וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע הספרדי: ברצלונה ניצחה את אספניול 1:4

תצוגת ענק של מסי, שכבש צמד (13, 44) ובישל שניים נוספים לפיקה (49) וניימאר (88) תקשה על היריבה העירונית בגומלין בעוד שבוע. מישהו בכלל זוכר שקאיסדו כבש ראשון בדקה התשיעית? פרס ודיופ הורחקו, בכורה לטוראן ולווידאל. תיקו לאתלטיקו

גביע ספרדימחצית06/01/2016
ברצלונה
    1:2
      אספניול

      הגביע הספרדי חזר היום (רביעי) לפעילות עם שישה משחקים במסגרת שמינית הגמר שמספקים לא פחות משלושה דרבים. אתלטיק בילבאו ו-ויאריאל פתחו את שרשרת המשחקים עם דרמה, כשהבאסקים הפכו פיגור 2:0 לניצחון 2:3. ארבעה ימים אחרי ה-0:0 בליגה, ברצלונה הביסה 1:4 את אספניול, סביליה ניצחה 0:2 בדרבי את בטיס ואתלטיקו מדריד הסתפקה ב-1:1 במגרשה של ראיו. אלברו נגרדו כבש שלושער ב-0:4 של ולנסיה על גרנאדה, מיראנדס ודפורטיבו לה קורוניה נפרדו ב-1:1.

      אחרי ה-0:0 מול אספניול בליגה במחזור האחרון, חזרה ברצלונה למסלול הניצחונות כששוב פגשה את היריבה העירונית. הפעם זה היה במשחק הראשון בשלב שמינית הגמר בגביע הספרדי, וניצחה אותה 1:4, אחרי הצגת ענק של הכוכב הגדול של הקבוצה, ליאונל מסי, שכבש צמד ובישל שניים נוספים.

      ארדה טוראן, שערך בכורה בברצלונה, ראה את הכחולים לבנים מפתיעים בפתיחה, כשעלו ליתרון כבר בדקה התשיעית. מרקו אסנסיו מסר בצורה נהדרת לפליפה קאיסדו, שחדר לרחבה והכניע את מארק אנדרה טר סטגן מקרוב. ליאונל מסי לא חיכה יותר מדי, וארבע דקות לאחר מכן איזן את התוצאה אחרי בישול נאה של אנדרס אינייסטה.

      בדקה ה-44 השלים הפרעוש מהפך כשסובב כדור חופשי מדהים למשקוף הפנימה, לפני שהוסיף גם בישול, כשהשאיר את ג'רארד פיקה, שכבש את השלישי בדקה ה-49, מול שער ריק. בדקה ה-88 ניימאר כבש את הרביעי כששיגר וולה נהדר, כשגם הפעם מסי היה זה שבישל. הרמן פרס ופאפה דיופ ספגו כרטיס צהוב שני והורחקו בדקות ה-72 וה-75 בהתאמה. אלש וידאל גם כן ערך בכורה כשנכנס כמחליף.

      שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ארדה טוראן. AP
      כיף לפתוח ברגל ימין. טוראן חוגג עם מסי/AP

      מהלך המשחק

      1

      יצא לדרך המשחק בקאמפ נואו

      מסי נאבק באלברס (צילום: AP)/AP
      8

      הזדמנות ראשונה במשחק. מסי ניסה לשלוח את ניימאר בעזרת כדור עומק לרחבה, אך הגנת אספניול הצליחה להרחיק את הסכנה ברגע האחרון

      9
      גול

      פתיחה מפתיעה בקאמפ נואו! אסנסיו חטף כדור מדני אלבס ודהר מקו מחצית המגרש ועד לרחבה, משם העביר כדור מצוין לקאיסדו, שהשתחרר מההגנה, התקדם לעבר השער ומקרוב הכניע את טר סטגן. 0:1 לברצלונה

      13
      גול

      היתרון של אספניול לא החזיק מעמד זמן רב מדי. כדור נהדר של אינייסטה הותיר את מסי לבד מול השוער, משם הפרעוש לא התבלבל וקבע שוויון. 1:1

      מסי חוגג (צילום: AP)/AP
      14

      מדובר בשער ה-240 של מסי ב-241 משחקים במדי ברצלונה בקאמפ נואו

      17

      אברהם סובב כדור חופשי נהדר לכיוון השער, אך טר סטגן הגיב היטב והדף לקרן

      מסי בפעולה (צילום: אימגבנק, Gettyimages)/GettyImages
      24

      פנדל ברור לזכותה של ברצלונה לא נשרק. ניימאר הוכשל ברחבה, אך השופט סימן להמשיך

      44
      גול

      מהפך! מסי, שקבע שוויון, השלים מהפך כשסובב כדור חופשי מדהים למשקוף ופנימה. 1:2 לברצלונה

      45

      מחצית ראשונה נפלאה הגיעה לסיומה בקאמפ נואו

      49
      גול

      מישהו זוכר שאספניול בכלל הובילה? מסי, שכבש צמד כדי להפוך את התוצאה, בישל את השלישי לפיקה שדחק מקרוב. 1:3 לברצלונה

      מסי חוגג עם פיקה (צילום: אימגבנק, Gettyimages)/GettyImages
      55

      חם בדרבי. שחקני הקבוצות מרבים להחליף מילים, השופט עובד שעות נוספות כדי להפריד בין הניצים

      61

      התקפה יפהפייה של ברצלונה הסתיימה בהזדמנות אדירה, אך מסי, שקיבל כדור רוחב מניימאר, לא עמד בלחץ של ההגנה ובעט החוצה מקרוב

      63

      טוראן כמעט והצטרף לחגיגה. הטורקי קיבל כדור טוב ממסי וחדר לרחבה, אך הבעיטה שלו נהדפה

      67

      אלש וידאל נכנס לבכורה שלו בברצלונה כשהחליף את דני אלבס

      72

      פרס ספג כרטיס צהוב שני והורחק

      75

      אספניול כבר בתשעה שחקנים. גם דיופ ספג כרטיס צהוב שני וראה כרטיס אדום

      88
      גול

      עוד בישול למסי, הפעם לניימאר. הפרעוש החליף מסירות עם הברזילאית כשמצא כשהחזיר לו הקפצה לתוך הרחבה, משם המשיך מהאוויר לרשת. 1:4 לברצלונה

      94

      ברצלונה התאוששה מה-0:0 בצורה נהדרת, מסי שוב כיכב

      אתלטיק בילבאו - ויאריאל 2:3

      האורחת רצתה להמשיך את היכולת הנהדרת שלה גם בגביע, ולמרות שאיבדה יתרון של שני שערים והפסידה, יצאה עם שערי חוץ חשובים לקראת הגומלין. לאו בפטיסטאו העלה אותה ליתרון מוקדם (16) אחרי בישול של סמואל גרסיה. בדקה ה-38, גרסיה כבש בעצמו אחרי שקיבל כדור עומק, עבר את השוער יאגו וגלגל לרשת. בילבאו לא נשברה, והצליחה לחזור בזכות שערים של איניאקי וויליאמס (54), ואריץ אדוריץ (68), אחרי שכדור טועה הגיע אליו והוא בעט לרשת. בדקה ה-81 הושלם המהפך, כשאיימריק לאפורט דחק מקרוב כדור חופשי של בניאט.. מריו גספאר הורחק בשורות ויאריאל (88).

      בטיס - סביליה 2:0

      שלושה שבועות אחרי ה-0:0 בליגה, שתי הקבוצות של סביליה שוב נפגשו והפעם הצד האדום חגג עם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין הביתי. בטיס, שהספיקה לחטוף פעמיים 4:0 מברצלונה ואייבר, לא ניצחה את סביליה בבית מאז אפריל 2006 וכשלה גם הפעם. מיכאל קרון דלי כבש במבצע אישי נפלא בדקה ה-13 וגז'גוז' קריכוביאק הכפיל מקרוב בדקה ה-49, כשרובן קסטרו החמיץ פנדל למארחת בדקה ה-82 ואלפרד אנדיי הורחק בחלוף ארבע דקות.

      ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד 1:1

      שבוע אחרי שניצחה 0:2 בווייקאס, מוליכת הליגה הספרדית הסתפקה בתיקו שהעביר את ההכרעה בדרבי הקטן לגומלין שיהיה בוויסנטה קלדרון. נאצ'ו מרטינס הפתיע את מיגל אנחל מויה עם בעיטה חדה מרחוק בדקה ה-35, אבל המחליף סאול, ששיחק בראיו כמושאל לפני שתי עונות, הגיב עבור אתלטיקו מדריד עם השוויון בדקה ה-67, 11 דקות אחרי שנכנס כמחליף.

      ולנסיה - גרנאדה 0:4

      אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה הספרדית, ולנסיה התפוצצה בגביע. אלברו נגרדו כבש כבר אחרי שמונה דקות כשחטף כדור להגנה ומתוך הרחבה כבש לרשת, והוסיף בהמשך גם שני פנדלים בדרך לשלושער. רודריגו כבש גם הוא, כשעבר שני שחקני הגנה בתוך הרחבה בקלילות, ושלח כדור שטוח וחזק לקורה ופנימה.

      משחק נוסף

      מיראנדס - דפורטיבו לה קורוניה 1:1
      למיראנדס: אלכס אורטיס (25). לדפורטיבו: אלברטו לופו (75).

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully