וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ב-NBA: שחקן ניו אורלינס נורה בבטנו אחרי פריצה לדירה, ומת

ברייס דז'אן ג'ונס, 23, נורה בתקרית בטקסס אחרי ש"פרץ לדירה בבעיטה", ודימם למוות. השנה חתם לשלוש שנים בניו אורלינס. סוכנו: "הוא עבר הרבה מכשולים בחייו, ההצלחה הייתה מעבר לפינה"

ברייס דז'אן ג'ונס, ניו אורלינס פליקנס. AP
היה על סף ההצלחה. דז'אן ג'ונס/AP

טרגדיה ב-NBA: גארד ניו אורלינס פליקנס, ברייס דז'אן ג'ונס, נורה למוות, והוא בן 23 במותו. על פי הדיווחים בארה"ב, הכדורסלן הצעיר נורה בבטנו כשניסה לפרוץ לדירה בטקסס, ודימם למוות. "ברייס עבר הרבה מאוד מכשולים עד שהגיע למקום שבו הוא נמצא בקריירה", אמר סוכנו סקוט ניקולס, "הוא היה אדם שמח, שהיה נעים בחברתו, שחקן כישרוני שההצלחה הגדולה הייתה מעבר לפינה".

מהמשטרה נמסר כי דז'אן ג'ונס "בעט בדלת של דירה" במה שנחשד כניסיון לפרוץ אליה, והדייר ששהה בה התעורר וירה בו. הוא פרץ לדירה בשעה 3:20 בלילה. המשטרה דיווחה כי הדייר קרא בקול בניסיון לברר מי האדם שנמצא בדירתו, אבל לא קיבל תשובה. אחרי שהכדורסלן בעט גם בדלת חדר השינה, הוא נורה באקדח. דז'אן ג'ונס ברח מהמקום, אבל התמוטט. הוא הובהל לבית חולים, שם נקבע מותו.

לאחר מכן נטען כי דז'אן ג'ונס התבלבל, ולמעשה ניסה להיכנס לדירה של חברה שלו.

הפליקנס שחררו הודעה שבה נמסר שהקבוצה "שרויה בעצב עמוק ממותו הפתאומי של ברייס, אנחנו שבורים ממותו של אדם צעיר, עם עתיד מבטיח, לבנו וחשבותינו עם משפחתו בימים קשים אלה".

דז'אן ג'ונס שיחק במכללות ב-USC (עונת 2010/11), UNLV (מ-2012 עד 2014) ואייווה סטייט (עונת 2014/15). הוא לא נבחר בדראפט ב-2015, שיחק עם הפליקנס בליגת הקיץ בלאס וגאס, חתם באוגוסט ונופה. ניו אוראלינס החתימה אותו לעשרה בימים בינואר, ומאז הופיע ב-14 משחקים, ומתוכם פתח ב-11. הוא העמיד ממוצע של 5.6 נקודות ו-3.4 ריבבאונדים למשחק. הוא סיים את העונה בפברואר בגלל פציעה בפרק היד. לאחר מכן ניו אורלינס החתימה אותו על חוזה לשלוש שנים.

עדכון אחרון: 00:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully