וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בופון עצר פנדל בדקה ה-90, יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה

השוער האגדי מנע מקאליניץ' להשוות מהנקודה הלבנה, עצר גם את הריבאונד והבטיח כמעט סופית את האליפות החמישית ברציפות. מנדז'וקיץ' ומוראטה כבשו, יובה תוכתר אם נאפולי תמעד ברומא

שחקני יובנטוס חוגגים, במרכז השוער ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
ג'יג'י בופון במרכז החגיגות של יובנטוס/רויטרס

יובנטוס הבטיחה כמעט סופית את האליפות החמישית ברציפות שלה, אחרי שניצחה הערב (ראשון) 1:2 בחוץ את פיורנטינה, בזכות עצירת פנדל של ג'אנלואיג'י בופון בדקה ה-90. איבוד נקודות של נאפולי מחר מול רומא באולימפיקו, יכתיר את יובנטוס רשמית. בקרב תחתית לוהט, פאלרמו ניצחה 0:2 את פרוזינונה. ססואולו המשיכה להרשים, בולוניה ואטאלנטה הבטיחו הישארות.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עוצר פנדל מול ניקולה קאליניץ' שחקן פיורנטינה. רויטרס
אליל. ג'אנלואיג'י בופון הודף את הפנדל/רויטרס

פיורנטינה - יובנטוס 2:1

ג'יג'י בופון האגדי עצר פנדל בדקה ה-90 וסידר לגברת הזקנה ניצחון דרמטי במגרשה של אחת היריבות הוותיקות שלה וכמעט סופית גם אליפות חמישית ברציפות, שתהיה שלה כבר מחר אם נאפולי לא תנצח באולימפיקו את רומא. פאולו סוזה פגש את האקסית וראה את שחקניו מוצאים את הרשת בדקה ה-20, אבל השער של פדריקו ברנרדסקי נפסל בגלל נבדל. יובנטוס החלה לאחר מכן להחזיק קצת יותר בכדור, ובדקה ה-39 פול פוגבה הוריד בראש ומריו מנדז'וקיץ' ירה בנגיעה אל הרשת. בופון הגן על התוצאה כשהדף כדור של ניקולה קאליניץ' לקורה בדקה ה-61, אך בדקה ה-81 הקרואטי כבר ניצל איבוד כדור של לאונרדו בונוצ'י וסובב נהדר פנימה.

כאן החלה דרמה אדירה. דקה וחצי אחרי השוויון, המחליף הספרדי אלברו מוראטה היה על הריבאונד ובעט מקרוב פנימה. הדרמה הגיעה לשיאה עם פנדל לפיורנטינה באדיבות האקס חואן קואדרדו בדקה ה-90, אבל הקפטן הבלתי נגמר של יובנטוס הדף את הבעיטה של קאליניץ' מהנקודה הלבנה ועצר עם הרגל גם את הריבאונד של ברנדרסקי. גם המזל שיחק לטובת האלופה, כשקאליניץ' נגח בתוספת הזמן משני מטרים היישר אל העמוד. יובנטוס עם מאזן פנטסטי של 24 ניצחונות ב-25 משחקי הליגה האחרונים שלה (רק בולוניה חילצה 0:0). איזו ריצה מדהימה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. אלברו מוראטה/רויטרס

פרוזינונה - פאלרמו 2:0

פעם תשיעית גלידה עבור פאלרמו. אחרי השינוי התשיעי על הקווים והחזרתו של דוידה בלארדיני, הסיציליאנים השיגו ניצחון ראשון אחרי 13 משחקים, ועשו זאת בקרב הישיר מול פרוזינונה שנמצאת גם היא מתחת לקו האדום. אלברטו ג'ילארדינו הוותיק נגח פנימה בדקה ה-56 והמחליף המקדוני אלכסנדר טראיקובסקי הכפיל עם מבצע אישי בתוספת הזמן. פאלרמו עם 32 נקודות, בדיוק כמו קארפי הנמצאת מעל הקו האדום (עם משחק חסר).

שחקני פאלרמו חוגגים. GettyImages
שכחו מתי חגגו כך. שחקני פאלרמו בסיום/GettyImages

טורינו - ססואולו 3:1

העונה הנהדרת של ססואולו נמשכת והיא ממשיכה לתת פייט על המקום השישי. ניקולה סנסונה כבש כבר בדקה השנייה לאורחים, אך ברונו פרס השווה בחלוף חמש דקות. רבע שעה לסיום, פדריקו פלוסו, שקיבל בישול מדומניקו ברארדי, מצא את הרשת ובתוספת הזמן מרסלו טרוטה השלים.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - קייבו 0:1
לאטאלנטה: מרקו בוריילו (55)

בולוניה - גנואה 0:2
לבולוניה: עמנואלה ג'אקריני (11), סרג'יו פלוקארי (63)

סמפדוריה - לאציו 1:2
לסמפדוריה: פרננדו (20), מובידו דיאקיטה (78). ללאציו: פיליפ ג'ורג'ביץ' (3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully