וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדים האדומים: מעקב אחרי הפלייאוף ההיסטורי של באר שבע

מבקשים מברדה לא להחליף סרט קפטן, דורשים מבוזגלו להסתפר ודואגים שזהבי ייפצע. וואלה! ספורט מלווה את הפלייאוף ההיסטורי של באר שבע עם סדרה: עמה יעמיק. בפרק הבכורה - היכרות עם ארגון האוהדים שמנסה להתמודד עם הקללה סביב המועדון וגנב את שם הפרויקט

ניב אהרונסון

הפועל באר שבע בעיצומו של מסע לאליפות ראשונה מאז 1976, ולרגל המאורע - תזכה או לא תזכה - אורן יוסיפוביץ מוואלה! ספורט מתלווה לקבוצה, לעיר ולאוהדיה, עם סדרה שבועית. להלן הפרק הראשון: על הנאחס ועל הלחץ. בזמן שבאר שבע נלחמת במכבי תל אביב, בלחץ ההיסטורי ובשדים מהעבר, גרעין גדול של אוהדיה סבור שהמכשול העיקרי בדרך לאליפות ראשונה זה 40 שנה הוא בכלל הנאחס.

הפרק הראשון מציג את סיפורם של האוהדים שמשתייכים לארגון "עמה יעמיק" ("שתתעוורו"), שחרט על דגלו את האמונה בעין הרע. לא במקרה אפשר לשמוע ביציעי הקבוצה את הקריאה "באר שבע לא תרד", בניסיון להבהיר שהמטרה האמיתית היא הישרדות ולא מדברים על אליפות, מטעמי עין הרע. מתברר שהפעילות של החבר'ה מ"עמה יעמיק" הפכה לדומיננטית יותר ויותר, עם השפעה ישירה על השחקנים. הם דורשים מאליניב ברדה שלא להחליף את סרט הקפטן, מבקשים ממאור בוזגלו להסתפר לפני כל משחק כדי להימנע ממנחוס, וממש לא אוהבים כשג'ון אוגו מסתלבט עליהם.

האם התופעה המשעשעת עברה את הגבול? עד כמה היא משפיעה על הקבוצה? ואיך יתנהגו במקרה של אליפות היסטורית ("עמה עמה")? צפו בפרק הראשון בסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיפ של שביט אלימלך לקראת משחק העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully