וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "אני מאוד מכבד את הפועל באר שבע, אבל לא פוחד ממנה"

16.3.2016 / 9:50

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה ביום ראשון. בוס: "עדיף להגיע למשחק כזה בתקופה של ניצחונות ולא של תוצאות תיקו". על פרשת שחרור השחקנים לנבחרת: "הם חייבים מנוחה". מדוניאנין לא נכלל בסגל בוסניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

ארבעה ימים לפני המשחק הכי חשוב שלו כמאמן מכבי תל אביב, ערך הבוקר (רביעי) פטר בוס את מסיבת העיתונאים השבועית של האלופה. הצהובים יתארחו אצל הפועל באר שבע ביום ראשון כשהמומנטום לצידם אחרי ששתי מעידות של מוליכת הטבלה צימקו את הפער לנקודה בודדת, בזמן שמכבי תל אביב רושמת חמישה ניצחונות ליגה רצופים מאז התיקו בדרבי. בוס סיפר שאבי ריקן ועומרי בן הרוש יחזרו להתאמן כרגיל עם הקבוצה, בעוד נוסא איגייבור עדיין לא יכול לחזור לפעילות מלאה.

מדוע צביקה הדר לא מגיע יותר למשחק הפועל באר שבע?

שחקן בבאר שבע: "יש לנו יותר נציגים בנבחרת? לא מפתיע"

שלומי אזולאי מועמד לפתוח במשחק העונה, שפונגין מגן שמאלי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיפ של ברוך דגו לקראת משחק העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוס פתח את הדברים ואמר: "כל משחק עד סוף העונה הוא מכריע, וגם המשחק הזה. אבל זה לא המשחק האחרון. גם כל שמונת המשחקים הבאים יהיו חשובים. ברור שזה יתרון להגיע למשחק כזה בתקופה של ניצחונות ויכולת טובה, ולא של תוצאות תיקו ויכולת לא טובה. זה לא משחק ביני לבין ברק בכר, מי שחשוב הם השחקנים".

בוס נשאל האם הוא חושש מבאר שבע והשיב: "למה לפחד? זו קבוצה טובה תמיד צריך לכבד את היריבה. אנחנו מכבדים אותה, אבל לא חוששים. אני אף פעם לא מפחד, אם כי יש לי הרבה כבוד אליהם".

על טל בן חיים הבלם, שלא הוזמן לנבחרת ישראל: "לדעתי טל בלם פנטסטי ומנוסה. הוא לא משחק לאחרונה, אבל בהתחלה תמיד היה בהרכב. אני לא רואה סיבה למה לא להזמין אותו לנבחרת רק בגלל שהוא על הספסל בכמה משחקים. צריך לזכור גם שהוא שיחק 90 דקות בגביע. הוא כל כך חשוב לכדורגל הישראלי, אם הייתי המאמן הלאומי הייתי מזמן אותו".

על פרשת שחרור השחקנים לנבחרת ישראל: "בכל מדינה יש את הבעיה הזו ופיפ"א צריכה למצוא פיתרון. השחקנים צריכים לפחות שבועייים-שלושה מנוחה וזה בלתי אפשרי אם הם יטוסו לשחק בארה"ב. הם מייצגים את המדינה גם כשהם משחקים באירופה. צריך למצוא את הזמן לדברים האלו במהלך העונה ולא אחריה. מתי תהיה להם מנוחה אם נתחיל את המשחקים באירופה בתחילת יולי? זה לא טוב ואם זה יקרה, אני בטוח שהשחקנים החשובים ייפצעו בהמשך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אין לחץ". אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן: "אין לי בעיה שבאר שבע תוביל עד המחזור האחרון בתנאי שאנחנו נעלה לשם ברגע הנכון. המרחק עומד על נקודה ולמרות הריצה המטורפת שלהם, כנראה שגם אנחנו עשינו את הדברים כמו שצריך. בשנים קודמות הגענו בהפרש גבוה לפלייאוף, אבל העונה נערכנו מראש כי הערכנו שזה לא יקרה. יש לנו קבוצה עם הרבה ניסיון, יש לנו אמונה וביטחון עצמי גדולים ואין אצלנו לחץ".

אלברמן נשאל על החיבור עם בוס: "גם לשחקנים וגם למאמן היה קשה לעשות את השינוי תוך כדי תנועה ותוך כדי משחקים. אבל גרף ההתקדמות מוכיח שאנחנו מגלים שיפור ביכולת וזה טיימינג טוב. הגענו לפלייאוף במגמת שיפור ואני מקווה שנגיע לשיא בזמן הנכון".

seperator

האריס מדוניאנין אמנם מגלה יכולת גבוהה מאז שהוא שב למכבי תל אביב, אבל החזרה שלו לליגה הישראלית עלתה לו במקום שלו בסגל נבחרת בוסניה. המאמן מחמד בז'דרביץ' פרסם אתמול את הסגל למשחקי הידידות נגד שווייץ ולוקסמבורג וקשר מכבי תל אביב נעדר ממנו. יש לציין שמדוניאנין דווקא היה בסגל במשחקים הקדומים, למרות שבאותה תקופה הוא בקושי שיחק בדפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully