וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי בורחת בפסגה, אינטר שוב שמטה נקודות

הקבוצה מדרום איטליה ניצחה 1:3 את ססואולו (קאייחון והיגואין צמד) ופתחה פער של ארבע נקודות על פני הנראזורי שסיימו ב-1:1 מאכזב בחוץ מול אטאלנטה, במשחק עם שני שערים עצמיים והצלה נדירה

גונסאלו היגואין נאפולי. AP
עונה חלומית שלו. היגואין/AP

המחזור ה-20 נפתח הערב (שבת) ועמד בסימן ההתקרבות של נאפולי לעבר תואר האליפות אחרי ניצחון 1:3 על ססואולו. הקבוצה מדרום איטליה פתחה פער של ארבע נקודות בפסגה על פני אינטר שהסתפקה ב-1:1 בחוץ מול אטאלנטה.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג. Dino Panato, GettyImages
בדרך לאליפות ראשונה מאז ימי מראדונה? קאייחון חוגג/GettyImages, Dino Panato

נאפולי - ססואולו 1:3

26 שנים חלפו מאז האליפות הזוהרת של נאפולי, כשאז שיחק בקבוצה דייגו ארמנדו מראדונה. העונה בקבוצה מדרום איטליה מפנטזים על זכייה שלישית בסקודטו והערב הם עשו צעד משמעותי לעבר המטרה. נאפולי עלתה על המגרש בסאו פאולו בידיעה שאינטר שמטה נקודות וניצחון יקנה לה פער של ארבע נקודות בפסגה ולמרות פתיחה לא טובה למשחק, הקבוצה עמדה במטרה. דייגו פאלקינלי הימם את המארחים כבר אחרי שלוש דקות עם פנדל מוצלח, אבל כבר בדקה ה-19 חוסה קאייחון השווה לנאפולי עם נגיחה מקרוב אחרי הרמה של אינסינייה. הלחץ של נאפולי נמשך ושלוש דקות לפני ההפסקה גונסאלו היגואין המשיך פנימה כדור רוחב של האמשיק. עמוק בתוספת הזמן היגואין כבש את שערו ה-20 העונה ב-20 משחקים והבטיח לקבוצתו את הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ייסון מוריו שחקן אינטר אחרי שכבש שער עצמי. רויטרס
כאב את השער העצמי. ג'ייסון מוריו/רויטרס

אטאלנטה - אינטר 1:1

הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני פספסה הזדמנות לחזור לפסגה וממשיכה לאבד גובה במאבק האליפות, כשהיא צוברת רק ארבע נקודות מ-12 האחרונות. אחרי ההפסד הביתי לססואולו במחזור הקודם, אינטר נקלעה לפיגור בדקה ה-17 בעקבות שער עצמי של הקולומביאני ג'ייסון מוריו שדחק לשערו הוא, אבל בחלוף שמונה דקות רפאל טולוי הברזילאי עשה אותו דבר בצד השני. מי שמנע מכדורים נוספים למצוא את הרשת הוא השוער הפנטסטי סמיר הנדנוביץ', שהגיע לשיאו בדקה ה-61 כשזרק את עצמו לעבר כדור שבעט מקרוב הקפטן לוקה צ'יגאריני, והצליח להדוף אותו עם הרגל. אחת מהצלות העונה שווה לאינטר נקודה הפעם. אטאלנטה קטעה רצף של ארבעה הפסדים ולקראת הסיום העניקה דקות ראשונות לרכש הטרי אלסנדרו דיאמנטי.

משחק נוסף:

טורינו - פרוזינונה 2:4

לטורינו: צ'ירו אימובילה (9, פנדל), אנדראה בלוטי (37, 41), מרקו בנאסי (82). לפרוזינונה: פאולו סמארקו (33), דנילו אבלר (עצמי, 74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully