וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "מאחל לזידאן בהצלחה". הצרפתי: "אדאג שבייל יהיה מרוצה"

מאמן ריאל מדריד היוצא פרסם הודעת פרידה: "כבוד גדול להיות אחראי על המועדון בו גדלתי כאדם, כשחקן וכמאמן". זה הנכנס הבטיח: "אתן לבייל את כל האהבה שהוא יצטרך"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עידן חדש בריאל מדריד: זינדין זידאן העביר היום (שלישי) אימון בכורה כמאמן הבלאנקוס, אחרי שהחליף אמש את רפא בניטס. כ-6,000 אוהדים הגיעו לאימון, אך הדיווחים על משקעים בינו לבין כמה מכוכבי הקבוצה מתפרסמים שוב ושוב. היום מצטרפת גם התקשורת האנגלית לחרושת השמועות על המתרחש בין כותלי הסנטיאגו ברנבאו, ומדווחת כי גארת' בייל "מתוסכל ומאוכזב" מהמהלך ואף שוקל לבקש לעזוב את הקבוצה בקרוב. ב'טלגרף' מדווח כי בייל פיתח מערכת יחסים קרובה עם בניטס, ומשוכנע שתחת שרביטו של זידאן, שמשחק בשיטה אחרת לחלוטין, מעמדו עשוי להיפגע משמעותית.

המאמן הצרפתי החדש של הקבוצה הוצג במסיבת עיתונאים, והתייחס בין היתר לבייל: "אני מבין שהוא מאוכזב מעזיבתו של בניטס, אבל הוא חלק חשוב בקבוצה הזו. הוא שחקן נהדר. אתן לו את כל האהבה והתמיכה שהוא צריך".

המאמן הוסיף: "ניצחונות הינם הכרחיים במועדון כמו ריאל מדריד. אני מוכן לאתגר, ויודע שאעשה הכול כדי שהמועדון יצליח. מאמן חייב להיות בקשר טוב עם השחקנים שלו. עבדתי עם קרלו אנצ'לוטי, ז'וזה מוריניו ומאמנים רבים נוספים, אבל אי אפשר לחקות מאמן אחר. אצטרך לעשות את זה בדרך של זידאן. חוליית ההתקפה שלי תהיה בנויה על כריסטיאנו רונאלדו, בייל וקרים בנזמה".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
אימון ראשון. זידאן/AP

גם כריסטיאנו רונאלדו לא נודע ביחסים מזהירים במיוחד עם זיזו. בזמן שהמאמן הנכנס שימש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי, הוא הביע תמיכה בלתי מסויגת בבחירתו של בן ארצו פרנק ריברי לכדור הזהב. ב'ספורט' הקטאלוני מדווחים שרונאלדו, שאחד התנאים הראשונים שהציב בזמנו לחתימה על חוזה חדש היה קשור בתמיכת המועדון במועמדותו לזכייה בפרס, נוטר טינה לזידאן מאז, ו"לא ציפה שהפגיעה תבוא מבית".

כמו כן, ב"אס" טוענים היום כי בניטס פוטר דווקא בשלב הזה של העונה בגלל סיבה כלכלית: למאמן היה חוזה לשלוש שנים, אבל על פי החוזה, אם הוא מפוטר לפני ה-15 בינואר - על המועדון לשלם לו שכר רק של שנה אחת, ולא של כל השלוש.

בשעות הערב הגיב רפא בניטס לעזיבה: "עכשיו, כשהזמן שלי כמאמן ריאל מדריד הסתיים, אני רוצה להיפרד לשלום מכולם במועדון. זה היה כבוד גדול להיות אחראי על המועדון הזה, בו גדלתי כאדם, כשחקן וכמאמן. אני רוצה לאחל בהצלחה לזינדין זידאן, המחליף שלי, ולצוות שלו".

(עדכון ראשון: 9:34)

עוד בריאל מדריד:

רשמית: רפא בניטס פוטר מריאל מדריד, זינדין זידאן מונה למאמן

הרשת געשה כהרגלה: מיטב הממים והציוצים אחרי פיטוריו של רפא בניטס מריאל מדריד

פרס לתסריט ההזוי ביותר: פלורנטינו פרס שובר את שיאי האבסורד בריאל מדריד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם כריסטיאנו רונאלדו. AP
עם כריסטיאנו רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully