וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני לא מכחיש, שלוש שנים אני רודף אחרי השיא הזה"

11.4.2016 / 23:10

קפטן מכבי תל אביב הצליח להשאיר את ניסים אלמליח מאחור כשכבש את שערו ה-31 העונה ב-2:3 על בית"ר ירושלים: "מקווה לשבור את השיא של עצמי". בוס: "השערים שלו מדברים בעד עצמם"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הצליחה לחזור הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל. ומי אחראי לזה אם לא ערן זהבי? הכוכב הגדול של הצהובים כבש צמד, כולל אחד בשער ה-90, וסידר למכבי תל אביב 2:3 דרמטי מול בית"ר ירושלים במחזור ה-30 והרביעי בפלייאוף העליון. דור מיכה (10) וזהבי עצמו (42) כבשו את שני השערים המוקדמים יותר לקבוצה של פטר בוס, ניקיטה רוקאביציה איזן פעמיים (21 בפנדל ו-60).

צפו בכל 31 השערים של ערן זהבי העונה

זהבי חוגג/ברני ארדוב

ערן זהבי התייחס תחילה לניצחון הדרמטי: "זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה. הייתי קצת יותר מדי בלחץ, השיא וכל זה, אבל אני שמח שהכדור נכנס. חזרנו למקום הראשון, זה המקום הטבעי שלנו ואני מקווה שנישאר שם. כולם היו בלחץ, האוהדים וגם השחקנים, אבל סוף סוף זה קרה. אין מאושר ממני".

הקפטן דיבר על השיא: "אני לא מכחיש, אני קורא ורואה. כולם מדברים על זה. שלוש שנים אני רודף אחרי השיא הזה. אני מודה למשפחה שלי ולשחקנים שלידי. אני משתפר מעונה לעונה דרכם ובזכותם. אני מודה גם לניסים אלמליח שהעמיד רף גבוה. אני מקווה לשבור את השיא של עצמי עכשיו".

על השאלה האם שחקני מכבי תל אביב צריכים לשחק בנבחרת בקיץ, אמר זהבי: "זה כבוד גדול מאוד לשחק בנבחרת. כילד תמיד חלמתי לשחק בנבחרת ובשום מצב לא חשבתי לא לבקש לא לנסוע עם הנבחרת. אבל במצב הנוכחי כמו השנה שהמשחק הוא לא הכי חשוב עבורנו וזה בשביל איזושהי הכנסה להתאחדות, אם הכדורגל הישראלי רוצה להתקדם ולשחק ברמות של ליגת האלופות והליגה האירופית, צריך לחשוב על זה. אנחנו רואים שבכל העולם נותנים לשחקנים לנוח כשהם משחקים בנבחרות. להם אין משחקי מוקדמות, אז הם נחים ולנו, אם נצא לנבחרת, יהיו לנו רק 10 ימי חופש בקיץ".

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס אמר בסיום: "זה הניצחון הכי מתוק שלי העונה, הגיע לנו לנצח כי היו לנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש והם הצליחו לכבוש משני מצבים. דווקא ברגע בו לא חשבנו שנכבוש, הצלחנו לעשות את זה. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, כי פגשנו יריבה טובה, יצרנו המון מצבים והיה לנו משחק טוב.

"אני מאושר מאוד בשביל השחקנים, הם עבדו כל כך קשה היום והגיע להם לנצח. זה מתוק מאוד. השערים של ערן זהבי מדברים בשם עצמם. הוא היה חסר מזל במחצית הראשונה כי הוא יכול היה לכבוש יותר שערים, אבל אני שמח שהוא כבש את השער החשוב הזה בסוף. זה לא משנה שעלינו היום למקום הראשון, חשוב להיות במקום הראשון במחזור ה-36, אני מרגיש שאנחנו משתפרים עם כל משחק והיה לנו ביטחון עוד לפני המשחק".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully