וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מהללת את בופון: "תודה שזכינו לראות אותו בעודנו בחיים"

תגובות נרגשות להצגה של קפטן יובנטוס. מוראטה טוען שהוא "לא אנושי", פיורנטינה סוגדת ל"שוער שהוא חצי אלוהים", אלגרי נזכר בהצגות הגדולות, ובופון מפתיע: "זו אולי האליפות הכי מתוקה שלי"

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. GettyImages
בלתי נגמר. בופון/GettyImages

עוד פרק באגדה המפוארת ששמה ג'אנלואיג'י בופון נכתב אמש (ראשון). השוער הבלתי נגמר עצר פנדל בדקה ה-90, הוסיף כמה הצלות אדירות בדקות הסיום ב-1:2 של יובנטוס מול פיורנטינה, וקירב את הגברת הזקנה לאליפות נוספת. אם נאפולי לא תנצח היום באולימפיקו את רומא יובה תוכתר סופית לאלופה, ובופון, שעדיין לא מתכנן לפרוש, יחגוג בפעם המי-יודע-כמה עוד תואר שרשום על שמו. בסך הכל, בופון בן ה-38 הציל 50 אחוז מהפנדלים שנשרקו לחובת יובנטוס העונה.

"יש לי תשע אליפויות בקריירה, כולל אליפות בליגת המשנה שאני מאוד גאה בה, אבל יכול להיות שזו תהיה האליפות הכי מתוקה", אמר בופון הנרגש. "בכל מקרה זה הסקודטו הכי יפה בחמש השנים האחרונות. אנחנו אף פעם לא מוותרים, אנחנו ממשיכים לכבוש שערים מדהימים משחק אחרי משחק. נקודת המפנה הייתה שער הניצחון מול טורינו בדק ה-95. זה נתן לנו ביטחון והתחלנו לחשוב אפילו על המטרות הכי בלתי מושגות".

שחקני יובנטוס עם ג'אנלואיג'י בופון. GettyImages
האליפות הכי מתוקה? בופון/GettyImages

"זה מה שבופון אמר? אם ככה, אין אלא להאמין לו. הוא יודע יותר טוב מכולנו", הגיב מסימיליאנו אלגרי אחרי המשחק. "הוא היה בכל הסיטואציות, בכל הצמתים החשובים של יובנטוס בשנים האחרונות. הוא מבין מה שהוא אומר".

אלברו מוראטה הצטרף למצעד המשבחים. "ג'יג'י לא אנושי. ניצחנו בגלל שחקן שהוא גם גיבור על. עד עכשיו אני מתקשה להאמין שהוא הצליח לעצור את הפנדל הזה", אמר. גם פדריקו ברנרדשי, שהחמיץ מקרוב בתוספת הזמן מול השוער הוותיק, הילל. "בסיום המשחק ניגשתי אליו ואמרתי לו שמבחינתי הוא חצי אלוהים. הוא מספר אחת", אמר. "הוא מודל לחיקוי עבורי. גם בחיים האישיים וגם בחיים המקצועיים. אנחנו רק יכולים להודות על כך שראינו אותו משחק בחיינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully