וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ראשל"צ: "לא היה נכון לפטר את דרוקר, הזעזוע מיותר"

19.4.2016 / 16:46

דב צור לא היה מרוצה מההחלטה לפטר את מאמן מכבי ראשון לציון מתפקידו, אחרי ששמע על ההחלטה בדיעבד: "הניסיון לפטרו לפני חודש נעצר אחרי שההנהלה הבינה שזו טעות. צריך להבין אם הכספים מתועלים באופן נכון"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון מפסידה למכבי תל אביב

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, התבטא לראשונה לאחר פיטוריו של שרון דרוקר מתפקידו כמאמן מכבי ראשון לציון. צור התנגד בעבר לפיטוריו של דרוקר ואף שמע על ההחלטה לפטרו בדיעבד.

צור אמר: "קיבלתי באכזבה את ההחלטה לפטר את מאמן הקבוצה שרון דרוקר. הניסיון לפטר אותו לפני כחודש נעצר אחרי שחברי ההנהלה של מכבי ראשון לציון הבינו שזו טעות, במיוחד אחרי עונה אירופית מצוינת עד לכדי מרחק משחק אחד מהעפלה היסטורית לפיינל פור של היורופקאפ. מאז לא קרה שום דבר דרמטי שמחייב שינוי והעובדה שמכבי ראשון לציון הפסידה לשתי הקבוצות החזקות בליגה - מכבי תל אביב והפועל ירושלים, לא צריכה לגרום לזעזוע חמישה מחזורים לפני תום העונה".

ראש עיריית ראשון לציון דב צור. ניב אהרונסון
לא מרוצה. צור/ניב אהרונסון

ראש העירייה הביע פליאה איך ההצעה עלתה לסדר היום של הנהלת הקבוצה דווקא כששני חברי הנהלה פעילים, שהתנגדו למהלך, היו בחו"ל באותה העת. על השאלה מדוע לא התערב בהחלטה או מנע אותה, השיב צור: "מדובר בעמותה עצמאית, שאמנם זוכה לתמיכה משמעותית מהעירייה, אבל הוא אינו נוהג להתערב בהחלטות של עמותות עצמאיות".

עוד תהה צור מהיכן יבוא המימון להחלפת המאמנים: "לאחרונה ביקשו קברניטי הקבוצה סיוע נוסף מהעירייה ונענו שאין כרגע אפשרות לעשות זאת. אין ספק שנצטרך לברר בתום העונה האם הסכומים המשמעותיים שמעמידה עיריית ראשון לציון לקבוצה, כמו לקבוצות אחרות, מתועלים באופן נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully