וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את אינטר בדרבי ד'איטליה

בונוצ'י כבש אחרי טעות קשה של ד'אמברוסיו (47) ומוראטה המחליף השלים בפנדל (83) כדי לסדר לאלופה ארבע נקודות יתרון בפסגה. ניצחונות חשובים בתחתית לסמפדוריה ואודינזה

הדרבי ד'איטליה עמד הערב (ראשון) במרכז המחזור ה-27, ובסיומו ניצחה יובנטוס 0:2 וחגגה פער של ארבע נקודות בפסגה על פני נאפולי, שתשחק מחר מול פיורנטינה. בתחתית, ניצחונות חשובים לסמפדוריה ואודינזה.

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
קיבל מתנה. לאונרדו בונוצ'י חוגג/רויטרס

יובנטוס - אינטר 0:2

רגע לפני הגומלין ביניהן בחצי גמר הגביע אחרי 0:3 ליובנטוס במשחק הראשון, שתי היריבות המושבעות נפגשו לדרבי ד'איטליה שהסתיים גם הוא בניצחון של האלופה, שפתחה לפחות זמנית פער של ארבע נקודות בפסגה. רוברטו מאנצ'יני עלה עם חמישה שחקני הגנה, אבל זה לא הפריע ליובנטוס להיות דומיננטית ולשלוט במחצית הראשונה. השער הגיע רק לאחר ההפסקה, כשכדור חופשי סתמי של פאולו דיבאלה ננגח בטעות על ידי דנילו ד'אמברוסיו לעבר לאונרדו בונוצ'י, והבלם של יובנטוס המשיך בוולה משלושה מטרים אל הרשת בדקה ה-47. אלברו מוראטה, שנכנס בדקה ה-82 במקום דיבאלה, הוכשל אחרי דקה על ידי מירנדה וסגר עניין בעצמו מהנקודה הלבנה. הגברת הזקנה חזרה לנצח אחרי ה-0:0 מול בולוניה שקטע את רצף 15 הניצחונות וה-2:2 הדרמטי מול באיירן מינכן בליגת האלופות. אינטר עדיין במקום החמישי.

פרננדו שחקן סמפדוריה. GettyImages
ניצחון חשוב לסמפדוריה. פרננדו חוגג/GettyImages

סמפדוריה - פרוזינונה 0:2

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, מתוכם שישה הפסדים, סמפדוריה השיגה שלוש נקודות חשובות שהרחיקו אותה עד כדי חמש נקודות מהקו האדום, מתחתיו נותרה יריבתה פרוזינונה. פרננדו הברזילאי שבר בצורת שנמשכה מאז המחזור הראשון כשהרשית בדקה ה-44 אחרי דאבל פס עם לורנצו דה סילבסטרי, והרכש פאביו קוואליארלה כבש מחזור שני ברציפות, עם תגובה אינסטינקטיבית לריבאונד בדקה ה-69.

משחקים נוספים:

אודינזה - ורונה 0:2
לאודינזה: עמנואל אג'ימנג באדו (31), סיריל תרו (56)

קארפי - אטאלנטה 1:1
לקארפי: סימונה ורדי (75 בפנדל). לאטאלנטה: יסמין קורטיץ' (52)

קייבו - גנואה 0:1
לקייבו: לוקאס קסטרו (51)

פאלרמו - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully