וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "וואקמה שחקן מכריע במאבק האליפות. זאת אבידה גדולה"

15.3.2016 / 13:50

במועדון מאוכזבים מפציעת הניגרי לפני משחק העונה, אך משוכנעים: "יש מחליפים מספיק טובים". בכר עדיין מתלבט לגבי מליקסון. שחקן: "יש לנו יותר נציגים ממכבי תל אביב בנבחרת? לא מפתיע"

צילום מסך

רק לפני שלוש שנים הפועל באר שבע נאבקה על חייה בליגת העל, אבל היום (שלישי) היא קיבלה בשורה משמחת כשלא פחות מששה שחקנים יהיו בסגל הנבחרת לקראת משחק הידידות מול קרואטיה. אלונה ברקת צייצה היום: "מברכת את הנציגים שלנו בכחול לבן - דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, מאור בוזגלו ואליניב ברדה. בטוחה שתייצגו אותנו בכבוד רב". בבאר שבע לא מופתעים מהעובדה שהיא הקבוצה ששלחה את מספר הנציגים הרב ביותר לנבחרת. "יש לנו יותר נציגים ממכבי תל אביב? לא מפתיע", עקץ אחד השחקנים היום.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. קובי אליהו
חיסרון משמעותי. וואקמה/קובי אליהו

לאחר שבכר העניק חופש לשחקנים, במועדון החלו היום בהכנות למשחק העונה בראשון. בכר מקווה להוריד את מפלס הלחץ בקבוצה ושוחח עם איתן עזריה. היועץ המנטלי יערוך שיחות אישיות וקבוצתיות לקראת המשחק. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהעובדה שאנתוני וואקמה יהיה מושבת למספר שבועות, כשלושה שבועות עד חודש. "הוא שחקן הכרעה חשוב במאבק שלנו על האליפות. הוא מוסיף עוצמה, זאת אבידה גדולה, אבל יש לו מחליפים טובים. נקווה שיחזור כמה שיותר מהר", אמרו אתמול במועדון. בכר בונה על גדיר או שהר במשחק הקרוב במקרה שיחליט לא לפתוח עם מאור מליקסון. הקשר יחזור לאימונים מלאים, אבל קצב החזרה שלו יקבע אם יפתח בהרכב.

אירוע משעשע קרה היום במועדון כשביצים הושלכו בכניסה לאיצטדיון טוטו טרנר. עובדי המועדון ראו זאת הבוקר אך במועדון לא יודעים מיהם זהות האוהדים שהשליכו את הביצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully