וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גונסאלו היגואין כבש שלושער - ושבר את שיא הכיבושים בסרייה A

חלוץ נאפולי הגיע ל-36 שערי ליגה ב-0:4 על פרוזינונה, ושבר את שיאו של נורדאל מעונת 1949/50. יובנטוס סיימה את העונה עם 0:5 על סמפדוריה, 1:3 לרומא על מילאן, סאסואולו ניצחה באותה תוצאה את אינטר

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
עונה גדולה. היגואין/GettyImages

המחזור האחרון בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם חמישייה של יובנטוס לרשת סמפדוריה. בהמשך, נאפולי הביסה 0:4 את פרוזינונה, כשגונסאלו היגואין, שכבש שלושער, שבר את שיא הכיבושים בליגה. רומא ניצחה בסן סירו את מילאן לראשונה מאז 2010 ואילו סאסואולו ניצחה את אינטר.

seperator

נאפולי - פרוזינונה 0:4

העונה החלומית של גונסאלו היגואין הסתיימה בצורה הכי טובה שיכולה להיות מבחינתו. החלוץ כבש שלושער במחזור האחרון של העונה, עזר לקבוצתו לשמור על המקום השני המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות ושבר את שיא הכיבושים בסרייה A, כשהרשית את שער הליגה ה-36 שלו העונה ובכך עבר את גאנר נורדאל, שכבש 35 שערי ליגה בעונת 1949/50 במדי מילאן. מארק האמשיק כבש את הראשון בדקה ה-44, כשדחק מקרוב כדור רוחב. היגואין כבש את הראשון שלו בדקה ה-52 אחרי רוחב של אלאן, והכפיל בדקה ה-62 גם כן אחרי בעיטה מקרוב. הקרם דה לה קרם או הדובדבן שבקצפת, איך שתרצו, הגיע בדקה ה-71, כשהיגואין השלים שלושער ושבר את השיא ההיסטורי בסרייה A בעזרת סוג של מספרת מרהיבה מכ-16 מטרים לחיבורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נאפולי, מאוריציו סארי. רויטרס
עוד עונה בלי אליפות. מאוריציו סארי/רויטרס

יובנטוס - סמפדוריה 0:5

האלופה סיימה את העונה עם ניצחון ביתי קל והגיעה ל-91 נקודות. המגן הצרפתי פטריס אברה נתן את האות לחגיגה עם נגיחה בדקה החמישית, לפני שפאולו דיבאלה כבש צמד אישי (15 בפנדל אחרי הרחקתו מילאן שקריניאר וטיל נהדר בשמאל בדקה ה-37). הבלם ג'ורג'יו קייליני ירה טיל אדיר בשמאל בדקה ה-77 וחגג שער ליגה ראשון אחרי כשנתיים וחצי, וחברו להגנה לאונרדו בונוצ'י חתם בדקה ה-85.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
צמד לסיום. פאולו דיבאלה/GettyImages

מילאן - רומא 3:1

רומא סיימה את העונה במקום השלישי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות, לאחר שניצחה בסן סירו לראשונה מאז דצמבר 2010. הרוסונרי סיימו את העונה המאכזבת ללא תואר, וללא כרטיס לאירופה. קווין סטרוטמן בישל את השער הראשון של הג'אלורוסי למוחמד סלאח בדקה ה-19, כשסטפן אל שערוואי כבש את השני בדקה ה-59 לאחר מסירת אמן של מיראלם פיאניץ', אך לא חגג מול האקסית. אמרסון קבע 0:3 עם שער הבכורה שלו בליגה האיטלקית לאחר הדיפה לא טובה של דונארומה, זאת לפני שקרלוס באקה דחק מקרוב את השער המצמק שקבע 3:1 בסיום.

פרנצ'סקו טוטי קפטן רומא. רויטרס
אמור להמשיך. טוטי/רויטרס

משחק נוסף

ססואולו - אינטר 1:3
לססואולו: מתיאו פוליטאנו (6, 36), לורנצו פלגריני (26). לאינטר: רודריגו פלאסיו (31).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully