וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון ינסו ללבן את היחסים עם ראש העיר

20.4.2016 / 8:14

אחרי ההפסד במשחק הבכורה של אריק שיבק, הכתומים ינסו להרגיע את הרוחות עם דב צור: "אף אחד לא יירק לבאר שהוא שותה ממנה". בחיפה מרוצים, היקרסון מפרגן: "רמי הדר גאון כדורסל"

one

תשעת הימים הסוערים שעברו על מכבי ראשון לציון - שהחלו עם שני הפסדים להפועל ירושלים ומכבי תל אביב, המשיכו עם פיטוריו של שרון דרוקר ומינויו של אריק שיבק במקומו, נגמרו עם הפסד אמש (שלישי) 82:78 למכבי חיפה בבית. הכתומים הוליכו לאורך רוב שלבי המשחק, אך בדקות הסיום ראו את הירוקים רוכבים על המומנטום בדרך לניצחון. ההפסד מעמיד את עצם הכניסה של הקבוצה מעיר היין לפלייאוף בסכנה, כשהחלומות על המקום הרביעי, שנותן יתרון ברבע גמר הפלייאוף, נראים רחוקים. ההפסד היה השישי בשבעה משחקים בסיבוב השלישי.

"לא שמרנו על הכדור, לקחנו זריקות לא טובות, איבדנו כדורים לא טובים, וברגע שחיפה במומנטום הם יכולים לחזור", סיכם קווין פאלמר שקלע 9 נקודות ב-12 דקות, "אנחנו צריכים להוציא אותנו מהבור, הכנסנו את עצמנו לבור עמוק, אבל אנחנו חייבים לצאת עם ניצחונות". על שיתוף הפעולה המחודש עם שיבק הוסיף פאלמר: "הכל תלוי בביטחון הקבוצתי, אנחנו חייבים לסיים את העונה חזק, לי יש מערכת יחסים מיוחדת עם אריק. אנחנו צריכים לעשות כיוונים אחרים לקראת החלק האחרון של העונה".

שיחת היום באולם הייתה ההודעה של ראש עיריית ראשון לציון דב צור, שהביע התנגדות לפיטוריו של דרוקר ורמז כי ישקול את העברת הכספים לקבוצה בעתיד. במועדון החליטו שלא להגיב באופן רשמי להודעה, למרות שהופתעו מאוד מעצם הוצאתה, והיו"ר יצחק פרי יקבע בימים הקרובים פגישה עם ראש העיר כדי לנסות וללבן את העניינים, "אף אחד לא יירק לבאר שהוא שותה ממנה", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש.

דב צור, ראש עיריית ראשון לציון. מגד גוזני
לא מגיבים באופן רשמי. דב צור/מגד גוזני

בצד המנצח, במכבי חיפה התקרבו משמעותית למקום השלישי בטבלה בזכות הניצחון הגדול בעיר היין. הקבוצה של רמי הדר הגיעה למשחק לאחר ההפסד ביום שבת האחרון לבני הרצליה, ולמרות חסרונו של רג'י באקנר, שייעדר גם ממשחק הליגה לעירוני נהריה, יצאה עם ניצחון גדול. בחיפה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים, כשמעל כולם היה גרגורי ורגאס עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים.

מי שזכה ליותר דקות משחק, והחזיר עם 9 נקודות בדקות טובות הוא הפורוורד לירוי היקרסון: "המאמן נתן לי יותר הזדמנות הלילה, הגעתי לקבוצה טובה, אני לא מצפה לשחק 25-30 דקות, שמחתי לקבל את ההזדמנות הערב", אמר היקרסון והתייחס לעבודה עם רמי הדר: "המאמן שלנו שונה מכל מאמן שאימן אותי, הידע שלו בכדורסל כל כך מפורט, הוא כמו גאון כדורסל, הוא יודע כל זווית של אימון, הוא עושה כל דבר באימון עד שנעשה את זה מצוין. למדתי את התרגילים משלוש עמדות - רכז, קלע ופורוורד. אני מתרגל להכל, ואני מאמין שאני אוכל לעזור לקבוצה, אנסה לחדור ולהיות פיזי".

עוד באותו נושא

אריק שיבק: "הכי ישר והגון, אני עדיין לא מכיר לגמרי את הקבוצה"

לכתבה המלאה
לירוי היקרסון שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול כריס רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"אני לא מצפה לשחק 25-30 דקות". היקרסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully