וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בבני סכנין על בוס: "הוא לא מתבייש?", אבוקסיס: "אמר לי 'פאק יו'"

26.4.2016 / 7:45

בקבוצה טוענים שההולנדי ניסה להוציא את שחקני ואנשי המועדון מאיזון: "הוא מדבר על סטנדרטים אירופיים? הוא קילל והשתולל על הקו לאורך כל המשחק". אבוקסיס: "טוריחו ניגש אליי, אבל לא הבנתי מה הוא אמר"

one

בבני סכנין טרם נרגעו מהאירועים האלימים אמש (שני) בדוחא, בסיום ה-0:0 מול מכבי תל אביב. במועדון צפויים לדרוש מאנשי היריבה לפצות אותם על הנזק שנגרם לטענתם על ידי האהודים בצהוב הן ביציעים והן במתחמים השונים באצטדיון, כולל בשירותים. במועדון טוענים שכיסאות נעקרו ממקומם ושתאי השירותים הושחחתו ואף פנו בנושא למשקיף. בנוסף, זועמים בקבוצה על היריבה שלטענתם ניסתה להסית את האש לעברם כשלמעשה, כך טוענים במועדון, הם אלו שהתחילו את הכול.

בבני סכנין כועסים על המאמן ההולנדי, פטר בוס, וטוענים שמבהלך המשחק כולו הוא ניסה להוציא את שחקני ואנשי המועדון מאיזון, כשהפנה לעברם קללות: "המאמן הזה מדבר על סטנדרטיים אירופיים? איך הוא לא מתבייש?", אמר אחד השחקנים. "לאורך כל המשחק הוא קילל והשתולל על הקו. מאמן אירופי לא מתנהג כך".

גם יוסי אבוקסיס, לו חלק משמעותי במהומה בסיום, יצא נגד הקולגה ואמר בנושא: "אני מכיר את חואן טוריחו (מאמן הכושר של מכבי תל אביב, ש.ו) עוד מלפני המשחק. הוא היה מגיע לאימוני הנבחרת. פניתי אליו ואמרתי לו שזה לא יכול להיות שהמאמן מקלל אותי במהלך המחצית הראשונה ואומר לי 'פאק יו' ו'פאק אוף'. הוא דיבר אליי אבל לא הבנתי מה הוא אמר, ואז בא השוער ודחף אותי. הוא זה שהתחיל את כל המהומה".

זעם במכבי ת"א: "אבוקסיס התחיל הכל, למה צריך את ההתגרות הזו?"

אין לאן לברוח: אורן יוסיפוביץ על אצטדיון שאסור לשחק בו משחקים כאלה

צפו במהומה, ערן זהבי: "הם הלהיטו את הרוחות, הרגשנו כמו ברמאללה"

מכבי תל אביב טוענת: "אבידור הוא זה שהפיל את אבוקסיס, לא ראיקוביץ'"

שבוע לפני משחק העונה: מכבי תל אביב שמטה נקודות עם 0:0 מול סכנין

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק טענו במכבי תל אביב שיובל אבידור הוא זה שדחף למעשה את אבוקסיס, דבר שהרתיח עוד יותר את אנשי סכנין. "די, זה כבר לא ייאמן", אמר גורם במועדון. "אין גבול לחוצפה וליהירות של אנשי מכבי תל אביב. לנסות ולהגיד שראיקוביץ' לא עשה כלום זה פשוט בושה, אבל הפעם השופטים ראו". בקבוצה טוענים שהשופט הרביעי, אורן נסימיניאן, ראה את כל האירועים ואף דיווח עליהם בזמן אמת במערכת הקשר של צוות השופטים, כשהעניין יצויין בדו"ח השיפוט של אוראל גרינפלד. השוער הסרבי של הצהובים צפוי לעמוד לדין בעקבות התנהגותו, כשגם הפיזיותרפיסט של בני סכנין, חמודי חיאדרי, שנראה בטלוויזיה מנסה ליצור מגע עם ראיקוביץ', צפוי לעמוד לדין, כשגם הקבוצה תתייצב ככל הנראה בבית הדין.

"שחקן שדוחף מאמן צריך לספוג עונש השעיה לזמן ממושך", טען גורם במועדון. "לא יכול להיות שזה יעבור בסלחנות. אם שוער שלנו היה דוחף את בוס הוא היה מורחק לחצי עונה". בנוסף ישנו כעס בקרב אנשי סכנין על ההתבטאות של ערן זהבי, שאמר שהוא אינו יודע אם הוא משחק בישראל או ברמאללה. היו"ר מוחמד אבו יונס כעס מאוד על העניין. "האוהדים שלנו לא היו מעורבים בשום תקרית, ובסוף אומרים שצריך לסגור את המגרש", אמר אותו גורם בהנהלה. "האירוע התרחש בין אנשי צוות ושחקנים, ולא עם אוהדים. אז למה לסגור את האצטדיון? כשקרה האירוע עם פואד, אוהד הפועל תל אביב, וזהבי, אף אחד לא אמר שצריך לסגור את בלומפילד".

בבני סכנין, בכל מקרה, היו מרוצים שקלקלו ליריבה את הסיכויים לזכות באליפות ושמחים מכך שהשיגו נקודה במאבק על המקום הרביעי. בסיום המשחק ולאחר המהומות אמרו אנשי המועדון לשחקנים: "יצאתם גברים. נלחמתם ונקמתם במכבי תל אביב על מה שהיה בגביע". פיראס מוגרבי, שהציג עוד משחק טוב מאוד, זכה למחמאות גם משחקני מכבי תל אביב כשחלק אף אמר לשחקן בסוף המשחק שהוא ראוי וצריך להיות בקבוצה גדולה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, שחקן מכבי תל אביב, יואב זיו. יוסי ציפקיס
"למה צריך לסגור את האצטדיון?". אבוקסיס בלב המהומה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully