וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל מכין את קובי למציאות החדשה: "חושש שייכנס למשבר אישי"

ביום שאחרי הפרישה, בארצות הברית תוהים כיצד הממבה יתרגל לחיים ללא הכדורסל. שאק: "הולכת להיות לו תקופה משעממת ומתסכלת". וגם: הרווח המטורף של הלייקרס מפסטיבל הפרידה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר מיוחד לרגל משחקו האחרון של קובי בריאנט

עולם ה-NBA התעורר הבוקר (שישי) למציאות חדשה, כשקובי בריאנט, אולי הסמל הכי גדול של הליגה בשני העשורים האחרונים, כבר לא חלק ממנה. במשך כל שעות היממה האחרונה ארצות הברית המשיכה להיפרד בכל דרך אפשרית מהממבה, אבל נראה שדווקא הוא עצמו מתקשה לומר שלום בפעם האחרונה. מיד אחרי מסיבת העיתונאים האחרונה ככדורסלן מקצועני בריאנט המשיך לאימון של קרוב לשעתיים בחדר כושר, אבל הודה שהשגרה אליה התרגל במשך שנותיו ב-NBA צריכה להשתנות. כמי שהתפרסם במשך השנים כבעל מוסר עבודה אובססיבי כמעט, זו עלולה להיות משימה קשה מאוד.

"אני חייב למצוא לעצמי עיסוקים אחרים", אמר בריאנט אמש. "המעבר החד הזה הוא מדרון חלקלק. דיברתי עם הרבה שחקני עבר וכולם אמרו לי לדחות את המחשבות האלה ליום שאחרי. אבל פתאום זה הגיע". בריאנט המשיך ואמר ש"חשוב להיכנס לרוטינה חדשה ולשמור על משמעת עצמית. הדבר הכי גרוע הוא לא לייצר לעצמך מציאות חדשה, כי אחר כך אתה קם בבוקר וחש חסר משמעות וחסר כיוון".

שחקן בלתי נשכח, משחק בלתי נשכח: 60 נקודות לבריאנט במשחקו האחרון

נאום הפרישה של קובי: "20 שנה כולם צעקו לי למסור, היום צעקו לי לא למסור"

אהבה זה כואב: מסע מצולם של כל היריבויות של קובי בריאנט ברחבי ה-NBA

קריאה מחודשת באגדה: מיטב הכתבות על קובי בריאנט מהשנים האחרונות

קובי בריאנט לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
איך ממשיכים? קובי/GettyImages

בינתיים, קובי מקבל עצות מפתיעות משאקיל אוניל. שאק, לו היו יחסים מורכבים למדי עם הממבה השחורה, התארח בתוכנית של אלן דג'נרס וסיפק כמה ציטוטים מפתיעים המתובלים בהומור המוכר שלו. "הוא יהיה משועמם. ביום אחרי הפרישה שלי הרגשתי מוזר מאוד, כי לא היה לי מה לעשות. אני זוכר שהתחלתי לעשות כל מיני דברים חדשים. הייתי נעמד ליד החלון ומסתכל על ציפורים, הייתי יוצא מהבית ומדבר עם השכנים. כל הדברים שלא חלמתי שאעשה לפני כן פתאום נראו הכרחיים".

שאק, שהפך לפרשן מבוקש בשלל רשתות טלוויזיה בארה"ב, אמר שהוא חרד לקובי ולמצב רוחו בתקופה הקרובה. "אני חושש שהוא ייקלע למשבר אישי, כי זה מעבר לא קל. כשדיברתי איתו אמרתי לו 'ברוך הבא לחיים החדשים שלנו', כי זו באמת מציאות אחרת לגמרי".

אגב, מתברר כי משחק הפרישה של קובי היה רווחי במיוחד עבור הלייקרס. בארצות הברית פרסמו הבוקר כי ביום המשחק מול יוטה נמכרו מרצ'נדייז בסך 1.2 מיליון דולר, שיא מכירות ליום אחד בכל אולם ספורט בעולם. השיא הקודם נקבע בהופעה של לד זפלין ב-o2 בלונדון בדצמבר 2007. "זה ממחיש כמה האוהדים מעריכים ומוקירים את התרומה של קובי ללייקרס, ומראה שהם לא ישכחו אותו כל כך מהר", אמר שון ריאן, מנהל מחלקת השיווק של הלייקרס.

שאקיל אוניל במשחק האחרון של קובי בריאנט. AP
תקופת הסתגלות לא פשוטה. שאקיל עם קובי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully