וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 78:82 על מכבי ראשון לציון

הבכורה של אריק שיבק על הקווים לא הצילה את הקבוצה מעיר היין מהפסד ליגה רביעי ברציפות, ורגאס הוביל עם 14. מכבי אשדוד הדהימה את הרצליה בחוץ עם 69:79, 26 נק' לצ'ארלס תומאס

one
ברני ארדוב

המחזור ה-29 בליגת העל בכדורסל מגיע בשעה זו לסיומו עם שני משחקים: מכבי אשדוד הדהימה 69:79 בחוץ על בני הרצליה וקטעה רצף של שישה הפסדים דווקא על אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה. מכבי ראשון לציון, עם אריק שיבק בהופעת בכורה על הקווים, נכנעה 82:78 למכבי חיפה.

שחקני מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
המאבק על המקום השלישי. שחקני אשדוד/מגד גוזני

בני הרצליה - מכבי אשדוד 79:69

הקבוצה של צביקה שרף הדהימה את אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה ורשמה ניצחון שנתן לה המון אוויר לנשימה אחרי שישה הפסדים רצופים. האשדודים הובילו לאורך רוב שלבי המשחק בעיקר בזכות יכולת מצוינת של צ'ארלס תומאס, שסיים את המשחק עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים. צביקה שרף קיבל עבירה טכנית ברבע השני, אז צימקה הרצליה את התוצאה, ואפילו התגבר על בעיית עבירות של אייזיאה סוואן. ברבע האחרון תומאס והחברים ברחו ולבסוף רשמו ניצחון בהפרש דו ספרתי. דיאנטה גארט הוסיף 18 נקודות, יהונתן שולדבראנד הוסיף 11. סטיבן דניס היה היחיד שתיפקד בהרצליה עם 28 נקודות, כרם משעור הוסיף 14.

צפו בתקציר המשחק

קלעו לבני הרצליה: סטיבן דניס 27 נקודות (10/15 מהשדה), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וסחט 10 עבירות, כרם משעור 14, אבירם זליקוביץ' 10, דרו קרופורד 7 ו-8 ריבאונדים, אמאדי אנג'אי 4 ו-5 ריבאונדים, צ'ארלס רודס 2, דני רובין 2, ג'יימס סינגלטון 2 ו-6 ריבאונדים.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: צ'ארלס תומאס 26 נקודות (10/18 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, דיאנטה גארט 18, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, יהונתן שולדבראנד 11 ו-7 ריבאונדים, ג'ארד הומאן 10 ו-5 ריבאונדים, איזייאה סוואן 8 ו-5 ריבאונדים, יהוא אורלנד 5, ווילי וורקמן 1. אור סולומון (25:22 דקות ו-9 ריבאונדים) ונאור שרון (01:26) שותפו, אך לא קלעו.

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
עצבני. צביקה שרף/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח טוב מבחינה התקפית. תומאס ושולדבראנד פתחו היטב אצל האורחת, אנג'אי ודניס הצליחו להחזיר את המארחת לתמונה. 15:20 לאשדוד בתום הרבע.

רבע 2

האורחת המשיכה בשליטה שלה כשצ'ארלס תומאס עשה ככל העולה על רוחו וסיים את הרבע עם 19 נקודות. דיאנטה גארט הצטרף גם הוא למשחק וקלע נקודות חשובות. סטיבן דניס היה היחיד שתיפקד אצל גורקה. 34:42 במחצית.

רבע 3

האורחת החלה לכרסם ביתרון וצביקה שרף, שלא אהב כמה שריקות, ספג עבירה טכנית. בהמשך, אשדוד חזרה למשחק וצ'ארלס תומאס היה פשוט בלתי עציר. גארט ושולדבראנד תמכו והצליחו להתגבר על כך שאייזיאה סוואן נקלע לבעיית עבירות ובקושי שיחק. דניס קיבל מעט עזרה ממשעור וזליקוביץ', אבל זה לא הספיק. 52:62 לאשדוד בתום הרבע.

רבע 4

תומאס המשיך להתעלל במארחת, שלא הצליחה להתקרב ולסכן את התקופה של צביקה שרף, שגם הגדילה את היתרון לקראת הסיום ורשמה יתרון דו ספרתי. 69:79 לאשדוד בסיום.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה (ימין) מול ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
קרב חשוב. חנוכי מול ורגאס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה 82:78

הקבוצה מעיר היין עברה זעזוע בשבוע החולף עם פיטוריו של שרון דרוקר, אך לא הצליחה להתאושש והפסידה גם למכבי חיפה במשחקו הראשון של אריק שיבק על הקווים. המשחק היה רב תהפוכות ודווקא ראשל"צ נכנסה לרבע האחרון ביתרון, אך אז התעורר גרגורי ורגאס, החל לקלוע ובעזרת רנה רוז'ו וחנן קולמן לקח את היתרון ושמר עליו עד הסיום. ניצחון חשוב לחיפאים במאבק על המקום השלישי, ראשל"צ עוד עלולה למצוא עצמה מחוץ לפלייאוף.

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק ליונס 17 נקודות ו-9 אסיסטים, שון דאוסון 13 נקודות (6/7 מהשדה), דריל מונרו 13 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבי בן שימול 9 נקודות, קווין פאלמר 9 נקודות, כריס רייט 8 נקודות, טוני יאנגר 5 נקודות, עידן זלמנסון 4 נקודות. שיחק ולא קלע: ניצן חנוכי.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 14 נקודות ו-7 ריבאונדים, רנה רוז'ו 13 נקודות, אלכס צ'וברביץ' 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'ון דיברתלומאו 10 נקודות, חנן קולמן ולירוי היקרסון 9 נקודות כל אחד, עוז בלייזר 8 נקודות, וויל גרייבס 7 נקודות ו-10 ריבאונדים.

עידן זלמנסון שחקן מכבי ראשון לציון (מקדימה) מול אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מלחמה מתחת לסלים. זלמנסון מול צ'וברביץ'/ברני ארדוב

רבע 1

האורחת פתחה את המשחק טוב יותר עם סלים של צ'וברביץ' ורוז'ו, אך המארחת הצליחה לחזור כשמארק ליונס הפציץ מבחוץ. הרבע הסתיים עם סל מחצי מגרש של גרגורי ורגאס עם הבאזר. 20:20 בתום 10 הדקות הראשונות.

רבע 2

המשחק הצמוד נשמר כשמארק ליונס המשיך לקלוע מבחוץ. רוז'ו היה זה ששמר את חיפה קרובה למרות משחק בינוני של האורחת. 36:39 לראשל"צ במחצית.

רבע 3

אף קבוצה לא הצליחה לברוח. מונרו, שנפצע בתחילת המשחק, לא התאושש לחלוטין ולא תרם משמעותית. ליונס המשיך לקלוע כשדאוסון קלע נקודות חשובות. ורגאס המשיך להיות זה שנתן את הטון בחיפה. 69:62 לראשל"צ בתום הרבע.

רבע 4

החיפאים פתחו בטירוף את הרבע האחרון, לקחו את היתרון לידיים ושמרו עליו עד הסוף. גרגורי ורגאס היה זה שלקח את העניינים לידיים במאני טיים. רנה רוז'ו תרם וגם חנן קולמן עמד בלחץ מהעונשין כדי להעניק לחיפאים ניצחון חשוב במאבק על המקום השלישי. 78:82 לחיפה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully