וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את פיורנטינה ועלתה למקום הרביעי

ניצחון שישי ברציפות לאלופה, שחזרה מפיגור בזכות שערים של שחקני הרכש קואדרדו (מול האקסית), מנדז'וקיץ' ודיבאלה. נאפולי ורומא נפרדו ב-0:0 מאכזב, מילאן פישלה עם 1:1 מול ורונה

שחקני יובנטוס. GettyImages
מכרסמים בפער מדי שבוע. שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages

שינוי בפסגה לא היה במחזור ה-16 באיטליה, לאחר שאינטר הביסה בשבת את אודינזה והבטיחה לעצמה עוד שבוע כמוליכה, אבל יובנטוס ממשיכה להתקדם בצעדי ענק. האלופה ניצחה 1:3 את פיורנטינה ועלתה למקום הרביעי, אחרי שנאפולי ורומא נפרדו ב-0:0 מאכזב. מילאן פישלה עם 1:1 ביתי מול ורונה האחרונה.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
עט על הריבאונד. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

יובנטוס - פיורנטינה 1:3

ניצחון שישי ברציפות לאלופת איטליה, שממשיכה להתקדם במעלה הטבלה והנחילה ליריבתה הוותיקה הפסד אחרי שישה משחקים בהם זה לא קרה לה. יוסיפ איליצ'יץ' העלה את פיורנטינה ליתרון מוקדם עם פנדל בדקה השלישית ונתן לפאולו סוזה תקווה כי הוא יכול לנצח את האקסית שלו באצטדיונה הביתי - דבר שהוויולה לא עשו מאז 2008. אלא שיובנטוס של התקופה האחרונה היא כבר קבוצה מגובשת. חמש דקות אחרי הפנדל של איליצ'יץ', פטריס אברה מצא את הראש של חואן קואדרדו, שנגח בקשת פנימה והשווה מול הקבוצה בה פרח. במחצית השנייה יובנטוס לחצה, ובדקה ה-80 גם הפכה. צ'יפריאן טטארושאנו עצר את פאולו דיבאלה, אבל על הריבאונד עט מריו מנדז'וקיץ' שגלש וירה פנימה. דיבאלה הנפלא עוד הספיק לכבוש את השמיני שלו בליגה בתוספת הזמן וקבע 1:3. יובנטוס במקום הרביעי, רק שש נקודות מהפסגה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

נאפולי - רומא 0:0

קרב הצמרת המרתק בסן פאולו לא הניב הכרעה, כשרומא פספסה הזדמנות להיצמד ליריבתה ורשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון. הג'אלורוסי בעיקר התגוננו, עד שבדקה ה-80 כבר חגגו אחרי שדניאלה דה רוסי נגח פנימה, אבל הכדור שהוגבה אליו יצא החוצה לפני כן ולכן השער נפסל. מנגד, לנאפולי הייתה הזדמנות גדולה להכריע רק בתוספת הזמן, אך וויצ'ך שצ'סני עצר את לורנצו אינסינייה ואל הריבאונד הגיע עומאר אל כדורי שבעט החוצה מקרוב. נאפולי עם עוד משחק ללא ניצחון, רומא עם תיקו מאופס שני תוך ארבעה ימים.

אדין דז'קו שחקן רומא מול אלאן שחקן נאפולי. GettyImages
נפגע בראשו. אדין דז'קו מול אלאן/GettyImages

מילאן - ורונה 1:1

תיקו מאכזב לרוסונרי מול נועלת הטבלה שעדיין לא ניצחה העונה. נייג'ל דה יונג פתח בהרכב לראשונה מאז 27 בספטמבר, אבל הורחק לראשונה מאז 2006 וגרם לפנדל, אותו ניצל לוקה טוני הוותיק כדי להשוות בדקה ה-57. קרלוס באקה היה האיש שהעלה את מילאן ליתרון בדקה ה-52 אחרי מסירה של לואיז אדריאנו, אבל ג'יג'י דל נרי השיג נקודה ראשונה כשוורונה ניצלה בנס מספיגה בדקות הסיום וקטעה רצף של ארבעה הפסדים. מילאן פספסה הזדמנות להיצמד ליובנטוס.

לוקה טוני שחקן ורונה. GettyImages
עצר את רצף ההפסדים. לוקה טוני/GettyImages

משחקים נוספים:

קייבו - אטאלנטה 0:1
לקייבו: ואלטר בירסה (76)

אמפולי - קארפי 0:3
לאמפולי: מאסימו מקארונה (46 ו-61), ריקרדו ספונארה (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully