבחרת הצעירה, אך כאמור, בשל הקיצוצים הגדולים, ההערכה היא כי המאמן נוטה לסיים את תפקידו.

אוחנה לא צפוי לחזור למשרות אימון בליגת העל, והתפקיד היחיד המעניין אותו קשור בניהול מקצועי. כבר מספר שנים שאלי טביב מנסה לצרף את המאמן לבית"ר ירושלים אך אוחנה העדיף להישאר בהתאחדות. נראה שהקיץ הזה ישנו חלון הזדמנויות בו הסמל הגדול של בית"ר ירושלים עשוי לחזור למועדון ולשמש כנציגו של טביב, ששוהה במרבית השנה בחו"ל. טביב הבהיר למקורביו לאחרונה כי ייפגש עם אוחנה עם חזרתו מחו"ל וינסה לצרפו למועדון.

אלי טביב הבעלים של הפועל כפר סבא עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
בימים אחרים. טביב ואוחנה/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, יערוך מסיבת עיתונאים לרגל כניסתו לתפקיד כאשר אחר הצהריים תערוך הקבוצה את אימון הפתיחה בסגל מדולל מאוד. הבלם חסוס רואדה הבהיר דרך סוכנו כי הוא סובל מבעיות אישיות ולא יגיע בשלב זה. בבית"ר ירושלים ימתינו עד לסוף השבוע לפני שיפעלו בנושא. הבעלים אלי טביב נחת מחו"ל ויזרז את תהליך בניית הסגל בימים הקרובים. הבעלים צפוי לשבת עם דן מורי וכמו כן לחתום סופית את עסקת יעקב בריהון. בנוסף לכך, ישוחח הבעלים עם עידן ורד בניסיון לצרפו למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully