וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "לא הופתעתי מפיטורי בניטס, אין לי זיכרונות מזידאן"

ברצלונה מתכוננת למשחק מול אספניול בגביע (רביעי, 21:25, ספורט1), המאמן לואיס אנריקה התייחס לשינויים בריאל מדריד, ונשאל על התמונה שלו מתקוטט עם זידאן כשחקן: "לא זוכר את זה. העובדה שהיה שחקן לא מבטיחה לו כלום"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: זידאן מוצג במדריד

ברצלונה מתכוננת למפגש שלה מול אספניול מחר (רביעי) בשמינית גמר גביע המלך (21:25, ספורט1), כשבקבוצה מגיעים למשחק אחרי ה-0:0 מול היריבה העירונית בליגה. אדה טוראן ואלכס וידאל, שחקני הרכש "החדשים", יוכלו לערוך את הופעת הבכורה שלהם. "הם השתתפו באימונים, נראים בכושר מצוין ונרגשים מאוד", אמר מאמן הקבוצה לואיס אנריקה על הצמד, "שניהם ורסטיליים מאוד, ויכולים לשחק בכמה עמדות. הם יכולים לעזור לנו בהרבה בחינות, גם הגנתית. עכשיו כשנגמר העונש שלנו, כל השחקנים יכולים ליהנות מהאווירה שאנחנו מציעים כאן בברצלונה".

זינדין זידאן העביר אימון בכורה במדריד, בריאל חוששים: "רונאלדו ובייל מתוסכלים"

למה רפא בניטס פוטר דווקא עכשיו?

פרס לתסריט ההזוי ביותר: פלורנטינו פרס שובר את שיאי האבסורד בריאל מדריד

פפ גווארדיולה: "למה החלטתי לעזוב את באיירן? זה פשוט, אני רוצה לאמן בפרמיירליג"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
המקצוע שלנו הוא כמו באנג'י. לואיס אנריקה/GettyImages

לואיס אנריקה נשאל כמובן על הפיטורים של רפא בניטס מריאל מדריד, ואמר: "לא הופתעתי מהפיטורים של בניטס, כי הדברים האלה לא חדשים בכדורגל המודרני - המזל הטוב שמרגישים בהצלחה, ועל המבוכה שיש בכישלון. השרשרת תמיד נשברת באותה חוליה. לא חושב שזה לא הוגן. העבודה שלנו היא כמו קפיצת באנג'י. זה לא נעים כשזה פוגע בך, ונעים כשאתה בהתחלה".

בתקשורת הספרדית שלפו תמונות מהעבר, של זידאן ולואיס אנריקה מתקוטים בקלאסיקו. "אין לי דעה מיוחדת על זידאן. לא ראיתי אותו מאז שפרש, ואין לי זיכרונות מיוחדים ממנו כשחקן, לא טובים ולא רעים", אמר מאמן ברצלונה, "כשחקן עבר אתה מקבל קצת קרדיט, אבל זה לא מבטיח לך הצלחה או ביטחון. יש הרבה מאמנים מצליחים שלא היו שחקנים. תמונות של קטטה? לא ראיתי את זה, לא זכור לי. כל אחד מנסה להגן על הקבוצה שלו. אני בטוח שהיה בינינו כבוד כמו בין שני מקצוענים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיכרון מהעבר. מאמני ריאל ובארסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully