וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רפא בניטס פוטר מריאל מדריד, זינדין זידאן מונה למאמן

אחרי חצי עונה סיים המאמן הספרדי את תפקידו במועדון, כוכב העבר ומאמן ריאל מדריד קסטייה נכנס לנעליו ואמר: "אני מתרגש יותר מאשר ביום שבו חתמתי פה כשחקן". פרס: "הייתה החלטה קשה"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ריאל מדריד ו-ולנסיה נפרדות ב-2:2

ריאל מדריד הודיעה הערב (שני) על סיום דרכו של המאמן רפא בניטס במועדון. נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס הודיע על פיטוריו של בניטס במסיבת עיתונאים שערך הערב, כשבנוסף הודיע גם על כך שכוכב העבר ומאמן ריאל מדריד קסטייה זינדין זידאן יחליף אותו בתפקיד.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יומו הגדול. זידאן/רויטרס

"ההנהלה קיבלה החלטה קשה - במיוחד בשבילי, לפטר את רפא בניטס, מקצוען נהדר ובנאדם נהדר". פרס הוסיף ואמר: "אני גאה מאוד מפני שאני יודע שעבור זינדין המילים 'בלתי אפשרי' לא קיימות". המאמן עצמו אמר: זה יום חשוב בשבילי, אני יותר נרגש עכשיו מאשר מה שהייתי ביום שבו חתמתי בקבוצה כשחקן. אני הולך לתת את הלב והנשמה שלי בעבודה הזו, כך שהכול יעבוד כמו שצריך".

זידאן בן ה-43 יהיה המאמן הצעיר ביותר של ריאל מדריד בעשר השנים האחרונות. המאמן הצעיר ביותר שהיה בתפקיד לפני כן היה חואן ראמון לופס קארו, ששימש כמאמן הבלאנקוס בדצמבר 2005, אז היה בן 42. בניטס פוטר אחרי 188 ימים בתפקיד, שזו התקופה הקצרה ביותר של מאמן ראשי בריאל מדריד מאז 103 הימים בהם שימש מריאנו גרסיה ראמון כמאמן הקבוצה ב-2004. בניטס הוא המאמן העשירי שפלורנטינו פיטר ב-12 העונות שהוא בריאל מדריד. כמו כן, זידאן יהיה המאמן הצרפתי הראשון בתולדות המועדון.

השמועות על פיטוריו של בניטס היו באוויר בשבועות האחרונים אחרי מספר תצוגות לא טובות של קבוצתו וכעת הגיע האישור הרשמי, אחרי שבשעות הצהריים התקיימה ישיבת חירום של פלורנטינו פרס וראשי המועדון. בחצי השנה האחרונה הספיק בניטס לעצבן את הקהל עם סגנון משחק הגנתי, הצליח להסתכסך עם מספר מהכוכבים שלו, כולל כריסטיאנו רונאלדו ובעיקר לספוג הרבה מאוד ביקורת מהציבור ומהתקשורת.

השיא הגיע כשאוהדי הבלאנקוס קראו בוז כששמו של בניטס נשמע ברמקולים בהצגת הקבוצה במשחק האחרון מול סוסיאדד בברנבאו. במשחקו האחרון סיימה הקבוצה ה-2:2 מאכזב מול ולנסיה, מה שהרחיק את ריאל מהצמרת ולמעשה סיים את תפקידו של הספרדי. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא מאמן ריאל מדריד קסטאיה ושחקן העבר זינדין זידאן, כשלא ברור אם ישמש כמאמן זמני או מאמן קבוע עד לתום העונה. שחקן העבר, סנטיאגו סולארי, יהיה עוזר המאמן.

עדכון ראשון: 17:10

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
פלורנטינו פרס במסיבת העיתונאים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully