וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע קבע: ראיקוביץ' לדין על התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות

26.4.2016 / 12:11

תובע ההתאחדות הודיע כי שוער מכבי תל אביב יעמוד לדין, כמו גם יוסי אבוקסיס, מאמן הכושר של הצהובים חואן טוריחו, ושתי הקבוצות. דו"ח השיפוט: "ראיקוביץ' דחף את אבוקסיס בשתי ידיים"

יוסי ציפקיס

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אמור לדון כבר מחר (רביעי) באירועי המשחק בדוחא בשעה 13:00, זאת למרות חול המועד. על פי ההודעה הרשמית, תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את סכנין לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים (קריאות גזעניות), התנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים ובעלי תפקיד, התפרעות, תגרה ותקיפה. מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים (קריאות גזעניות) והתנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים ובעלי תפקיד. פרדראג ראיקוביץ' יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס, יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת וכך גם מאמן הכושר של מכבי תל אביב, חואן טוריחו.

בדו"ח השיפוט נכתב: "עם שריקת הסיום, נראה מאמן סכנין יוסי אבוקסיס פונה לכיוון ספסל מכבי תל אביב תוך שהוא אומר מספר דברים בליווי תנועות ידיים. מיד מאמן הכושר של מכבי, חואן טוריחו, ניגש אליו והשניים החליפו דברים. השופט הרביעי הגיע למקום והפריד בין השניים. כאשר אבוקסיס החל להמשיך בדרכו, הגיע שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', שלח את ידיו לחזהו של מאמן סכנין ודחף אותו בשתי ידיו, מה שיצר מהומה גדולה באיזור ספסלי שתי הקבוצות. מיד לאחר מכן ניגש אדם אשר לבש חולצה עם לוגו מודפס של בני סכנין וניסה לבעוט בשוער מכבי. אדם זה לא זוהה על ידי צוות השיפוט ולכן פנינו למנהל ובעלי סכנין, מוחמד אבו יונס וג'מאל גנאים, וביקשנו לראות ולזהות את כל אנשי הצוות הרשומים בספסל של סכנין. לאחר שעשה כך השופט הרביעי, לא זוהה אותו אדם שכאמור ניסה לבעוט בשוער מכבי. מעשים אלה יצרו מהומה גדולה על כר הדשא, בהשתתפות שחקני שתי הקבוצות, וליווי רב של אנשי ביטחון וכוח משטרה שהגיע ל'הרגעת הרוחות".

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

בדו"ח המשקיף צוין כי לפני הפתיחה שרו אוהדי מכבי תל אביב שיר גזעני ובמהלך המחצית הראשונה מספר משחקני האלופה סונוורו על ידי מכשיר לייזר ואלי דסה ספג קריאות גזעניות. עם פתיחת המחצית השנייה נזרק מצת לעבר פרדראג ראיקוביץ'. לגבי המהומה בסיום, ציין המשקיף כי מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב נשמעו קריאות "מוות לערבים" ונזרקו כסאות, בעוד הכרוז המקומי ליבה את היצרים על ידי עידוד הקהל והקנטת קהל האורחת, במקום להרגיע את המהומה. במהלך המהומה נכחו במגרש אוהדים ועיתונאים שלא היו צריכים להיות במקום. המשקיף אף ציין כי אוהדי מכבי תל אביב זרקו אבנים לעבר אנשי סכנין ואת הטענות להכאת שחקנים של מכבי תל אביב על ידי כוח האבטחה.

במחלקה המשפטית אמרו: "הדברים מאוד ברורים, וזה לא משנה איך נפל יוסי אבוקסיס, הדחיפה של פרדראג ראיקוביץ' נראית בבירור, גם בלי דו"ח השופט. השאלה אם אבוקסיס נפל מהמגע שלו או מזה של יובל אבידור לא רלוונטית לגבי ההעמדה לדין. שחקן לא יכול לדחוף מאמן, ומעטים המקרים בליגת הראשונה לאורך ההיסטוריה, אם בכלל, בהם שחקן דחף מאמן".

במכבי תל אביב החלו כבר אמש בסיום המשחק לאסוף קטעי וידאו מהאירועים על כר הדשא בדוחא כדי לנסות ולהוכיח שהשוער פרדראג ראיקוביץ' לא היה זה שהפיל את מאמן היריבה, יוסי אבוקסיס, ושלמעשה הוא נפל על כר הדשא ממגע שהיה בינו לבין יובל אבידור שרץ כדי להפריד בין שוער מכבי תל אביב לאבוקסיס. "רואים שיש מגע בין ראיקו לבין אבוקסיס, אבל מי שמפיל את יוסי זה אבידור שבא בריצה למקום", טענו במכבי תל אביב וניסו גם לשכנע את צוות השיפוט שהיה בסכנין בראשות אוראל גרינפלד שהעביר את המשחק בצורה טובה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully