וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאמרתי שהיגואין שווה 94 מיליון יורו צחקתם, מה תגידו עכשיו?"

נשיא נאפולי אאורליו דה לורנטיס סגר חשבון עם התקשורת אחרי הצמד של החלוץ הלוהט מול ססואולו: "כנראה שאני מבין כדורגל". הפרטאנופי מסמנים את היריבה על הסקודטו: "יובנטוס יותר מפחידה מאינטר"

גונסאלו היגואין נאפולי. AP
לא עוצר. היגואין/AP

26 שנה חלפו מאז האליפות האחרונה של נאפולי ובדרום איטליה כבר מרגישים שההיסטוריה תחזור על עצמה. אמש (שבת) הפרטאנופי ניצלו את התיקו של אינטר, גברו 1:3 על ססואולו ופתחו פער ארבע נקודות בפסגה הסרייה A בזכות שערים של חוסה קאייחון וצמד של גונסאלו היגואין הלוהט, שכבש את שערו ה-20 העונה. כדי להגיע למאזן הזה, אם תהיתם, נזקקו לו 20 משחקים בדיוק, ממוצע של שער למשחק.

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
סוגר חשבון. דה לורנטיס/GettyImages

"אני עובד קשה והמאמן נותן לי הרבה ביטחון. למאוריציו סארי יש חלק גדול בכושר שלי. הלוואי שזה יימשך", אמר החלוץ בסיום. "אני חייב להישאר רגוע ולהמשיך לעבוד קשה ככל האפשר". מערכת היחסים המוצלחת בין סארי והיגואין ממשיכה לשאת פרי. אמש אמר המאמן כי "זה רק חלק ממה שהוא יכול לעשות, הוא מסוגל לשחק עוד יותר טוב. יש לו כל מה שצריך כדי להיות החלוץ הטוב בעולם".

גם הנשיא הצבעוני של נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, ניצל את ההזדמנות כדי לסגור חשבון עם המבקרים שצחקו על תג המחיר שהציב עבור שחרורו של היגואין - 94 מיליון יורו. "זה הסכום שקבעתי, ועכשיו כולם מבינים שאני יודע איך להעריך שחקנים", אמר. "יש לו 20 שערים ב-20 משחקים, אני לא זוכר דבר כזה לאחרונה". דה לאורנטיס, משוחרר וכן כהרגלו, הודה ש"יובנטוס מפחידה אותנו יותר מאשר אינטר, היא היריבה האמיתית שלנו במאבק על הסקודטו. ליובה יש אחוזי הצלחה מדהימים בסרייה A, אינטר עדיין רחוקה משם".

עוד באותו נושא

איטליה: נאפולי בורחת בפסגה, אינטר שוב שמטה נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully