וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הרגשנו כמו ברמאללה", שלומי אזולאי: "סדרן נתן לי אגרוף"

קשר מכבי תל אביב טען לאלימות מצד אנשי סכנין: "ניסינו להרגיע, הם הלהיטו". המשטרה עצרה סדרן בחשד שהיכה שחקן. בוס: "ציפינו למשחק חם, אבל זה היה מיותר ומכוער, אין לזה קשר לכדורגל"

יוסי ציפקיס

בני סכנין ומכבי תל אביב נפרדו היום (שני) ב-0:0 שהרחיק את הצהובים עד כדי 3 נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע שבוע לפני משחק העונה. בסיום המשחק התרחשה מהומה גדולה שכללה דחיפה של שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', על מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס.

על פי דוברות המשטרה, "בסיום המשחק בין סכנין למכבי תל אביב, החלו מספר אירועים אלימים על כר הדשא בין אנשי הקבוצות. עם כניסת אוהדים לתחום המגרש ומעורבות של אחדים מהם במספר אירועים, הפרידו השוטרים בין השחקנים ליתר האנשים שעלו על כר הדשא. המשטרה עצרה אוהד מכבי תל אביב שחשוד שהצית כיסא, שני אוהדי של סכנין החשודים בהשלכת אבנים וסדרן שחשוד שהיכה שחקן. הטיפול בארועים שהיו במסגרת אנשי הקבוצות יטופלו על ידי הנהלת הליגה". שלומי אזולאי טען לאחר המשחק ש"סדרן נתן לו אגרוף לפרצוף".

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס אמר: "אני חושב שאין קשר בין מה שקרה בסיום לבין כדורגל. אני הורדתי את המשקפיים ופתאום כולם רבו עם כולם. זה לא קשור לכדורגל. אני לא ראיתי כלום, אז אני לא יכול להגיב בנושא. זה לא קשור לכדורגל, זה נורא. אני לא יודע איך זה התחיל. הייתי מרוצה מאוד ממה שראיתי, היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש ולא הצלחנו לכבוש. היו להם הרבה הזדמנויות בהתקפות מתפרצות, אבל שיחקנו פנטסטי והיינו צריכים לכבוש.

אנחנו בגמר הגביע וסכנין לא, ציפינו שיהיה משחק חם הערב. אמרתי לשחקנים שאם נבוא להילחם, נפסיד ואם נבוא לשחק כדורגל, ננצח. שלטנו במשחק, אבל לא הצלחנו לכבוש. בכדורגל אתה חייב לכבוש אם אתה רוצה לנצח ולא עשינו את זה. בשבילי, שום דבר לא השתנה. אנחנו צריכים לנצח בשבוע הבא. גם ככה, נעלה למקום הראשון בשבוע הבא רק אם ננצח. הייתי מודאג אם לא היינו מייצרים מצבים, היום לא הצלחנו לכבוש, אבל שיחקנו טוב, השחקנים בכושר טוב, אז אני לא מודאג בכלל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"הם הלהיטו". זהבי/יוסי ציפקיס

ערן זהבי התייחס למהומה: "את האמת שאני לא יודע מי הלהיט את הרוחות, יכול להיות ריב קטן בין שחקנים ובין מאמנים, אבל לא יכול להיות שיש פה מאבטחים שמתחזים למאבטחים ומרביצים לשחקנים שלנו. יש פה אנשים של סכנין שהרביצו לשחקנים שלנו, שלומי אזולאי קיבל אגרוף ושחקנים התעמתו עם מאטבחים. מבחינתי, זו שערוריה מה שהיה פה, זו לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה פה. אני לא יודע אם הייתי בסכנין או ברמאללה. הייתה תחושה לא טובה".

"איבדנו נקודות, אבל היה לנו משחק מצוין. הגענו להרבה מצבים, אבל לא נכנס לנו הכדור. אנחנו נילחם עד הדקה האחרונה, נעשה את העבודה גם בשבוע הבא וגם בארבעת המשחקים שאחרי זה. לגיטימי שסכנין תשמח שהיא לקחה נקודות, אבל כל האמירות שלהם לפני המשחק הלהיטו את המשחק. אנחנו ניסינו להרגיע את הרוחות והם רק הלהיטו. כולם רואים מה קורה פה ומה קורה בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully