וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי גולדן סטייט השתחווה בפני תומפסון: "ה-NBA צריכה להודות לנו"

הווריירס בעננים אחרי ההצגה: ג'ו לייקוב השתולל משמחה, תומפסון הודה ש"זה המשחק הגדול בקריירה" והחמיא לאיגודלה, מארק ג'קסון משוכנע: "קליי השחקן הטוב ב-NBA כרגע". המספרים והתגובות

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון. GettyImages
סטף פינה את הבמה. קרי ותומפסון/GettyImages

שלא ייגמר לעולם. סדרת גמר המערב המופלאה קיבלה הלילה (בין שבת לראשון) מפנה נוסף, כשגולדן סטייט ניצחה 101:108 באוקלהומה סיטי וכפתה משחק 7 באוקלנד בזכות תצוגה הירואית, היסטורית, ואיך שלא תרצו, של קליי תומפסון. השוטינג גארד של האלופה צלף 41 נקודות מדהימות, קבע שיא שלשות למשחק בפלייאוף עם 11 צליפות מחוץ לקשת, והחזיר את האלופה מפיגור 13 ברבע השני ו-8 עמוק ברבע האחרון, כשסטף קרי, שקרטע בפתיחה, מסייע לו עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

המשחק השביעי ייערך באוקלנד בלילה שבין שני לשלישי, וגולדן סטייט שכבר הייתה עם רגל וחצי בפגרה תנסה לקבוע דייט שני ברציפות עם קליבלנד בגמר.

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה 101:108 באוקלהומה סיטי וכפתה משחק 7 בגמר המערב
ברייס דז'אן ג'ונס, שחקן ניו אורלינס, נורה בבטנו אחרי פריצה לדירה ומת
"בלאט מפוטר, וואט דה פאק": השיחה ששינתה את העונה של הקאבס
קליבלנד בגמר ה-NBA, לברון: "בעונה שעברה לא הערכתי את זה"

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מנסים להתעודד. ווסטברוק/AP

מספרי המשחק

* נתחיל עם הנתון הבולט במשחק: קליי תומפסון שבר את שיא השלשות למשחק בפלייאוף, עם 11 שלשות. השיא הקודם עמד על 9, ורקס צ'פמן, וינס קרטר וג'ייסון טרי החזיקו בצוותא. עד הלילה.

* תומפסון הוא השחקן הרביעי בתולדות ה-NBA שקולע למעלה מ-40 נקודות במשחק עם סכנת הדחה בגמר אזורי או גמר NBA. שימו לב מי עשה זאת לפניו: לברון ג'יימס, ג'ורג' גרווין וד"ר ג'יי.

* 41 הנקודות שלו הן גם הכי הרבה ששחקן קלע במשחק עם סכנת הדחה מאז ה-45 נקודות של לברון במשחק 6 מול בוסטון בגמר המזרח ב-2012.

* זה המשחק הראשון של קליי תומפסון בפלייאוף עם 40 נקודות ומעלה.

* 41 הנקודות של תומפסון הן גם שיא פלייאוף עבור מי משחקני הווריירס העונה.

* תומפסון וקרי חיברו 17 שלשות, הכי הרבה שלהם במשחק פלייאוף.

* תומפסון קלע 19 נקודות ברבע האחרון, אחת יותר מכל אוקלהומה סיטי.

* ראסל ווסטברוק ב-46 הדקות הראשונות במשחק: איבוד אחד בלבד. בדקה וחצי האחרונות: 4 איבודים.

* הווריירס רצו 5:17 בחמש הדקות האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קבלת הפנים של ג'ו לייקוב לתומפסון בחדר ההלבשה

התגובות

קליי תומפסון ניסה לשמור על קור רוח בסיום, אבל גם הוא נראה נרגש במיוחד, בעיקר כשהבעלים של הווריירס ג'ו לייקוב השתחווה בפניו עם כניסתו לחדר ההלבשה. השוטינג גארד קיבל שלל מחמאות גם מהפרשנים בארצות הברית, כשמארק ג'קסון אומר בסיום "בכושרו הנוכחי, הוא השחקן הכי טוב ב-NBA. מתחילת הפלייאוף הוא פשוט אדיר". "איזה משחק...איזה משחק. ה-NBA צריכה להודות על המשחק הזה", אמר תומפסון. "האמת שהייתי צריך לקלוע 13 שלשות ולא 11. החטאתי שתי זריקות חופשיות לחלוטין. לא ידעתי מה שיא השלשות, אפילו לא שמתי לב שהיו לי 11. רק ניסיתי להיות אגרסיבי. נחמד לקבוע שיא כזה, אבל יותר נחמד לנצח בסדרה. בכל מקרה, ברור שזה המשחק הגדול בקריירה שלי. אף פעם לא הייתי כל כך טוב בסיטואציה כזו לחוצה. לא רצינו להאמין שזה יהיה המשחק האחרון שלנו. אני כל כך גאה בחבר'ה. היינו בפיגור רוב המשחק, אבל לא הרמנו ידיים".

תומפסון החמיא גם לגיבור השקט של הלילה, אנדרה איגודלה, שהסתפק ב-8 נקודות, אבל היה שחקן המפתח של האלופה בהגנה, עם עבודה גדולה על קווין דוראנט, שסיים עם 10 מ-31 מהשדה. "תנו לאיגי קרדיט, הוא עושה דברים אדירים במשך כל העונה ולא מקבל מספיק הכרה". סטף קרי, שפינה את הבמה לספלאש בראדר השני הלילה, אמר: "היה לו את כל הביטחון בעולם היום, הוא הבין את משמעות הרגע. אני בטוח שיש לו עוד גז בטנק לקראת משחק 7. כל מה שהוא צריך זה חרך קטן כדי לשחרר זריקה מושלמת. הוא קלע זריקות עצומות הלילה".

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
והוא עוד מתלונן. תומפסון/GettyImages

"ובכן...ברור שקליי היה מגוחך הלילה, פשוט מגוחך", אמר סטיב קר, בעוד שדריימונד גרין הוסיף: "משחק 5 היה קרב, אבל הלילה זו הייתה מלחמה. משחק 7 יהיה המשחק הכי קשה בחיים שלנו".

מנגד, קווין דוראנט המאוכזב ניסה להתעודד. "כל מה שאנחנו צריכים לחשוב עליו זה שיש עוד משחק כדי לתקן. אנחנו נרגשים לקראת האתגר הזה, אסור לנו להוריד את הראש", אמר. ראסל ווסטברוק השפוף הוסיף: "עכשיו זה להיות או לחדול. זה עד כדי כך פשוט".

ברחבי ה-NBA נדהמו מההצגה של תומפסון. צ'ארלס בארקלי אמר ש"זו אחת מתצוגות הקליעה הכי גדולות שראיתי בחיי". מג'יק ג'ונסון צייץ: "סטף קרי וקליי תומפסון שיחקו כמו סופרסטארים, ובמשחקים של להיות או לחדול אתה חייב שהסופרסטארים שלך ישחקו כמו סופרסטארים". פרשן ESPN סקיפ ביילס אמר: "מעולם לא ראיתי תצוגת שלשות לוהטת יותר גדולה משל קליי תומפסון. הוא החזיק את גולדן סטייט עם ראש מעל המים, ואז סטף גמר את זה".

אז ככה ווסטברוק נראה הבוקר בהשוואה למשחק 5

מפת הזריקות של תומפסון מהלילה

ההיחנקות של OKC במספרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully