וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "דברים יכולים להשתנות. יהיה קיץ של דיבורים ושמועות"

22.5.2016 / 6:45

על רקע ההתעניינות מחיפה, קשר באר שבע התראיין לוואלה! ספורט והודה שלא בטוח שיישאר. ברקת: "רוצה אותו". מה עם גורש, דוידזאדה ואוגו, מי יהיה המגן השמאלי ומדוע בכר רוצה בלם? יממה אחרי האליפות, תמונת מצב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר סיום חגיגות האליפות ביום שלישי, בהפועל באר שבע מתכוונים לזמן את מאור בוזגלו לשיחה. אלא שכפי שכבר פרסמנו, השחקן שוקל לעזוב את המועדון בעונה הבאה ובראיון שערכנו עימו הוא לא הסתיר את העובדה שהוא עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה. אביו, יעקב בוזגלו, שוחח עם מכבי חיפה שרוצה מאוד לצרף אותו בקיץ הקרוב. "אני כבר פה שלוש שנים, אף אחד לא האמין שניקח את התואר. בתוכי, מעבר למענק, היה כיף גדול להשיג את היעדים. שימחנו כל כך הרבה אנשים, זאת זכות של שחקן כדורגל", אמר מאור בוזגלו לוואלה ספורט ונשאל האם יישאר בקבוצה בעונה הבאה, זאת לאור הפרסום לפיו מכבי חיפה מעוניינת בו. "יש לי חוזה בהפועל באר שבע, אבל דברים יכולים להשתנות. אני שמח עכשיו, אני אלוף. מה אני צריך יותר מזה?", הוסיף הקשר. "מה יהיה בעונה הבאה? יהיה זמן לדון בזה. יהיה קיץ מעניין של המון דיבורים ושמועות. אין ספק, עשינו עונה אדירה, הסיום שלה הוא כזה שהפך אותה לאחת הגדולות בהיסטוריה".

דודו גורש אמור להישאר בקבוצה, אם כי בימים האחרונים הוצע לבאר שבע אופיר מרציאנו. במועדון עושים מאמצים גדולים להשיאר את ג'ון אוגו וטוענים כי עדיין לא התקבלה הצעה רשמית עבורו.

עשו את זה: 1:3 מותח של באר שבע על בני סכנין נתן לה אליפות

ברק בכר בכה: "לא נעכל את זה", בוזגלו: "יש לנו חבורה של ווינרים"

פרויקט מיוחד: מסע הייסורים של הפועל באר שבע בעשור האחרון

ברדה ואוגו 9, מליקסון וצדק 8.5, ובכר? גיליון הציונים של באר שבע

איך תיראה באר שבע בעונה הבאה ומה מחכה לה בליגת האלופות?

ההישג של ברדה, הרצף הטוב באירופה: מספרי העונה של באר שבע

תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

ברק בכר רוצה שדודו גורש ימשיך ונראה כי זה מה שיקרה, אולם בימים האחרונים הוצע אופיר מרציאנו לקבוצה, כמו גם למכבי חיפה. בכר עומל כעת על מציאת בלם ישראלי בכיר לקבוצה, זאת בידיעה ששיר צדק לא יוכל להשתתף בשלושת המשחקים הקרובים במפעלים האירופאים (עונשו הומתק מארבעה לשלושה). שמו של איתן טיבי עלה. אם יגיע בלם, ויליאם סוארס עשוי לעזוב את הפועל באר שבע אחרי תקופה ארוכה. לבלם יש הצעות ואם יעזוב הוא עשוי לעזוב לפורטוגל, אלא אם יסכים להגיש בקשה לאזרחות, כפי שבהפועל באר שבע מצפים ממנו. אופיר דוידזאדה מבוקש בגנט הבלגית ובמועדון אישרו את ההתעניינות בו. ייתכן והשחקן יעזוב לבלגיה. כזכור, עמנואל אמבולה כבר הוזכר כמועמד. גם שמו של טאלב טואטחה עלה.

אלונה ברקת אמרה הלילה: "עכשיו אנחנו חוגגים. נשב, נחשוב ונדאג שתהיה לנו קבוצה טובה גם בעונה הבאה. נעשה את מה שצריך לעשות. יש לנו צוות נפלא, שחקנים נפלאים ויש אוהדים שדוחפים אותנו. הבאתי צוות שהאמנתי בווינריות שלו, בנחישות שלו ובתשוקה שלו. הכול עבד לנו מדהים. אני מאמינה שנראה את בוזגלו וכל השחקנים המובילים איתנו גם בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רגע ההנפה: הפועל באר שבע אלופת המדינה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully