וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביובנטוס מהללים את דיבאלה, קואדרדו: "אחרי הדרבי חזר לנו הרעב"

החלוץ הצעיר זכה לשבחים אחרי שכבש ב-1:3 מול פיורנטינה: "כישרון ענק שיהפוך לכוכב בקנה מידה עולמי". קואדרדו מודה שכבש בטעות, פאולו סוזה דווקא מעודד: "היה משחק כיפי"

פאולו דיבאלה, יובנטוס, חוגג. AP
כוכב בהתהוות. דיבאלה/AP

אחרי פתיחת עונה איומה, יובנטוס הולכת וסוגרת את הפער מהפסגה. הגברת הזקנה עלתה אמש (ראשון) למקום הרביעי בסרייה A, אחרי שניצחה 1:3 את פיורנטינה, צימקה את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד ונותרה מרחק שש נקודות מאינטר המוליכה. דיבאלה, מנדז'וקיץ' וחואן קואדרדו כבשו שערים נהדרים שמחקו פיגור מוקדם אחרי פנדל מפוקפק של איליציץ' והעניקו לביאנקונרי ניצחון שישי ברציפות, שעל הדרך גנז את החלום של פאולו סוזה לנצח את האקסית באצטדיונה הביתי.

מי שכן חגג מול האקסית הוא חואן קואדרדו, שכבש בנגיחה קשתית מרשימה ונבחר על ידי התקשורת האיטלקית לשחקן המצטיין. בסיום סיפר קואדרדו כי הנגיחה שלו כלל לא הייתה מכוונת. "ראיתי את סמי חדירה בזווית העין וניסיתי לנגוח את הכדור לעברו, אבל יצאה לי נגיחה משונה שלא תכננתי. אני חושב שהשיער שלי עזר והסיט ושינה את הכיוון של הכדור", סיפר. "אני חושב שהעונה שלו השתנתה מהרגע שניצחנו את טורינו בדרבי. זו הייתה נקודת המפנה. אחרי זה, חזר לנו הרעב".

שחקני יובנטוס. GettyImages
הרעב חזר. שחקני יובנטוס חוגגים עם קואדרדו/GettyImages

"כדי לחלוף על פני אינטר נצטרך להיות ממש בשיאנו", אמר מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא לחשוב על הפער שלנו מאחרות. יש עוד הרבה נקודות בקופה וצריך לקחת את זה צעד אחרי צעד. עקפנו את מילאן, אחר כך את רומא, עכשיו צריך לעקוף את פיורנטינה ונאפולי".

שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא פאולו דיבאלה, שכבש את שערו השמיני העונה. "הוא שחקן חשוב שיהפוך לכוכב בקנה מידה עולמי. הוא עשה שיפור גדול ברמה הטקטית והפסיכולוגית, והבין שלשחק בפאלרמו ויובנטוס זה שונה לחלוטין".

בצד השני, פאולו סוזה נראה מעודד בסיום, למרות ההפסד. "עשינו עבודה טובה, אבל קשה לשחק מול קבוצה עם כאלה איכויות בהגנה. היה לי כיף לראות את השחקנים שלי היום, אני גאה בהם. תענוג לפגוש קבוצות ששיחקת בהן, זה תמיד מיוחד".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את פיורנטינה ועלתה למקום הרביעי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully