וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.6: אובמיאנג מתקרב לסיטי, ברצלונה רודפת

פפ בדרך אל הרכש השני, הקטאלנים שדרגו את ההצעה עבור למוס ובריאל גיבשו החלטה לגבי חאמס. קראמר חזר לגלדבאך, כוכב הולנדי סגר בטוטנהאם ובלסטר מנסים להשאיר את ורדי

רויטרס

בווידאו: הניצחון השני של קולומביה בקופה סנטנריו

העברות

* רכש ראשון לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. אריק באי חתם לארבע שנים. לידיעה המלאה.

* כריסטוף קראמר חוזר לבורוסיה מנשנגלדבאך. הקשר בן ה-25, שהושאל מקבוצתו באייר לברקוזן לגלדבאך במשך שתי עונות, עבר לצמיתות לסייחים, ששילמו ללברקוזן 15 מיליון יורו. קראמר, שחתם לחמש שנים, רשם 28 הופעות העונה בבונדסליגה.

* פטריק ואן אנהולט חתם לארבע שנים במדי סנדרלנד.

שמועות

* ב'גרדיאן' מדווחים כי אנטוניו קונטה מעוניין באלברו מוראטה. המאמן האיטלקי רוצה שצ'לסי תחתים את החלוץ ישירות מיובנטוס, לפני שריאל תממש את האופציה שיש לה עליו ותקנה אותו חזרה.

* האם פייר אמריק אובמיאנג יגיע למנצ'סטר סיטי? ב'סקיי ספורט' בטוחים כי חלוץ בורוסיה דורטמונד יהפוך לרכש השני של המאמן אחרי אילקאי גונדואן, והעסקה מוערכת ב-65 מיליון יורו.

* ב'דיילי מירור' מדווחים כי טוטנהאם קרובה לסגור את עסקת ויסנט יאנסן. חלוץ אלקמאר ונבחרת הולנד, עשוי להשלים את המעבר לממלכה תמורת 15 מיליון יורו.

עוד בנושא:
טרגדיה בניגריה: סטפן קשי מת בגיל 54
התפקיד החדש של פרננדו היירו

* בארסנל מתכננים לפתות את הקטור ביירין בחוזה משודרג. מגן נבחרת ספרד זוכה לעניין מצד ברצלונה ומנצ'סטר סיטי, אך הבהיר כי הוא ישמח להישאר אצל התותחנים.

* אברטון עושה מאמצים כבירים כדי לשמור את ג'ון סטונס בסגל גם בעונה הבאה. הטופיז, שנמצאים במגעים מתקדמים עם רונאלד קומאן, הבהירו כי הבלם הכישרוני נמצא מחוץ לשולחן המשא ומתן. רוס בארקלי, שנכלל בסגל האנגלי ליורו 2016, צפוי לחתום על הארכת חוזה.

* העולה לפרמיירליג, מידלסבורו, הפסיקה את המגעים עם מרטין שקרטל. בלם ליברפול ונבחרת סלובקיה מעדיף את ההצעה מצד האלופה הטורקית בשיקטאש, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות.

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, תומאס ורמאלן. GettyImages
חוזר אל הממלכה. ורמאלן/GettyImages

* ססאר אספיליקואטה עשוי להגיע ליעד מפתיע. מגן צ'לסי נמצא על הכוונת של אתלטיק בילבאו כאשר הבאסקים צפויים לנצל את הכסף ממכירתו של אמריק לאפורט לסיטי כדי לפתות את שחקן ההגנה הוורסטילי.

* ריאד מחרז כבר חושב על היעד הבא. כוכב לסטר, ששמו נקשר עם מעבר לארסנל בצוותא עם ג'יימי ורדי, הפסיק את המגעים עם האלופה בנוגע לחידוש חוזהו, כך מדווחים בממלכה.

* 'ספורט' הקטאלני מדווח כי תומאס ורמאלן, שמיעט לשחק מאז שהגיע לברצלונה, מבוקש בליברפול, ווסטהאם ובשיקטאש. הבלגי אינו נמצא בתוכניות של לואיס אנריקה לקראת העונה הבאה.

* עדיין בברצלונה. האלופה שיגרה הצעה משודרגת ללאס פלמאס בנוגע למאוריסיו למוס בדמות שמונה מיליון יורו ועוד ארבעה מיליון יורו בהתאם להופעות והישגים.

* 'אס' מדווח כי בריאל מדריד גיבשו החלטה סופית בנוגע לעתידו של חאמס רודריגס, שמבוקש על ידי צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ופאריס סן ז'רמן, צפוי להמשיך אצל הבלנאקוס ולקבל שדרוג בכמות הדקות מזינדין זידאן.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 7.6: ביילי עבר בדיקות ביונייטד, השם החם של ברצלונה

לכתבה המלאה
חאמס רודריגס נבחרת קולומביה. AP
נשאר בלבן. חאמס/AP

* באנגליה מדווחים כי ווס מורגן, קספר שמייכל ורוברט הות' שוחחו עם ג'יימי ורדי במטרה להשאירו בלסטר גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully