וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין הזיל דמעה: "זה רגע נפלא, הכל פתאום מתחבר לי"

באיטליה מתמוגגים משיא הכיבושים של הארגנטינאי, שכבש שלושער ב-0:4 על פרוזינונה ועלה ל-36 שערים העונה. החלוץ הודה למאוריציו סארי: "אני מקשיב לכל מילה שהוא אומר לי". וגם: המספרים

גונסאלו היגואין, נאפולי. GettyImages
הכל מתחבר. היגואין/GettyImages

העונה החלומית של גונסאלו היגואין קיבלה אמש (שבת) משנה תוקף עם הישג אדיר. חלוץ נאפולי כבש שלושער ב-0:4 על פרוזינונה, עזר לקבוצתו לשמור על המקום השני המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות, ואולי חשוב מכך, שבר את שיא הכיבושים לעונה בסרייה A, עם 36. השער שהעניק לו את השיא נכבש בוולה מרהיב תוך כדי סיבוב מקצה הרחבה, שנעצר רק בחיבורים.

היגואין, שנראה מזיל דמעות עם הירידה לחדר ההלבשה, החמיא למאמנו מאוריציו סארי. "כל הקרדיט מגיע לו, ובגלל זה רצתי לחבק אותו מיד אחרי השער השלישי שלי. הוא עזר לי כל כך הרבה, הוא הכווין אותי, הוא נתן לי משענת. אני מקשיב לכל מילה שהוא אומר", אמר. "אני מאושר, העיר הזאת נתנה לי כל כך אהבה, אני מרגיש כאן מוערך ורצוי, וזה רגע נפלא בקריירה ובחיי האישיים. הכל מתחבר לי".

באיטליה נזכרו במפגש הראשון בין היגואין לסארי, שפיתחו מערכת יחסים קרובה. המאמן אמר לו: "אתה עצלן מדי. אם לא תשנה גישה, לא תהפוך לחלוץ הטוב בעולם כמו שאני חושב שאתה יכול". מאז היגואין פורח. בסך הכל, היגואין כבר יותר משש קבוצות בסרייה A - פלארמו, קרפי, פרוזינונה, אודינזה, בולוניה ו-ורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully