וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק באי חתם במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו: "יכול להפוך לאחד הבלמים הטובים בעולם"

הבלם בן ה-22 עבר מוויאריאל תמורת 38 מיליון יורו: "חלום שהתגשם עבורי, מאמין שעבודה עם מוריניו תקדם אותי". המאמן: "יש לו כישרון טבעי, הוא נמצא במקום הנכון"

אתר רשמי

בווידאו: הביצועים הגדולים של באי מהעונה החולפת

רכש ראשון לז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. הבלם השנהבי הצעיר (22), אריק באי מוויאריאל, חתם רשמית לארבע עונות. הקבוצה הספרדית בשורותיה שיחק כשנה וחצי תקבל מהשדים האדומים 38 מיליון יורו.

"יש לו כישרון טבעי", אמר מוריניו. "יש לו פוטנציאל להפוך לאחד הבלמים הטובים בעולם. אני מחכה להתחלת העבודה איתו. הוא נמצא במקום הנכון, כאן הוא יוכל להמשיך להתקדם".

"זה חלום שהתגשם", אמר באי לאתר הרשמי של הקבוצה. "לשחק כדורגל ברמות הגבוהות זה כל מה שרציתי. אני מאמין שעבודה עם מוריניו תקדם אותי. אני מחכה לרגע שאכיר את חבריי החדשים ולהתחלת הפרק החדש בחיי".

אריק באי מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
"מחכה להתחיל". באי/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

באתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד נכתב שההעברה כפופה בקבלת רשיון העבודה של השחקן, שרשם 15 הופעות בנילאומיות עבור ארצו, ואף היה חלק מהסגל של חוף השנהב לאליפות אפריקה ב-2015. באי עזב את מדינתו בגיל 17, והצטרף לאקדמיה של אספניול. בעונה שעברה רשם חמש הופעות בלבד במדי הקטאלנים, ובתחילת העונה שילמה עליו ויאריאל 5.7 מיליון יורו. העונה רשם 25 הופעות בליגה הספרדית במדי הצוללת הצהובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully