וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן אורי שטרית החליט לפרוש מכדורגל בגיל 30

7.6.2016 / 16:44

שחקנה של הפועל כפר סבא בעונה החולפת, החליט לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל בעקבות פציעה נדירה בעצם הבריח. "הפציעה קשה ומסובכת מכדי שאנותח ואחזור"

כשהוא רק בן 30, נאלץ המגן השמאלי אורי שטרית לפרוש מכדורגל. הכדורגלן ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא, החליט לתלות את נעליו ולסיים קריירה מאוד מכובדת בליגת העל בשל פציעה נדירה בעצם הבריח, ממנה הוא לא יכול לחזור לשחק.

שטרית אישר את הפרטים לוואלה! ספורט ואמר: "לצערי הרב אני מחוייב לפרוש מכדורגל ולהתחיל פרק ב' בחיים. לא חשבתי שבגיל 30 אתלה את הנעליים. הייתי בטוח שאשחק לפחות עד גיל 35. אבל הפציעה הזו בעצם הבריח יותר מדי קשה ומסובכת מכדי שאעבור ניתוח ואחזור".

שטרית גדל במכבי תל אביב ונחשב בתחילת דרכו למגן העתיד שישחק שנים ארוכות במועדון. הוא צמח אצל השריף אלי כהן שהציב אותו בצד שמאל, בעוד את יובל שפונגין, ה"תאום" שלו, הציב בצד ימין. בסך הכל הופיע שטרית במדי מכבי תל אביב ב- 101 משחקים.

בהמשך שיחק שטרית לא מעט בצפון - בקרית שמונה ובבני סכנין, ולאחר מכן גם במכבי נתניה בשתי קדנציות שונות. היתה לו עונה אחת ברמת השרון, ובעונה האחרונה שיחק לא מעט דקות בכפר סבא, עד שכאמור נפצע בצורה קשה ונאלץ לפרוש ממשחק פעיל.

אורי שטרית שחקן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
"הייתי בטוח שאשחק עד גיל 35". אורי שטרית/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully