וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מישהו שבתקשורת רוצה להעיף אותי מיובנטוס", בופון שבר שיא

למרות ה-0:2 של הגברת הזקנה בדרבי ד'איטליה, מעמדו של המאמן עדיין לא ברור. מארוטה: "אין סיבה שיעזוב, אני לא מוטרד מזה". השוער הוותיק שמר על רשת נקייה במשך 746 דקות רצופות

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. GettyImages
עדיין לא סגור. אלגרי/GettyImages

יובנטוס הולכת ומתקרבת לסקודטו. הגברת הזקנה חזרה לנצח אמש (ראשון) והשיגה 0:2 יוקרתי על אינטר בדרבי ד'איטליה, שפתח עבורה יתרון של חמש נקודות בפסגה על פני נאפולי. הפרטנופי יתמודדו הערב מול פיורנטינה וינסו לצמק את הפער לשתי נקודות, אבל הגברת הזקנה כבר מריחה אליפות.

"זאת הקבוצה הכי טובה של יובנטוס בעידן אנדרה אניילי, אבל זה לא אומר שננוח על זרי הדפנה", אמר המנהל המקצועי בפה מארוטה, שמסרב להתרגש מהעובדה שעל פי דיווחים ביבשת הישנה, כמה מכוכביו מחוזרים על ידי ענקיות היבשת, שמוכנות להשקיע סכומי עתק. "זה לא מטריד אותנו. אם כבר, זה מסב לנו גאווה. יובנטוס לא נונת לשחקנים שהיא רוצה לעזוב, אלא אם הם מבקשים. אני יודע שגווארדיולה אוהב את בונוצ'י, אבל הוא חתם לא מזמן על חוזה חדש ואין סיבה שיעזוב".

seperator

למרות ההצלחה, מעמדו של מסימיליאנו אלגרי עדיין לא ברור ועל פי התקשורת האיטלקית, טרם הוחלט אם הוא ימשיך בעונה האה. "כל שבוע ישאלו אותי מחדש על זה, ובכל פעם אתן את אותה תשובה - אין שום בעיה עם אלגרי. יש לו חוזה ואין טעם לחשוב על משהו אחר כרגע", אמר מארוטה.

אלגרי עצמו לא מוטרד מהשמועות, וטען בסיום כי "מישהו בתקשורת רוצה להעיף אותי מיובנטוס, אבל אני מחייך כי אני יודע שזה רק חלק מהמשחק. כשיגיע הזמן לדבר על העתיד, נדבר עליו". אמש הוא שוב ערך חילופים מנצחים, כשאלברו מוראטה, שעלה מהספסל, כבש את השער השני. "שחקנים שבאים מהספסל יכולים להכריע משחקים. בסופו של דבר, כשבוחנים את העונה כולה מנקודת מבט כללית, כולם אצלנו תורמים לניצחונות. עכשיו צריך להתרכז במטרות שנותרו לנו".

אגב, ג'אנלואיג'י בופון שבר את שיאו הקודם ב-2 דקות כאשר שמר על שער נקי 746 דקות בסרייה A.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully