וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בעולם מהללים את זהבי, שטיפס למקום השישי במרוץ לנעל הזהב

לא רק בישראל מתמוגגים משבירת השיא של קפטן מכבי תל אביב. בהולנד נכתב: "בוס צריך להודות לכוכב שלו". ב-Yahoo פרגנו וגם: לאיזה מקום הוא טיפס הקשר במרוץ לנעל הזהב?

ברני ארדוב

צפו במשדר בעקבות השיא, עם אבי נמני, שרן ייני ושי סידי

31 שערים. זו כמות השערים שכבש קשר מכבי תל אביב העונה, ערן זהבי, בליגה בלבד. בישראל התקשו להישאר אדישים למספר הכיבושים המטורף הזה, אך נראה שלא רק. גם ברחבי העולם עוסקים בניפוץ השיא המיתולוגי של הקפטן הצהוב, שכבש צמד ב-2:3 על בית"ר ירושלים ובכך שבר את שיאו של ניסים אלמליח, שכבש 30 שערים בעונת 1954/55.

"ערן זהבי ממכבי תל אביב שבר שיא שהחזיק שישה עשורים", נכתב ב-Yahoo. "צמד של הקפטן, כולל שער בדקה ה-90, החזיר את קבוצתו למקום הראשון בטבלת הליגה". "גיבור המשחק שוב היה זהבי", נכתב ב-sportske הסרבי. "הוא הציל את מכבי תל אביב בתוספת הזמן". גם בהולנד פירגנו: "פטר בוס היה בדרך לתוצאת תיקו, אבל אז הגיע זהבי שכבש שער ניצחון. בוס צריך להודות לו על כך", כתבו ב-Voetbal International.

צפו בתקציר: צמד של זהבי נתן למכבי תל אביב 2:3 על בית"ר ירושלים

זהבי בסיום: "אני לא מכחיש, שלוש שנים אני רודף אחרי השיא הזה"

כל הגולים וכל המספרים: צפו בקליפ של 31 השערים של זהבי העונה

מיתולוגיה בזמן אמת: יוסיפון על התופעה הכי גדולה בספורט הישראלי

הרף הבא, היחס מהתקשורת והתשובה למזרחי: זהבי פותח את הלב

זהבי חוגג/ברני ארדוב

בזכות הצמד שכבש, התקדם זהבי בצורה משמעותית במרוץ לנעל הזהב. לפני המשחק מול בית"ר ירושלים התבסס הקפטן במקום ה-11, עם 43.5 נקודות (שער בישראל שווה 1.5 נקודות) - מתחת לליאונל מסי ולהארי קיין, אך מעל ג'יימי ורדי, ניימאר, קרים בנזמה ותומאס מולר.

הצמד שכבש העלה אותו למקום השישי בטבלה עם 46.5 נקודות - כשרק רוברט לבנדובסקי, לואיס סוארס, ז'ונאס, גונסאלו היגואין וכריסטיאנו רונאלדו מקדימים אותו. בדרך למקום המכובד עבר קפטן האלופה את מסי וקיין, וגם את זלאטן איברהימוביץ', פייר אמריק אובמיאנג ואיסלם סלימאני מספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully