וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות את הדיון בעניינה

26.4.2016 / 16:48

הצהובים טוענים כי הם צריכים להפיק חומרי וידאו מכל הגורמים שצילמו את האירועים בדוחא וממתינים להחלטת בית הדין. "אבידור דחף את אבוקסיס, איך הוא לא מוזכר בדו"ח?"

יוסי ציפקיס

בווידאו: אבוקסיס מדבר במשדר המיוחד של וואלה! ספורט על אירועי אמש

מכבי תל אביב פנתה להתאחדות לכדורגל ולתובע מטעמה ניר רשף בבקשה לדחות את הדיון בעניינם שמתוכנן למחר (רביעי, 13:00), בטענה שהם צריכים להפיק חומרי וידאו מכל ערוצי הטלוויזיה והגורמים שצילמו את האירועים בדוחא מכיוון שהם לא ערוכים לדיון. כעת ממתינים בקבוצה להחלטת בית הדין, כאשר גם הדיין שידון בנושא עשוי להיות מעורב בהחלטה.

במשך שעות ארוכות, ישבו בקבוצה על כל קטעי הווידיאו וצילומי הסטילס של אמצעי התקשורת השונים שכבר ברשותם ומתכוונים להיאבק בבית הדין, במטרה להוכיח לדיין כי שוער הקבוצה, פרדראג ראיקוביץ', לא היה זה שדחף את מאמן סכנין יוסי אבוקסיס, אלא דווקא יובל אבידור, חלוצה של סכנין, היה זה שגרם למאמנו ליפול לארץ לאחר דחיפה. במכבי תל אביב יטענו כי מזוויות מסוימות לא ניתן לקבוע מי דחף את אבוקסיס: ראיקוביץ' או אבידור.

כפי שהדברים נראים כרגע, האלופה תזמין לדיון את היועץ המשפטי, עורך הדין מורן מאירי, שייצג אותה. מאירי בדרך כלל מצטרף רק לערעורים או לדיונים שנערכים בבית הדין העליון של ההתאחדות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב השוו את ההתערבות של ראיקוביץ' במהומה שהתחוללה בסיום המשחק להתערבות של אבידור. גורם במועדון אמר: "מה ההבדל בין אבידור, שבא להפריד בין אבוקסיס לראיקוביץ', לבין ראיקוביץ', שבא להפריד בין חואן טוריחו לאבוקסיס? איך יכול להיות שאת ראיקוביץ' מעמידים לדין על סעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית בנסיבות מחמירות, בזמן שאבידור, שנמצא גם הוא באירוע, לא מוזכר בכלל בדו"ח השופט. יתרה מכך, אותו איש צוות של סכנין, שתוקף את ראיקוביץ' בצורה ברורה, לא מוזכר גם הוא בכתב האישום של התובע".

הקבוצה תציג מחר בפני הדיין קטע וידיאו, המורכב ממספר תמונות סטילס שצולמו ברצף ובהן רואים, בהתאם לטענת הקבוצה, כי אבידור אחראי על דחיפת אבוקסיס ולא ראיקוביץ'. במכבי תל אביב טוענים כי השוער שלהם אחז באבוקסיס, אך חלוץ סכנין דחף והפיל את מאמנו לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully