וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נדחף, מכבי תל אביב טוענת: "אבידור הפיל אותו, לא ראיקוביץ'"

25.4.2016 / 22:54

מהומה גדולה בסיום התיקו בדוחא: מאמן סכנין חגג מול ספסל הצהובים והשוער הגיע לאבוקסיס, שלטענת הצהובים הופל על ידי החלוץ שלו. בסכנין הגיבו בגיחוך. ראיקוביץ' יחמיץ את משחק העונה?

one

בווידאו: המהומה בסיום המשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב

המפגש הטעון בדוחא בין בני סכנין למכבי תל אביב הסתיים הערב (שני) ב-0:0, אך לאחריו, כמו בסיום חצי גמר גביע המדינה, הייתה מהומה גדולה.

יוסי אבוקסיס שמח בצורה מתגרה מול הספסל של מכבי תל אביב, מאמן הכושר חואן טוריחו התווכח עמו ואז הגיע השוער פדראג ראיקוביץ' שדחף את מאמן סכנין אל הדשא. מיד לאחר מכן, הפיזיותרפיסט של בני סכנין ניסה לבעוט בראיקוביץ' שהוזז הצידה על ידי אנשי האלופה.

על פי תמונות, נראה שאבוקסיס הופל דווקא על ידי שחקנו יובל אבידור ובמכבי תל אביב מסרו בתגובה: "אבידור הוא זה שדחף ולא ראיקוביץ'. רואים את זה. אבוקסיס נפל מאבידור". בסכנין הגיבו בגיחוך לטענות שאבידור דחף את אבוקסיס. "אבידור הגיע לאזור כשראה שראיקוביץ' רץ לעבר אבוקסיס", אמר גורם במועדון. "רואים בבירור שהשוער שלהם הפיל את יוסי, זה גועל נפש. אבידור אפילו אחר כך לקח את יוסי מהמקום כדי שהרוחות לא ימשיכו להתלהט".

ערן זהבי בסיום: "הרגשנו ברמאללה, אנשים שהתחזו למאבטחים תקפו אותנו"

בני סכנין כפתה תיקו, מכבי תל אביב רחוקה שלוש נקודות מהפסגה לפני משחק העונה

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

בסכנין טענו כי הכול החל כאשר טוריחו פנה בתנועות מאיימות לעבר אבוקסיס. מנגד, במכבי תל אביב גרסו כי אנשים שישבו על הספסל של סכנין עם שהתסיסו וגרמו למהומה.

בעקבות הנפילה של אבוקסיס הגיעו למקום גם שחקני שתי הקבוצות ובמקום החלה מהומה, בהשתתפות טל בן חיים ויתר שחקני מכבי תל אביב, שלאחר מכן התעטפו בדגלי ישראל וניגשו לאוהדים שלהם. מאבטחים הגיעו למקום כדי להפריד, כשביציעים הקהל משלהב עוד יותר את האווירה. אוהדי מכבי תל אביב שרפו כיסאות ביציע שלהם.

ראיקוביץ' יעמוד לדין בשל האירועים החמורים שיופיעו בדו"ח השופט, והוא עלול להחמיץ את משחק העונה מול הפועל באר שבע ביום שני הבא.

דור פרץ מול פיראס מוגרבי/יוסי ציפקיס

בהפסקת המשחק, כאשר מאמן הצהובים פטר בוס ירד לחדרי ההלבשה, מגן המארחת עלי עוסמאן פנה לעברו בקללות ולאחר מכן גם אישר כי קילל. בוס לא הגיב למתקפה מצד עוסמאן.

במהלך המחצית הראשונה, היה זה אלי דסה שהתלונן בפני השופט אוראל גרינפלד על נהמות וקללות גזעניות שהופנו לעברו מיציעי סכנין, שם גם הונפו דגלי פלסטין בתגובה לדגלי ישראל ביציע של מכבי תל אביב.

בסיום, בהנהלת סכנין אף הודיעו כי יפנו למשקיף כדי שיראה את ההרס שהותירו אוהדי מכבי תל אביב באזור האצטדיון בו אוכלסו, כולל השחתת ושריפת כיסאות, וכתובות נאצה.

בפעילות של שוטרי משטרת ישראל בקרבת האצטדיון, עוכב חשוד כאשר ברשותו 50 כרטיסים למשחק בין הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully