וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חגיגות האליפות הוקדמו ליום שני. מליקסון: "לא מעכל. אפרוש כאן"

22.5.2016 / 6:30

השחקנים שתו, ברקת רקדה והאוהדים חגגו ברחובות עד הבוקר. הקבוצה הגיעה לפאב האוהדים, בכר: "אם לא היינו זוכים היו פה טראומות לכל החיים", ברדה: "כשחזרתי לפני שלוש שנים, לדבר על אליפות היה מצחיק". רייטינג שיא למשחק: 17.5 אחוז בערוץ 1

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שבועות לא קלים עברו בתקופה האחרונה על הפועל באר שבע, אבל בסוף זה קרה: החניכים של ברק בכר הביאו אליפות לעיר, שחחגה לתוך הלילה את הזכיה בתואר. אלפי אוהדים גדשו הלילה את רחובות העיר, במה שנראה כמו חגיגה גדולה. רכבים חסמו צמתים ואוהדים ירדו למטה וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה בצל אבטחה קפדנית ששמרה על הסדר. כמה אלפים הגיעו אתמול לפאב הגיגסי, המאמץ הרשמי של המועדון, כדי לחזות בשחקנים. הראשון שהגיע מבין השחקנים היה מתן אוחיון, אחריו וובה בראון, לואי טהא, מהראן ראדי ושאר הסגל. אחרון הגיע ברק בכר, שזכה לקול תשואות האוהדים.

השחקנים חגגו אתמול במתחם נפרד מהאוהדים, חלקם שתה אלכוהול לתוך הלילה והצטלם עם עוברים ושבים שביקשו מהם לצאת החוצה. אלונה ברקת הגיע יחד עם השחקנים הראשונים ויחד עם בעלה אלי נדחפו על ידי ההמון שביקש להצטלם איתם בכניסה.

כחצי שעה אחרי, השחקנים ישבו עם המשפחות במתחם הנפרד וחגגו את הזכיה בעזרת שירים. קודם לכן, עוד לפני ההגעה, אלונה ברקת ששוחחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו רקדה עם השחקנים בחדר ההלבשה. אלה התיזו עליה מים והשליכו לעברה עוגה. "אני לא זוכר שמחה כזאת בעיר באר שבע ב-40 השנים האחרונות", יצא אחד האוהדים מגדרו. חלק מהשחקנים טענו כי החגיגות דווקא מאופקות. "חיכינו לזה כל כל הרבה זמן. רוב הסגל עדיין בהלם", ציינו.

הקבוצה תחגוג מחר (שני) את האליפות באופן רשמי ברחבת העירייה. לחגיגות יגיעו השחקנים, הצוות המקצועי והניהולי, וכמובן אלפי אוהדים.

* המשחק אמש הביא רייטינג ממוצע של 17.5 אחוז ופיק צפייה של 25 אחוז בסיום המשחק. זה המשחק הכי נצפה העונה.

עשו את זה: 1:3 מותח של באר שבע על בני סכנין נתן לה אליפות

ברק בכר בכה: "לא נעכל את זה", בוזגלו: "יש לנו חבורה של ווינרים"

פרויקט מיוחד: מסע הייסורים של הפועל באר שבע בעשור האחרון

ברדה ואוגו 9, מליקסון וצדק 8.5, ובכר? גיליון הציונים של באר שבע

איך תיראה באר שבע בעונה הבאה ומה מחכה לה בליגת האלופות?

ההישג של ברדה, הרצף הטוב באירופה: מספרי העונה של באר שבע

תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

"אני חשה אושר, ההרגשה פשוט מדהימה", אמרה אלונה ברקת לוואלה! ספורט. "היה מתח, נורא רצינו לשמח חבל ארץ שלם שציפה לזה הרבה זמן. נורא רצינו לעשות את זה בשבילם. אני שמחה שהגענו הביתה, שהכול היה תלוי בנו ושעשינו את זה. אחרי הגול של סכנין הייתה תחושה של 'אוי, לא', אבל ראיתי את הדרייב המטורף של השחקנים וידעתי שיהיה בסדר. עשינו את זה בעיקר עבור האנשים שהולכים איתנו כברת דרך ארוכה מאוד, ואלה האוהדים שלנו. לאורך העונה הסתכלנו רק על עצמנו ורצינו שהדברים יהיו תלויים בנו. כך היה. אנחנו רוצים עכשיו להמשיך ולהתקדם, כמו ששאפנו תמיד. האמונה והדרייב הניעו אותנו עוד מהלאומית, ברור שחלמתי על רגע כזה".

שחקנים העידו כי לפני המשחק ברק בכר נראה לחוץ מאוד. "הוא ידע איזו אחריות מונחת לו על הכתפיים. גם אנחנו", סיפרו. בכר עצמו נשאל על הדמעות שזלגו עוד לפני שריקת הסיום: "בסוף המשחק כבר לא יכולתי לעצור, המתח היה מאוד גדול. יש פה עיר שלמה ואתה לא יכול להתעלם מהאנשים. יכלו להיות פה טראומות לכל החיים. ידעתי שהאחריות עליי מאוד גדולה וזה היה מלחיץ. ביום שישי אחרי האימון היה לי מאוד קשה. ניסיתי להיות מפוקס ולא לעשות טעויות, ואני שמח שהצלחתי. בדרך כלל אני מצליח לשמור על קור רוח, אבל זה היה חזק ממני. זה לא היה קל. עד הרגע האחרון לא ידעתי שזה שלי".

על רגעי הלחץ בעקבות הספיגה המוקדמת: "התכוננו לכל תסריט, לקחנו בחשבון שיש אפשרות שנקבל גול ולא קרה כלום כי אפשר לחזור. גם אחרי זה הרגשתי שאנחנו נעשה את זה. עשינו את זה כמו גדולים, כמו ווינרים. עד הרגע האחרון אתה לא יכול לדעת שזה שלך. כל העונה אתה מוביל ופתאום תיקו או שניים ואתה מאבד את זה. למזלנו, עשינו טעות בשבוע שעבר והייתה לנו הזדמנות לתקן בבית. עשינו את זה כמו גדולים. כל הצוות כאן מגדיל ראש, עושה יותר ממה שצריך. גם השחקנים יודעים ומרגישים את זה. הקשר בין הצוות לשחקנים הוא מעבר לצוות רגיל, וזה מביא תוצאות. אני לא מעכל, מאמין שזה ילווה אותנו עוד שנים. עשינו משהו גדול. לקחנו אליפות אחרי מאבק קשה".

על אלונה ברקת: "היא מעורבת מאוד, נמצאת באימונים, זה הרבה מעבר ללבוא ולשים כסף. יש כאן משהו אדיר ולכל אחד יש את החלק שלו. כשלוקחים כזו אליפות אדירה, לכל אחד יש חלק".

על מכבי תל אביב: "לא עניין אותי מה התוצאה שם, לא בדקתי. במהלך השבוע אמרתי לשחקנים שמכבי תנצח ושיתרכזו בעצמם. אני שמח שהצלחנו לנטרל את הצד השני. ניסינו להדליק את השחקנים עם סרטון שלווה במנגינה של ליגת האלופות. אני מאמין שזה עבד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רגע ההנפה: הפועל באר שבע אלופת המדינה/יוסי ציפקיס

מאור מליקסון דיבר על האליפות וגם סיפק הצהרה מעניינת. "מדהים, אני עדיין לא מעכל. הגוף פה אבל הראש במחשבות. עד מחר נעכל. 40 שנה, זה מדהים שזכינו עכשיו. טוב שלא ניצחנו בשבוע שעבר, בטרנר עם האווירה כאן זה פשוט חלום שמתגשם. הייתה לי עונה טובה יותר עם באר שבע בליגה הראשונה, אבל זאת העונה הכי מרגשת. אהבה גדולה סביב הכל. אלונה, ברק השחקנים – הכל ברמוניה מושלמת", אמר הקשר והוסיף: "אני מעריך שאפרוש במדי באר שבע. היו לי הצעות אחרות. אני מתחבר פה לאנשים. אני פה להרבה זמן".

"ההרגשה מטורפת, אנחנו עדיין לא מעכלים עד הסוף. אנחנו רוצים להנות ולחגוג. אפשר לומר לילד בשמו, לקחנו אליפות היסטורית. שתיים בלילה, וכל העיר על הרגליים. באר שבע אלופה. אני מתחיל לעכל את זה", אמר בן ביטון. וובה בראון הוסיף: "לקחתי גביע, עכשיו אליפות. אני עדיין לא מעכל. אני בחלום. עשיתי טוב שבאתי לפה, היה חשוב לי מאוד שקריית שמונה נשארה. נחגוג עד שיגמרו הכוחות, נדחוף אלכוהול עד שלא יישאר מקום. באר שבע אלופה, וכל העיר אדומה".

אליניב ברדה אמר אתמול: "כשחזרתי ודיברנו על חוזה לשלוש שנים זה היה קצת מצחיק לחשוב על אליפות, זה היה חלום. אבל הנה, אני מסיים עונה שלישית עם תואר. אמרתי שאם נמשיך להיות בצמרת, גם התארים יבואו. עכשיו המטרה היא לייצר מועדון חזק, עם מסורת המשכיות. זה יום שמח לעיר. אני רוצה להגיד כל הכבוד למאמן, לצוות שלו, לאלונה, לכל ההנהלה, לקהל".

על העתיד אמר ברדה: "תמיד יש עוד יעדים לכבוש. הלוואי שהעיר הזו והאוהדים האלו יזכו לראות פה את ליגת האלופות, הייתי שם ואני מדבר מניסיון. הלוואי שיגיעו לאצטדיון הזה קבוצות צ'מפיונס. העתיד שלי? חתמתי לעוד שנה, מבחינה פיזית מרגיש טוב. בינתיים אני פה ולא ממהר לשום מקום".


ביציאה מהפאב, בשעת לילה מאוחרת, המתינו עוד מאות אוהדים לשחקני הקבוצה, שביקשו מעט מנוחה לקראת החגיגות בשלישי. חלק מהאוהדים הביעו פליאה על מועד החגיגות משום שבאותה שעה ייערך גמר הגביע. "את מי מעניין מה יקרה בגמר או מה עשתה מכבי? עכשיו זה מאחורינו", סיכם אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully