וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הכי ישר והגון, אני עדיין לא מכיר לגמרי את הקבוצה"

20.4.2016 / 0:11

מאמן מכבי ראשון לציון דיבר בכנות לאחר ההפסד 82:78 למכבי חיפה: "הקבוצה לחוצה מאוד וקולעת באחוזים לא טובים מהקו, נצטרך לשפר את זה". רמי הדר: "זה ניצחון משמעותי מאוד"

one

גם השינוי בעמדת המאמן לא הועיל לה: מכבי ראשון לציון רשמה הערב (שלישי) הפסד ליגה רביעי ברציפות. הכתומים עשו את זה עם 82:78 ביתי מול מכבי חיפה, שהשאיר אותם במקום השביעי בליגת העל. מנגד, מכבי חיפה עשתה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השלישי אחרי ההפסד של בני הרצליה מול מכבי אשדוד/באר טוביה.

אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון (מקדימה) עם יצחק פרי. ברני ארדוב
לומד תוך כדי תנועה. שיבק/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רמי הדר אמר בסיום: "זה ניצחון משמעותי מאוד. לא לחץ, אבל אתה מרגיש שסוגרים עליך את הפער וזה סיפור של עונה שלמה שאתה עובד בשביל יתרון הביתיות וזה יכול לעוף לך. יש לנו עוד כמה משחקים משמעותיים, אני מעריך שזה לא נגמר. אנחנו קבוצה מאורגנת מאוד ועם הרבה אינפורמציה. לכן, כשחקן חדש בא אלינו, לוקח לו זמן. לירוי היקרסון שחקן מאוד מנוסה, הוא אסף אינפורמציה בזמן סביר ואני מקווה שהוא ימשיך לתרום, כי היום בעיניי הוא תרם לנו הרבה. בשני המשחקים הקודמים הפסדנו לראשון. שמרנו היום אזורית, רציתי שהקצב יירד וזה עבד. את האופי של מכבי חיפה רואים, יש לנו אנשים עם אופי, חבר'ה קשוחים, והמשחקים הצמודים, זה פעם נופל אצלך, ופעם לא. צריך קצת מזל בחיים".

מאמן מכבי ראשון לציון הטרי אריק שיבק אמר: "זה כמו לרכוב על אופניים, מהר מאוד נכנסים לעניינים. אף אחד לא נותן הנחות לאף אחד, יום-יומיים או שבוע-שבועיים, מהר מאוד רוצים תוצאות ואני מבין את זה. הובלנו לאורך רוב המשחק, אבל השלשה של קולמן שינתה את המומנטום, רוז'ו קלע שלשה שהפכה את המשחק, ואם אתה צריך לבחור מי יזרוק את השלשה, אתה בוחר אותו, וזה נכנס.

"מעבר לזה, הקבוצה מאוד לחוצה, קולעת באחוזים מאוד לא טובים, 27 אחוזים לשלוש, השארנו 11 נקודות על הקו, שבמשחק כזה זה המון. אני יודע שראשון לציון היא אחת הקבוצות הפחות טובות מקו העונשין בליגה, אבל זה מהדברים שצריך להפוך אותם. אתה לא מפסיד את המשחק הזה על 2-3 נקודות. כשבאתי לאילת לפני שנה, היה לי אימון ביום חמישי ומשחק אחרי שבוע נגד מכבי חיפה. אני לא מרגיש את הקבוצה, הכי הגון וישר. אני קצת בעניינים, קצת ראיתי, בסך הכל שני אימונים, לא מכיר את כל התרגילים עוד.

"שמוליק עוזר לי הרבה, ניהל חלק מהמשחק, אני לא יודע את הסימונים עוד. אף אחד לא נותן לי הנחות, ולא לנו. אמרתי לשחקנים, ראשון לציון לא שיחקה רע היום, שיחקה בסדר, אבל הפסידה על דברים קטנים שלא עבדו. אני לא מדבר על מיקום, מדבר על זה שצריך להגיע לפלייאוף בסיטואציה הכי טובה מבחינת הקבוצה, הסיטואציה הכי טובה זה קודם כל הכושר, ובסדרה הכל יכול להיות.צריך לעשות הכל כדי להגיע לפלייאוף. אם לא ננצח את הקבוצות, לא מגיע לנו להיות שם, ארבעה משחקים קריטיים לכולם. אחד רוצה להכנס לפלייאוף, השני רוצה להשאר בליגה, אחד רוצה לשפר מיקום. זה הסיבוב השלישי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 78:82 על מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully