וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו היירו מונה למאמן אוביידו: "הפרויקט כאן מרגש אותי"

בלם העבר של ריאל מדריד, ששימש כמנהל המקצועי של נבחרות ספרד ונקשר עם תפקיד במשרד הספורט הישראלי, הגיע להבנות עם ראשי אוביידו. רגב: "מביעה צער על כך שהיירו לא יוכל לכהן כיועץ עבור הרפורמה בכדורגל הישראלי"

פרננדו היירו מונה למאמנה החדש של ריאל אוביידו וחתם על חוזה לשנתיים. בלם העבר של ריאל מדריד ונבחרת ספרד, ינסה להחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה. בימים האחרונים היירו המריא למקסיקו על מנת לדון בתנאים הסופיים של חוזהו עם בעלי המועדון.

הצדדים הגיעו להבנות, לפיהן המנהל הספורטיבי לשעבר של נבחרת ספרד ומלאגה יקבל את תפקיד האימון הראשי שלו על הקווים. כזכור, בתקופה האחרונה שמו של בלם העבר הוזכר עם תפקיד בישראל. שרת הספורט והתרבות, מירי רגב, ניסתה להוציא לדרך מהלך לפיו הספרדי ישמש כיועץ לשיפור פני הכדורגל של משרד הספורט וההתאחדות לכדורגל, אשר דרש אישור מיוחד. במסיבת העיתונאים, בה הוצג המאמן החדש, אמר היירו: "הפרויקט באוביידו מרגש אותי מאוד. כל מה שהמועדון הזה מייצג מרשים אותי ואני יודע שאם התמיכה של ראשי המועדון נשיג יציבות והצלחה".

היירו, 47, קבע את שיא ההופעות (עד שקרלס פויול עקף אותו) לשחקן שדה בנבחרת ספרד עם 89 משחקים, כשגם הבקיע 29 שערים בין השנים 1989-2002. הוא גדל בוויאדוליד, אבל זכור בעיקר כבלם וקשר אחורי של ריאל מדריד, אליה הגיע ב-1989 ובמדיה שיחק 14 עונות. הוא זכה עם ריאל בשלוש אליפויות אירופה, חמש אליפויות ספרד וגביע אחד. ב-2014 מונה לעוזר מאמן הבלאנקוס. אוביידו סיימה את העונה האחרונה רק במקום התשיעי בליגת המשנה.

מירי רגב שרת התרבות והספורט. ברני ארדוב
מברכת על המהלך. השרה רגב/ברני ארדוב

השרה מירי רגב הגיבה למינויו של היירו: "אני מברכת את פרננדו על המינוי למאמנה של אוביידו, אך מביעה צער על כך שכתוצאה מהמינוי הוא לא יוכל לכהן כיועץ עבור הרפורמה בכדורגל הישראלי. משרד הספורט פעל בנחישות להשלמת הליך מורכב למינוי של היירו מתוך הבנה כי מדובר בהזדמנות גדולה עבור הכדורגל הישראלי. רק לאחרונה הוסרו החסמים האחרונים בהליך, לצערנו היו גורמים שפעלו להכשלת מינויו של היירו ועל כן הוא ארך זמן רב כל כך ללא הצדקה. בשיתוף ראש ההתאחדות לכדורגל נפעל בנחישות להקמת הוועדה שתוביל את הרפורמה בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully