וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו: "יהיה מתוק אם יתנו לדיוויד בלאט לאמן באולסטאר"

מאמן קליבלנד שומר אמונים לישראלי: "הוא עשה עבודה נהדרת, אנחנו ראשונים במזרח ומגיע לו להיות שם". על הפסד הבכורה: "אנחנו בכושר גופני רע מאוד". לברון: "אנחנו די שבירים"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: דייויד גריפין מדבר על הפיטורים של בלאט

לא כך קיווה טיירון לו לפתוח את דרכו כמאמן קליבלנד. הקאבס הפסידו הלילה (בין שבת לראשון) בביתם 96:83 לשיקגו באחת התצוגות ההתקפיות הגרועות ביותר שלהם העונה, ואף ספגו קריאות בוז מהאוהדים.

"כבר שמעתי בוז בעבר, כמו כמה מהשחקנים שכאן", אמר לו בסיום. "בכל פעם שאני חוזר לפילדלפיה שורקים לי בוז, אז עבורי זה לא ביג דיל. זה משהו שאצטרך להתמודד איתו. אני לא חושב שאנחנו בכושר פיזי במצב טוב כרגע. בתחילת המשחק ניסינו לשחק מהר, אבל אחר כך פשוט נעלמנו. התעייפנו. אנחנו לא בכושר מספיק טוב כדי לשחק כפי שאנחנו רוצים לשחק. אני חושב שהחבר'ה שלנו ניסינו, שיחקנו חזק, פשוט לא הצלחנו לקלוע. אני מדואג מאוד מהרוח שלנו, ברגע שזה ישתפר אז דברים אחרים יסתדרו מעצמם".

לברון ג'יימס הוסיף: "זה נכון, אנחנו צריכים להיכנס לכושר טוב יותר. המאמן רוצה שנשחק מהיר יותר, אז צריך להתאמן על זה בימי החופש שלנו, לעשות דברים באימונים, להעלות את הדופק שלנו. אם טיירון רוצה שנשחק מהר יותר, אסור להתעייף. כולנו צריכים לקבל את זה. כרגע אנחנו די שבירים ועדיין לומדים אחד את השני. אני כל הזמן מדבר על זה שאנחנו קבוצה לא מנוסה, שבצמיחה".

הפרובינציאליות הישראלית בשיאה: הטוקבקים באינסטגרם של לברון

לברון ג'יימס תמך בפיטורי בלאט: "לא הכל קשור לניצחונות והפסדים"

"לברון ניהל קמפיין להדחת בלאט, והפך את החיים בקאבס לגיהנום"

קליבלנד הפסידה לשיקגו בבכורה של טיירון לו, הקהל המקומי שרק בוז

ואן גנדי תוקף את קליבלנד על פיטורי בלאט: "ההנהלה שלהם משוגעת"

שידוך שנדון לכישלון: אודי הירש מסביר למה לבלאט לא היה סיכוי להצליח

זה לא אתה, זה אנחנו: אסף רביץ מנתח את הפיטורים של דיוויד בלאט

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. Tony Dejak, AP
יש עוד הרבה עבודה. לו/AP, Tony Dejak

עוד לפני המשחק, אמר טיירון לו שמגיע לדיוויד בלאט לאמן את נבחרת המזרח באולסטאר הקרוב. כידוע, מאמני הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר במזרח ובמערב הם אלה שמדריכים את הנבחרות, ועד לפני יומיים, אמור היה בלאט להדריך את המזרח.

"דיברתי עם פי ג'יי קרליסימו ואמרתי לו שבלאט צריך להיות זה שמאמן. הליגה מנסה כל מיני דברים לקראת המשחק, ולדעתי הוא עשה עבודה נהדרת פה. אנחנו ראשונים במזרח ולדעתי זה יהיה מתוק אם ייתנו לו לאמן את המשחק".

עם זאת, בכיר בליגה הדגיש שסיטואציה כזאת לא יכולה להתרחש. "הוא לא מאמן בליגה", אמר. במקרה כזה, לו יהיה זה שידריך את המזרח: "אני פתוח לעשות זאת, כי אני חושב שלכל הצוות המקצועי שלנו מגיע להיות שם. כולנו עבדנו קשה ועזרנו לבלאט, הוא היה המנהיג שלנו. אם לא ייתנו לו לאמן, אני חושב שמגיע לצוות האימון שלנו להיות שם".

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
עדיין מכבד את בלאט. לו עם מאמנו לשעבר/AP

האזינו: הפודיום, פרק 3. על בלאט, המחזור ה-20 בליגת העל ושאלת ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully