וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשלם לוויטסה ארנהם 300 אלף יורו תמורת שחרורו של פטר בוס

הצהובים, שקיבלו 500 אלף יורו מפולהאם לאחר ששחררו את יוקאנוביץ', ניהלו משא ומתן מול ההולנדים, בסיומו אישר גולדהאר להעביר את הסכום שבכותרת. בקבוצה לא אהבו את ההתבטאות של מאמנם החדש ("הציעו לי שק גדול של כסף"), בהולנד מופתעים מהמעבר

אימג'בנק GettyImages

מכבי תל אביב תשלם לוויטסה ארנהם 300 אלף יורו תמורת התרת חוזהו של פטר בוס. כזכור, הצהובים קיבלו מפולהאם 500 אלף יורו תמורת שחרורו של סלבישה יוקאנוביץ', אבל הצליחו לסגור עם ההולנדים על סכום נמוך יותר תמורת שחרורו של מאמנם. ויטסה דרשה תחילה סכום גבוה יותר, מאחר שבקבוצה מודעים לעוצמה הכלכלית של מיטש גולדהאר, וכן ידעו היטב על הסכום שקיבלה מכבי תל אביב מפולהאם, אבל אחרי משא ומתן ממושך, הסכים הבעלים לאשר סכום של 300 אלף יורו שישולמו להולנדים באופן מיידי. ראשי ויטסה לא רצו תחילה לשחרר את בוס, אבל כשהבינו שהוא נחוש לעזוב, נכנסו למשא ומתן מתוך אמונה שאחד מעוזריו של המאמן יוכל להחליפו עד לתום העונה.

פטר בוס מונה למאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף: "התרשמתי ממנו"

השכר הכפול, ההבטחות מגולדהאר: למה בוס הגיע למכבי ת"א?

כמו המהפך בדרבי ההוא: ההצלחה של מכבי תל אביב במינוי בוס

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
בהולנד מופתעים. בוס/GettyImages

ויטסה, על אף היותה קבוצת בת של צ'לסי, אינה עשירה, ולראייה המשא ומתן הממושך שניהלה בזמנו מול מכבי תל אביב על צירופו של שרן ייני. סכום של 300 אלף יורו הינו סכום מכובד עבור המועדון, ומאחר שגם כך ההולנדי היה מסיים את חוזהו במועדון בעוד כחמישה חודשים, הסכימו ראשי הקבוצה לסגור על הסכום המדובר.

בהולנד מופתעים מאוד מהמעבר של בוס משתי סיבות. הראשונה - המקום שאליו הולך המאמן, ואילו השנייה היא העובדה שמדובר במאמן שנמצא בשיא הקריירה שלו. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט: "אם הוא היה הולך אפילו לליגה השנייה בגרמניה או לצ'מפיונשיפ, ההולנדים היו מקבלים זאת בהבנה. כאן לא מדובר במאמן מתבגר שעשה כבר את שלו, ולא מדובר במישהו צעיר כמו אוסקר גרסיה שמחפש קריירת אימון באירופה". במכבי תל אביב לא אהבו את ההתבטאות שפורסמה בכלי התקשורת, לפיה בוס צוטט כאומר "קיבלתי שק של כסף". בקבוצה היה מי שאמר שהם מקווים כי מדובר בסילוף של הדברים שלו וכי קרוב לוודאי שלגולדהאר לא יהיה נעים לקרוא ציטוט כזה שמיוחס למאמנו החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully