וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "למה החלטתי לעזוב? זה פשוט, אני רוצה לאמן בפרמיירליג"

מאמן באיירן מינכן ערך מסיבת עיתונאים במהלכה חשף את הסיבות לעזיבתו בסיום העונה: "שלוש שנים במועדון אחד זה מספיק עבורי. רוצה לחוות עיר חדשה. באיירן מינכן תסתדר גם בלעדיי, אני בסך הכול חלק קטן בהיסטוריה של המועדון"

צילום מסך

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, הדהים רבים לפני מספר שבועות כשהודיע כי יעזוב את הבווארים עם סיום העונה. המאמן הספרדי, שהגיע לבאיירן מינכן בינואר 2013, חשף היום (שלישי) במסיבת עיתונאים את הסיבה לכך שהחליט לא להאריך את חוזהו בגרמניה.

"למה החלטתי לעזוב? זה פשוט, אני רוצה לאמן בפרמיירליג", הודה גווארדיולה. "שלוש שנים במועדון אחד זה מספיק עבורי. הגיע הזמן לחוות מקום חדש ועיר חדשה. אני רוצה לעבוד באנגליה. אני בגיל המתאים ואני מרגיש שזה הצעד הנכון לעשות בשלב הזה. קארל היינץ רומניגה עשה כל שביכולתו כדי לשכנע אותי להישאר. אני מצטער בשבילו, אבל אני חושב שהצעד הזה מתבקש ולא רק עבורי".

הספרדי סיכם: "הקבוצה שיחקה נהדר תחת יופ היינקס, ותשחק נהדר גם תחת קרלו אנצ'לוטי, שהוא מאמן נהדר. אני מאחל לו המון בהצלחה. צריך לזכור שאני בסך הכול חלק קטן מההיסטוריה של באיירן מינכן. אם נסיים את העונה עם זכייה בליגת האלופות - התקופה שלי בגרמניה תהיה פשוט מושלמת. אני חושב שלהפסיד פעם אחת בלבד ב-51 משחקי בית לאורך שלוש שנים זה הישג גדול יותר מאשר לזכות בליגת האלופות. בכל מקרה, לא החלטתי איפה לחתום. כשאחליט, המועדון יוציא הודעה בנושא. כרגע אני פשוט לא יכול להגיד שום דבר".

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
"רוצה לחוות מקום חדש". גווארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully