וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי חתם על חוזה לעונה אחת נוספת ברומא

קפטן הג'אלורוסי, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-40, נשאר בקבוצה בה שיחק מאז 1989 כשהיה בן 12 לעונה נוספת. "רציתי מאוד את החוזה הזה, הוא התגשמות חלום עבורי", אמר הקשר

שחקן רומא פרנצ'סקו טוטי. רומא, אתר רשמי
טוטי חותם על החוזה החדש/אתר רשמי, רומא

פרנצ'סקו טוטי חתם היום (שלישי) רשמית לעונה נוספת ברומא. קפטן הג'אלורוסי, שיחגוג את יום הולדתו ה-40 ב-27 בספטמבר, חתם על חוזה שישאיר אותו עונה 25 בקבוצה מבירת איטליה. "רציתי מאוד את החוזה הזה, הוא מייצג את הגשמת החלום שלי", אמר טוטי לאתר הרשמי של רומא, "תמיד רציתי לסיים את הקריירה שלי אחרי שלבשתי חולצה אחת בלבד, את החולצה של רומא. אחרי ששוחחתי עם נשיא המועדון, אני אפילו משוכנע יותר שאנחנו יכולים להשיג דברים נהדרים ביחד".

טוטי הצטרף לרומא אי שם ב-1989 כילד בן 12 וערך את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבר בגיל 16, ב-28 במרץ 1993. את השער הראשון שלו כבש טוטי ב-4 בספטמבר 1994 מול פוג'ה והפך לשחקן הרכב ברומא בגיל צעיר מאוד. בנוסך, הוא הפך לקפטן הצעיר ביותר בהיסטוריה של הסרייה A כשירש את הסרט מאלדאיר הברזילאי ב-1998. בעונה החולפת, כבש טוטי חמישה שערים ב-15 הופעות בלבד, מה שקבע את מאזנו על 304 שערים ב-758 הופעות ברומא.

"זה סמלי מאוד שביום השנה להקמת המועדון, פרנצס'קו טוטי חתם על חוזה חדש", אמר נשיא רומא ג'ים פאלוטה, "אף אחד לא שיחק יותר משחקים או כבש יותר שערים עבור רואמ מאשר פרנצ'סקו טוטי ואנחנו מתרגשים שהוא ממשיך איתנו עונה נוספת. הוא הרוויח את החוזה הזה ועכשיו העונה האחרונה שלו תהיה סיום עידן של הצלחה נהדרת ברומא". במהלך הקריירה שלו, זכה טוטי באליפות אחת ב-2006/7, פעמיים בגביע וכמובן בגביע העולם עם נבחרת איטליה ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully