וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "לא ציפינו שיהיה קל מול אילת, אף קבוצה לא עדיפה בגמר"

7.6.2016 / 8:49

קפטן הפועל ירושלים התייחס להעפלה לגמר הפיינל פור וגם להדחה של מכבי תל אביב: "השיטה הזו מבלבלת, במשחק אחד קשה לדעת איזו קבוצה יותר טובה". בקבוצה מזהירים: "טעות לחשוב שזה שלנו"

ברני ארדוב

1. בעוד שמכבי תל אביב הודחה בשנה השנייה ברציפות בשלב חצי הגמר, הפועל ירושלים עלתה לגמר באולמה הביתי, לאחר ניצחון 78:82 על הפועל אילת. זוהי שנה שנייה ברציפות שירושלים מעפילה למשחק על התואר בליגת העל, לא מעט בזכות הדחיפה מאלפי אוהדיה שנכחו במשחק. שחקני ואנשי הקבוצה נראו מאושרים לאחר סיום המשחק הדרמטי. בחדר ההלבשה המאמן דני פרנקו שוחח על בעיית הריבאונד, הזהיר ש"נותר עוד משחק לאליפות" וביקש דריכות ולתת את הכל במשחק הגמר.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים ניצחה 78:82 את הפועל אילת ועלתה לגמר הפיינל פור
פרנקו: "רוצים לעשות משהו שלא קרה 50 שנה". דונטה סמית' ימשיך
ברצוקאס, טרינקיירי ואדלשטיין, ווימס, מילר ורייס: המהפך המתבקש של מכבי תל אביב
חגיגות במכבי ראשון לציון, אבי בן שימול: "רגע השיא בקריירה"

ליאור אליהו זכה לחיבוקים ומחמאות על הופעתו אמש. "זה היה משחק לא קל, בשיניים. לא המשחק הכי יפה שלנו העונה, אבל אני שמח שניצחנו", אמר אליהו, "אנחנו קבוצה דומיננטית אבל קבוצות מכירות את היתרונות והחסרונות שלנו. ידענו לנצח ואני מקווה שנביא את הניצחון גם ליום חמישי שהפך להיות המשחק הכי חשוב של העונה. היו מהלכים גדולים של רונלד ועוד שחקנים, לא רק אני הייתי טוב. אני לא מסתכל על עצמי אלא עלינו כקבוצה וכל פעם שחקן אחר יבלוט יותר. מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב ומדובר ביריבה חזקה. ברור שמדובר במשחק מרגש, שיכול להעניק לנו אליפות שנייה ברציפות. אני זוכר טוב מאוד את תחושות השמחה ומקווה שזה יחזור שוב".

2. אוהדי הפועל ירושלים נראו מבסוטים בסיום, ושרו בהתרסה לאוהדים הצהובים: "מכבי שלום, איך זה לראות את הגמר מהסלון". בקבוצה שמחים שהקהל מרוצה, אך מזהירים מסכנת הזחיחות. "התחושה כאילו האליפות אצלנו, אבל זה לא ככה. אסור להרפות ולחשוב שזה שלנו, זו תהיה טעות", אמרו בירושלים. בקהל היה רוב כבד לאדומים, והנוכחות המסיבית שלהם צפויה גם ביום חמישי הקרוב. עכשיו נותר רק להיווכח אם גם הקבוצה תמשיך בהפגנת השאפתנות המסיבית.

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים מול הפועל אילת. ברני ארדוב
"המשכיות זה מצוין לקבוצה". הלפרין/ברני ארדוב

שחקני ירושלים נראו מאושרים, ורק אחרי שעה ארוכה עזבו את חדר ההלבשה למתחם הסגור שם חיכו להם המשפחות. בירושלים מודעים היטב כי העבודה לא הסתיימה, כפי שאמר הקפטן יותם הלפרין: "אף אחד לא ציפה שהמשחק מול אילת יהיה קל. היא קבוצה מצוינת ומנוסה. זה משחק אחד כך שאין קבוצה עדיפה יותר במשחק הגמר. שני המשחקים יכולים היו ללכת לשני כיוונים". על הדחתה של מכבי תל אביב אמר הלפרין: "השיטה הזו מבלבלת, במשחק אחד קשה לדעת איזו קבוצה יותר טובה. קרה מה שקרה למכבי, הסתבכו מול קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין. ההמשכיות שלנו בסגל השחקנים? המשכיות זה דבר מצוין בקבוצה".

3. ואכן, בירושלים כבר שוקדים על המשכיות: בהנהלת הקבוצה הבהירו כבר אמש כי דונטה סמית' ימשיך על אף שכרו הגבוה. כזכור, בירושלים היתה התלבטות לגביו בשבועות האחרונים. במקביל לכוונה להציע הארכת חוזה לאיליי הולמן להציע חוזה לשנתיים נוספות , לוואלה! ספורט נודע כי שחקן נוסף אותו בקבוצה מעוניינים להשאיר הוא אי ג'יי רולנד. לשאלה האם הוא רוצה להמשיך בקבוצה , השיב רולנד לוואלה! ספורט: "אני אוהב את הקבוצה, את האוהדים והעיר. אני מקווה שנשב ונגיע להסכמה. אני לא מודאג מכך עכשיו, קודם נשיג אליפות ונפתור את הכל".

על המשחק אמר הגארד: "עברנו הרבה השנה. להפועל ירושלים יש אופי, לא הרגשתי שנפסיד מול אילת והצלחנו להשיג ניצחון. אחרי כל החודשים האלו יש לנו עוד משחק אחד לשחק ולנצח כדי להשיג את האליפות. זה מרגש. שמעתי על העונה שעברה, לא הייתי כאן כשירושלים זכתה באליפות אך ניצחון שני רצוף יהיה מיוחד. היתה אנרגיה מדהימה של האוהדים שלנו והם הורגשו היטב ועודד אותנו ".

4. ירושלים היא למעשה אנטיתזה למכבי, שמנושלת מהגמר כבר שנתיים. מועדון הארנה מעוניין לחגוג שוב את האליפות בכיכר ספרא, וייחל כבר היום בהכנות להשגת המטרה. מישהו עוד זוכר שהבריכה בכיכר מלכי ישראל, שאליה קפצו האוהדים הצהובים, הייתה פעם המרענן הרשמי של הקיץ? גם זקני תל-אביב מתחילים לפקפק באגדה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully