וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הפיזיותרפיסט שניסה לבעוט בראיקוביץ' הורחק ל-30 יום

חמודי חיאדרי, שעמד במרכז האירועים האלימים, הורחק מדוחא ותקף: "שמשטרת תל אביב תחקור את ראיקוביץ' על האלימות נגד אבוקסיס". הוארך מעצרו של סדרן החשוד בתקיפה ובהכשלת שוטרים

יוסי ציפקיס

בווידאו: צפו במשדר המיוחד באולפן וואלה! NEWS

הדי המהומה מסכנין מאמש נמשכים והיום (שלישי) משטרת מרחב צפון הרחיקה לחודש מדוחא את הפיזיותרפיסט חמודי חיאדרי, אשר חשוד שניסה לבעוט בפרדראג ראיקוביץ' במהלך המהומה. המשטרה שחררה בתנאים מגבילים חשוד נוסף שנעצר בחשד שהצית כסא, לרבות הרחקה מכלל מגרשי הכדורגל למשך 90 יום.

חיאדרי הגיב היום לעונש ולאירועים ואמר לוואלה! ספורט: "קודם כל אני מאוד מצטער על מה שקרה. נחקרתי במשטרה והם החליטו מה שהחליטו אבל צריך לדייק. מכבי תל אביב היא זו שהחלה בכל המהומה. הגענו למשחק הזה מבלי שרצינו לעורר פרובוקציות ודווקא הם אלו שעשו זאת. אם אני נחקרתי על הבעיטה באוויר, מעניין למה ראיקוביץ' לא נחקר בכלל. אולי שמשטרת תל אביב תעשה את זה ותחקור אותו על האלימות שהוא נקט בה נגד אבוקסיס".

בנוסף, המשטרה שחררה בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית עד מחר, קטין שנעצר בחשד להשלכת חפצים למגרש. בית המשפט האריך עד ל-28 בחודש את מעצרו של בגיר שנעצר בחשד דומה. כמו כן האריך בית המשפט עד ל-28 בחודש את מעצרו של חשוד שנעצר בחשד לספסרות בכרטיסים, לאחר שבחקירתו עלה חשד כי בין היתר ניסה למכור כרטיסים מזוייפים.

מהומה מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הורחק לחודש. חיאדרי, במרכז/יוסי ציפקיס
מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

על ערן זהבי, שאמר בסיום כי הוא הרגיש "כמו ברמאללה", אמר אבו יונס: "למה כל קבוצה שלא מנצחת כאן מנסה להסיט את האש לעניין הפוליטי? כי הם רוצים שהעם יזדהה איתם. אם אני צריך לתת ציון לקהל שלנו בשני המשחקים מול מכבי תל אביב, אני נותן לו עשר. דיברתי עם האוהדים והם התנהגו למופת. הייתה אווירה מצוינת וחבל שהלחץ שלהם הוביל לכל הפיצוץ. בא שוער ודוחף מאמן, ממתי זה קורה? זהבי אמר רמאללה ואלי טביב אמר שהרגיש בלבנון. אם הם היו מנצחים, הם היו מרגישים בישראל. זה ריטואל קבוע ואנחנו לא מתייחסים אליו".

שחקני מכבי תל אביב טענו בסיום כי סדרנים הכו אותם. אבו יונס אמר על כך: "מכבי תל אביב הביאה מאבטחים מטעמה והם היו על הדשא במהלך המהומה. אני לא יודע את מי המשטרה עצרה. אנחנו לא באים עם מאבטחים למשחקי חוץ. מזה שהם הביאו מאבטחים, תבינו מה הם תכננו. כל העניין היה מיותר. אם מכבי רוצים לדבר על ספורטיביות, הם צריכים להסתכל במראה. אם הם יאבדו את האליפות, שיבואו בטענה לטל בן חיים, כי הוא הסיבה לכל זה".

דור פרץ מול פיראס מוגרבי/יוסי ציפקיס

בשעות הצהריים, דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, פרסם הודעה רשמית מטעם המועדון לאירועי אמש: "שגורה פיותיהם של אנשי מכבי תל אביב תביעת העלבון והתסכול אשר נחלו בגין המשחק והתוצאה, וזאת דרך ניסיונות קדחתניים של גניבת דעת קהל והתנסחויות תלויות על בלימה. גאותו של אדם תשפילנו והתנשאותו תנמיכנו. אירועי אתמול הורידו באופן ברור את המסך המתחזה של אנשי מכבי תל אביב ונחשף לעיניים הבריאות פרצופו האמיתי של שחקן, אשר משסה את המדינה בסכנין ולוקח את תוכחתו לכיוונים שאינם על במת הכדורגל, כאשר כל מזימותיו לעורר אמוציות של החברה כנגד בני סכנין.

או שמא סברו את אוזניו הקריאות הגזעניות במקהלה אחת של אוהדיו, "מוות לערבים", "שיישרף להם הכפר" והשביעו את עיניו הכיסאות השבורים והשרופים ביציע אוהדיו וההתעטפות של שחקניו עם דגלי המדינה (דבר שאין לבני סכנין כלום נגדו). מחזה ופרטים אלה בללו את ראשו ואת לשונו, ותהה בין אם הוא בסכנין או ברמאללה. למה בדיוק התכוון השחקן המבולבל ומה בדיוק ידוע לו על התנהלות משחקי הכדורגל ברמאללה. ומדוע לא פצה פיו באמירה מעין זו כאשר נתקף בברוטאליות והגיב בברוטאליות באותו משחק דרבי סנסציוני ואלים מול הפועל תל אביב לפני כשנה. כל הבלדה השירית של זהבי היא התחזות וגניבת דעת קהל. דוח השופטים והמשקיף מציין באופן ברור שהקריאות הגזעניות נשמעו במקהלה אך ורק מהיציע של אוהדי מכבי תל אביב.

יממה לפני המפגש, הם הצליחו למכור את סחורתם המטעה לכל מי שנראה חפץ, וציירו תמונה של שחקנים מסכנים, תמימים ויושבי אוהד, או קוזאקים נגזלים שבורי רגליים. בעולם הספרות, נהוג שכאשר סופר מזכיר אקדח בעלילה, חובה עליו להשתמש בו. התברר שכך הם פני הדברים של אנשי מכבי תל אביב, אשר הגיעו עם קבוצת מאבטחים אישיים ופרטיים, כי ידעו שהם יעשו את הנדרש על מנת להשתמש בהם. כפי שלא השכילו להתנער מתוכחתם במשחק הגביע, כך הם תקעו עוד יתד בזוי בכדורגל הישראלי.

עד לסיום המשחק, הדברים התנהלו בצורה מהוללת וראויה לכבוד רב, בכל הפינות של המקום. יו"ר בני סכנין פנה לקהל שתי הקבוצות וביקש בשם המועדון התנהלות ועידוד ספורטיבי ולאוהדי מכבי פנה באיחולי חג שמח וברכת אורח, עד שבא אותו מעשה גס ומעוות של שוער מכבי תל אביב, אשר דחף והפיל את מאמן בני סכנין, כאשר רגע לפני כן הושיט יד לשלום לאחד מצוות מכבי תל אביב ונענה בגסות לשון ופנים. נושא האבטחה הינו בידי משטרת ישראל, אשר ניהלה את מערך האבטחה בצורה טובה ובהחלטות שקולות".

עדכון ראשון: 9:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully