וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי קבע שיא שערים בעונה אחת, צפו בכל 31 השערים שכבש

קפטן מכבי תל אביב כבש צמד נגד בית"ר ירושלים וניפץ את שיא השערים לעונה אחת שקבע אלמליח ב-1954/55. איך התחלקו השערים של זהבי, מי היחידה מולה לא כבש העונה והיכן הוא ממוקם בטבלת מלך השערים של כל הזמנים? כל המספרים

ברני ארדוב

בווידאו: כל 31 שעריו של ערן זהבי מהעונה הנוכחית

אחרי שהתקרב לפני שנתיים עם 29 שערי ליגה והציג מספרים דומים עם 27 בעונה שעברה, ערן זהבי הצליח סוף כל סוף לשבור את שיאו העתיק של ניסים אלמליח ז"ל מ-1954/55 במדי בית"ר תל אביב, והבקיע הערב (שני) צמד שהביא אותו ל-31 שערי ליגה העונה - אחד יותר מ-30 השערים של אלמליח.

ערן זהבי: "אני לא מכחיש, שלוש שנים אני רודף אחרי השיא הזה"

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יורה יותר מאי פעם. ערן זהבי/ברני ארדוב

* פרט לשערים בליגה, זהבי כבש העונה צמד במשחק אלוף האלופים, שני שערים בגביע המדינה, אחד בגביע הטוטו ושמונה במסע האירופי של מכבי תל אביב, כולל השער היחיד בשלב הבתים של ליגת האלופות (בפנדל מול פורטו).

* כדי להשוות ולעקוף את השיא, זהבי נזקק ל-30 משחקים. אלמליח, לצורך ההשוואה, כבש 30 שערים ב-23 משחקים (בעונה של 26 מחזורים בסך הכול).

* זהבי הבקיע העונה שמונה צמדים במסגרת ליגת העל וגם רביעייה אחת לרשת עירוני קרית שמונה. בנוסף, שישה מהשערים שלו בליגה היו מהנקודה הלבנה.

* היריבה האהובה על זהבי בדרך לשיא הייתה גם זו מולה חגג את השיא - בית"ר ירושלים. שלושה צמדים הבקיע זהבי מול הקבוצה מהבירה, שעקפה את בני סכנין, לרשתה כבש חמישה שערי ליגה.

* החודש המוצלח ביותר של זהבי היה בדצמבר, אז כבש שישה שערים (צמד מול סכנין ורביעייה לרשת קרית שמונה).

* הקבוצה היחידה מולה לא הצליח זהבי לכבוש העונה בליגה הייתה דווקא האקסית והיריבה העירונית הפועל תל אביב.

* זהבי הגיע ל-121 שערים במסגרת ליגת העל והוא במקום ה-22 בטבלת כובשי השערים בכל הזמנים - כמו אלי אוחנה ובועז קופמן. שניים נוספים יכניסו אותו ל-20 הגדולים על חשבון ראובן עטר.

* בטבלת המבקיעים של מכבי תל אביב, לזהבי יש כעת 94 שערים והוא במקום השישי, מרחק שני שערים מגיורא שפיגל החמישי. אבי נמני הוא השיאן עם 174 שערים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ראשונה אחרי 2:3 על בית"ר ירושלים, זהבי שבר את שיאו של אלמליח

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully