וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חיכינו הרבה זמן למשחק מסוג זה"

התרגשות גדולה בהפועל באר שבע לקראת משחק העונה מול מכבי תל אביב בראשון. המאמן: "ברור שהייתי רוצה לשחק. אין סודות בין הקבוצות". ברדה: "המשחק הזה לא יקבע את זהות האלופה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אף פעם לא מסתפקים בנקודה". בכר/קובי אליהו

שלושה ימים לפני המשחק הגורלי מול מכבי תל אביב ערכה הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים באצטדיון טרנר. מוליכת הטבלה, שלא חששה לצאת בהצהרות על אליפות היסטורית אחרי 40 שנה בחודשים האחרונים, נקלעה לתקופה רעה עם שתי תוצאות תיקו רצופות שעזרו למכבי תל אביב המשתפרת לצמק את הפער בפסגה לנקודה בודדת, והיא מגיעה עם הרבה מה להוכיח למשחק שהוכתר למשחק העונה. ברק בכר, שיחסר במשחק את אנתוני וואקמה, דיבר במסיבת העיתונאים על מצבה הנוכחי של קבוצתו, על ההרכב המסתמן ועל הלחץ מהקהל.

משחק העונה בראשון ב-20:55 - כל העדכונים, הניתוחים והכתבות

באר שבע נגד מכבי תל אביב: מי נהנתה יותר מטעויות שיפוט העונה?

'עמה יעמיק', פרק 1: מעקב אחרי הפלייאוף ההיסטורי של באר שבע

פטר בוס הכריז: "אני מאוד מכבד את באר שבע, אבל לא פוחד ממנה"

הסיפור המוזר: מדוע צביקה הדר לא מגיע יותר למשחקי באר שבע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיפ של ברוך דגו לקראת משחק העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חיכינו הרבה זמן למשחק מהסוג הזה", אמר ברק בכר. "זו חוויה גדולה מאוד. אני לא חושב שיהיה נכון לדבר על פייבוריטית. מדובר בשתי הקבוצות הכי טובות כיום בישראל. למרות שתי תוצאות התיקו האחרונות, אני מאמין בשחקנים שלי. אנחנו עדיין מחזיקים ברצף מרשים. בהחלט מדגדג לי לשחק במשחקים מסוג זה. לצערי פרשתי מוקדם מדי ולא חוויתי משחקי עונה לצערי. כמובן שזה חלום להגיע למשחק שכזה גם בתור מאמן. ממש כיף גדול".

על הציפיות: "לא מסתפקים בנקודה, אף פעם. שתי הקבוצות יגיעו כדי להשיג שלוש נקודות. הכול פתוח בהתמודדות הזו".

על מאור בוזגלו: "הוא שחקן משמעותי מאוד, אבל הוא היה פצוע תקופה די ארוכה. במהלך העונה ידענו איך להתמודד עם פציעות כאלו, ולכן אנחנו לא מסתכלים על מי שאין, אלא על מי שיש, ומי שיש מספיק טוב כדי לנצח במשחק הזה. בוזגלו כבש אולי את השער החשוב ביותר העונה, מול בני סכנין, ואסור לשכוח את זה".

על החשש ממכבי תל אביב: "אנחנו מגיעים למשחק הזה מהמקום הראשון. השחקנים שלי עשו דברים מדהימים לאורך העונה ואני מאמין בהם. צריך לזכור שמדובר בעוד משחק. אחד מתוך 36 משחקים. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח במפגש הזה".

על ערן זהבי: "אני מכבד אותו מאוד, אבל למכבי תל אביב יש הרבה שחקנים טובים, וצריך להתייחס לכולם. אין יותר מדי סודות. אנחנו מכירים אותם טוב והם מכירים אותנו היטב. נשים דגש על היתרונות של היריבה, וננסה לנצל את היתרונות שלנו מולה".

על מכת הפציעות: "יש לנו שני שחקנים פצועים בסך הכול וסגל מספיק רחב. אני לא חושב שיש כאן משהו חריג.

על התוכנית הטקטית: "אין קשר לשני המשחקים הקודמים. כל משחק מתפתח אחרת. כמובן שלא אפרט מה אנחנו הולכים לעשות מבחינה מקצועית. נעשה את ההכנה הטובה ביותר".

על נבחרת ישראל: "זימנו שישה שחקנים מהפועל באר שבע, וזה אומר הכול על המועדון ועל העונה שאנחנו נותנים. לדעתי שני שחקנים נוספים היו יכולים לקבל זימון, כשאחד מהם זה מאור מליקסון שהוא פצוע".

אליניב ברדה חלוץ הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
התרגשות שיא. ברדה/מערכת וואלה! NEWS, הפועל באר שבע

"נבנית פה קבוצה חזקה וטובה, ואנחנו מוכיחים זאת", אמר אליניב ברדה. "אנחנו נראים מצוין, כולם בשלים ומוכנים וכולם מאמינים. אני לא חושב שיש קשר בין המשחקים הקודמים בין הקבוצות לבין המשחק בראשון. כיף גדול לשחק בנבחרת ישראל. אני מקווה שיהיו כמה שיותר שחקנים מהפועל באר שבע בקבוצה. המשחק הזה לא יקבע את זהות האלופה".

ברדה הוסיף: "האוהדים מלחיצים? יש מצב שהתקשורת היא זו שמלחיצה. כל שחקן בליגת העל היה רוצה לקחת חלק במשחק הזה, ולא ללכת לים או להילחם נגד הירידה. כולם מבינים איפה אנחנו נמצאים ומה נשאר לעשות העונה".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully