וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע צביקה הדר לא מגיע למשחקי הפועל באר שבע?

16.3.2016 / 9:47

לקראת משחק העונה: האוהד הוותיק לא מגיע למשחקים, הסיבה: הסכם עם אוהדים טוענים שהוא "מביא את הנאחס". הדר: "נסעתי לארה"ב וניצחנו ברצף. ביקשו שלא אראה גם בטלוויזיה. ואמרתי לברק בכר: לא אגיע, רק תביאו תואר"

one

באחד מקטעי הסאטירה הגדולים של הסדרה "שמש", צביקה הדר ערך טקס הסרת עין הרע לפני הכניסה לעיר לקראת משחקה של הפועל באר שבע. "כולם לנשק את האדמה, אחרת הפועל לא תעלה ליגה", הסביר הדר בקטע ההוא. אבל שהעונה באר שבע רצה אל תואר האליפות ודווקא מי שנחשב לאחד האנשים היותר מזוהים עם הקבוצה נעדר לאחרונה מהיציעים שלה. הדר, אולי הסמל הכי גדול ביציע של אוהדי הפועל באר שבע, חנך את איצטדיון טרנר כשהנחה את הטקס לפני המשחק מול מכבי חיפה, אבל מאז, מספרים אוהדים – הוא התבקש לא להגיע לאיצטדיון. הדר לא מתכוון להגיע למשחק העונה. בראיון לוואלה! ספורט הוא מאשר שייעדר ומעדיף ש"העיקר שהפועל באר שבע תביא אליפות, לא רוצה להביא את הנאחס".

פטר בוס: "אני מאוד מכבד את באר שבע, אבל לא פוחד ממנה"

שחקן בבאר שבע: "יש לנו יותר נציגים בנבחרת? לא מפתיע"

שלומי אזולאי מועמד לפתוח במשחק העונה, שפונגין מגן שמאלי?

הקטע הבלתי נשכח: הדר והפועל באר שבע ב"שמש"

"הייתי ב-0:0 מול מכבי חיפה בפתיחת איצטדיון טרנר, ומאז אני לא מגיע למשחקים. יש לי הסכם עם האוהדים, הסכם בעל פה", סיפר הבוקר הדר. "יצאתי לסבב של הופעות חנוכה ומשם נסעתי לארצות הברית. מכיוון שלא הייתי חודש וחצי בארץ וניצחנו ברצף, האוהדים ביקשו שלא אגיע לטרנר והבטיחו לעדכן אותי. יש לי שני זוגות נעליים שזרקתי העונה בגלל שהגעתי למשחקים ולא ניצחנו. ה'עמה יעמיק' זה משהו שתופס עכשיו".

הדר נחת בישראל ביום משחק הגביע מול בית"ר תל אביב רמלה. "אמרתי לעצמי: הנה, אולי נגיע. זאת הזדמנות טובה לשבור את הנאחס. אבל נחתתי בארץ מעט מאוחר והבנתי שאני לא מספיק להגיע למשחק. מה עשיתי? הלכתי לראות את המשחק בטלביזיה. מה קרה? המחצית הסתיימה ב-0:0. אנשים התקשרו אליי ושאלו: צביקה, מה, נחתת? אמרתי שכן, אבל שלא הגעתי ואני צופה רק בטלוויזיה. הם אמרו לי 'צביקה, תסגור. אל תראה גם בטלביזיה. אז הלכתי להאזין למשחק ברדיו. ניצחנו, ואז הבנתי שכן, זה כנראה אני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהד הפועל באר שבע, צביקה הדר. ברני ארדוב
צביקה הדר, בימים שבהם עוד היה ביציע/ברני ארדוב

הדר, כאמור, לא מתכוון להגיע למשחק בטרנר מתוך חשש שיפילו עליו את תיק ההפסד. "אנחנו צוחקים על זה, אבל בכל הומור יש רצינות. זה הלך כל כך טוב כשהייתי בארצות הברית ונעדרתי מהמשחקים, אז למה להרוס?", הוא מסביר. "אמרתי לברק בכר: 'אחי, אני מוכן שתקחו אליפות, רק תביאו תואר, אין לי בעיה לא להגיע'. אומרים שבשני המשחקים האחרונים תיקו נחשב להפסד. אנשים הפכו את זה לבדיחה, אבל בכל צחוק יש גרעין של אמת. אנחנו כמו בקומדי סטור - מפגרים אבל אופטימים".

על המשחק מול מכבי תל אביב, אגב, הוא לא מוכן לדבר. "נעשה הכל כדי להביא אליפות העונה", הסביר לנו אחד האוהדים והוסיף בציניות: "מה יקרה אם לא ננצח? אחרי התוצאות האחרונות, אני מניח שצביקה יהפוך לקמע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully