וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.6: ביילי עבר בדיקות ביונייטד, השם החם של ברצלונה

הבלם הצעיר קרוב לחתימה, לואיס אנריקה קיבל המלצה חמה מכיוון אלברדו ומאטיץ' עשוי להתאחד עם מוריניו במנצ'סטר יונייטד. קלופ מעוניין בהקטור הררה והכישרון החדש של דורטמונד

רויטרס

בווידאו: תקציר הניצחון של ארגנטינה על צ'ילה

העברות

* אמרה מור, קשרה בן ה-18 של נורסלנד הדנית, חתם על חוזה ארוך טווח לחמש שנים בשורות בורוסיה דורטמונד.

* רומא הודיעה כי הקפטן, פרנצ'סקו טוטי, ימשיך לשחק בקבוצה גם בעונה הבאה. לידיעה המלאה.

אמרה מור מוצג בדורטמונד

* למרות ההתעניינות מצד ריאל מדריד, יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומינגה, הודיע כי רוברט לבנדובסקי ודוד אלאבה אינם למכירה: "שום שחקן לא יעזוב בניגוד לרצוננו".

* האם אריק ביילי יהיה שחקן הרכש הראשון של מנצ'סטר יונייטד הקיץ? בספרד ובאנגליה מדווחים כי בלמה בן ה-22 של ויאריאל עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות במועדון, בעוד העסקה צפויה להיסגר עד סוף השבוע. ויאריאל תקבל תמורתו 30 מיליון ליש"ט.

* בצרפת מדווחים שוויסאם בן יידר החלוץ הפורה שכבש 47 שערי ליגה בשלוש העונות האחרונות שלו בטולוז, נמצא על סף חתימה בסביליה אלופת הליגה האירופית.

* באנגליה מדווחים שאברטון קרובה להחתים את רונאלד קומאן מאמנה ההולנדי של סאות'המפטון במקום רוברטו מרטינס.

* האם ז'וזה מוריניו יתאחד עם נמניה מאטיץ' במנצ'סטר יונייטד? באיטליה טוענים שהשדים האדומים פנו לצ'לסי עם הצעה לרכישתו של הקשר שהיה שחקן הרכב קבוע אצל המאמן הפורטוגלי. בממלכה טוענים כי מייקל קאריק סיכם לעונה נוספת בשורות השדים האדומים.

* בדיילי מירור טוענים שאנטוניו קונטה מאמנה הבאה של צ'לסי רוצה את אנגולו קאנטה קשרה של לסטר, בו מעוניינת גם פריס סן ז'רמן. על פי הדיווח הבלוז יציעו לצרפתי הבינלאומי חוזה מפתה לחמש שנים.

* באיטליה מדווחים שליובנטוס יש הסכם עם סוכנו של מיראלם פיאניץ', אולם רומא לא תמכור את הקשר הבוסני שלה בפחות מ-38 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו.

* על פי דיווחים באנגליה, לסטר הציעה לג'יימי ורדי חוזה משודרג במטרה לנסות להשאירו ולא לעבור לארסנל.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) מול נמניה מאטיץ' שחקן צ'לסי. GettyImages
מוריניו רוצה להביא אותו ליונייטד. נמניה מאטיץ'/GettyImages

* בורוסיה דורטמונד עומדת להשלים את רכישתו של רפאל גריירו, מגינה השמאלי הפורטוגלי של לוריין תמורת סכום של כ-12 מיליון פאונד.

* האם יורגן קלופ ישים את ידו על מגן נבחרת גרמניה? על פי הדיווחים ליברפול הגישה לקלן הצעה לרכישתו של יונאס הקטור. שם נוסף שמעניין את המאמן הגרמני הוא הקטור הררה, קשר פורטו ונבחרת מקסיקו, שמבוקש גם בנאפולי.

* בזמן שכל כוכביה מבוקשים אצל הקבוצות הגדולות, לסטר מנסה להתחזק לקראת ההופעה שלה בליגת האלופות ועל פי דיווחים בצרפת השועלים סיכמו עם ניס על רכישתו של נאמפאליס מנדי הקשר האחורי שעלותו מוערכת בכ-10 מיליון יורו.

* מקרי או מכוון? יורגן קלופ מאמנה של ליברפול ישב הבוקר לצידו של ניקולאס היגואין, אחיו וגם סוכנו של גונסאלו היגואין במשחק של נבחרת ארגנטינה מול צ'ילה. באנגליה מתפרסמים בימים האחרונים לפיהן הסקורר שכבש 36 שערים ב-35 משחקים במדי נאפולי בעונה החולפת, עשוי לעבור לאנגליה בקיץ.

* בספרד מדווחים כי מאמן ספורטינג חיחון, אבלרדו, המליץ ללואיס אנריקה לצרף את אנטוניו סנאבריה לשורות ברצלונה. החלוץ, ששיחק במדי קבוצת המילואים של האלופה, שייך לרומא.

קלופ עומד לצידו של ניקולאס היגואין, אחיו וסוכנו של גונסאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully