וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים למשחק 2: הקאבס זועמים על הווריירס, לו דורש לשחק מהר

אנשי קליבלנד כעסו לאחר שהכרטיסים שהוצעו להם עבור המשפחות והחברים למשחק באוקלנד עלו 1,300 דולר. המאמן ביקש להגביר קצב, הרייטינג למשחק הראשון שבר שיאים עבור רשת ABC

צילום מסך

בווידיאו: משחק מקדים לקראת סדרת הגמר

משחק 1 כבר מאחורינו וב-NBA מתחילים להתכונן לקרב הבא בין האלופה גולדן סטייט לסגניתה קליבלנד. הווריירס לקחו די בקלות את המשחק הראשון, כאשר הצוות המסייע שלהם כיכב והסתדר למרות הופעה חלשה של סטפן קרי וקליי תומפסון וכעת, הקאבס יצטרכו למצוא פתרונות יצירתיים למשחק השני באורקל ארנה, שייערך בלילה שבין ראשון לשני (3:00).

על פי מאמן קליבלנד, טיירון לו, אחד הפתרונות הללו הוא הגברת קצב המשחק: "אמרתי ללברון שאני צריך שהוא ישחק מהר יותר", אמר לו לכתבים בליל שישי, "אני צריך שהוא יגביר את הקצב בהתקפה ויעביר את הכדור מהר יותר". למרות שלברון היה רחוק רק אסיסט אחד מטריפל דאבל במשחק הראשון, הקאבס קלעו 89 נקודות בלבד, מה שהוביל את לו להציג בפניהם את הווידיאו מהמשחק במשך שעות ארוכות ביום שישי. המאמן יצא מהמפגש הזה עם מסר ברור לשחקנים: שחקו מהר.

לברון אמר: "המאמן נתן לנו את תכנית המשחק ואנחנו צריכים להוציא אותה לפועל. אם הוא מרגיש שאנחנו צריכים לשחק מהר יותר, נעשה א תזה. צריך לדחוף את הקצב בהתקפה ולראות אם אנחנו יכולים להשיג כמה סלים קלים ולתת למשחק לשטוף יותר. עשינו את זה בצורה טובה מאז שקואץ' לו השתלט על העניינים וצריך להמשיך עם זה".

על הווריירס הוסיף לברון: "הם זכו באליפות בעונה שעברה והגיעו לכאן העונה בזכות כל הקבוצה שלהם, החמישייה והספסל יחד. הם קבוצה שלמה ומחוברת, כך ששום דבר לא השתנה מהעונה שעברה, חוץ מהעובדה שהם עברו עוד שנה ביחד והצליחו עוד יותר ממה שהיה קודם".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
קליבלנד חייבת לנצח את משחק 2. לברון/AP

מי שמאוד מרוצים בינתיים הם ראשי רשת ABC, המשדרת את גמר ה-NBA. המשחק הראשון בסדרה הניב רייטינג של 11.1 אחוזים מבתי האב בארצות הברית ונצפה על ידי 19.2 מיליון אנשים בסך הכול, שיפור של כשמונה אחוזים ביחס למשחק 1 בין הקבוצות בעונה שעברה ושיא רייטינג עבור הרשת מאז משחק 1 של גמר 1998.

מצד שני, יש גם כאלה שפחות מרוצים: כמה מאנשי הקאבלירס זעמו לאחר שהכרטיסים שהוצעו להם לרכישה עבור החברים והמשפחות על ידי הווריירס עלו לא פחות מ-1,300 דולר. הקאבלירס סירבו להגיב בנושא, אבל חלק מאנשי המועדון ויתרו על התענוג ולא קנו את הכרטיסים המדוברים, שלטענתם, גם היו במיקום לא טוב באולם.

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully