וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "יש אפשרות שטבק יאמן את מכבי תל אביב כבר בחמישי"

14.11.2015 / 20:05

יו"ר מכבי תל אביב אישר את הפרסום הבלעדי בוואלה! ספורט: "מחכים לשחרור הרשמי". טבק אמור לעמוד על הקווים במשחק נגד צסק"א. אבי אבן על נס ציונה: "ניצחון חשוב מאוד לביטחון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב נרשמה שביעות רצון אחרי הניצחון הביתי 74:89 על עירוני נס ציונה הערב (שבת) במסגרת המחזור השישי בליגת העל. הצהובים יכולים להתפנות עכשיו להכנות לשני המשחקים הבאים שלהם השבוע: בחוץ נגד מכבי ראשון לציון בליגה (שני) ובבית נגד צסק"א מוסקבה ביורוליג (חמישי).

ז'אן טבק שסיכם את תנאיו, צפוי להצטרף למועדון בימים הקרובים. היו"ר שמעון מזרחי סיפר אחרי המשחק ש"אנחנו מחכים לשחרור שלו מהקבוצה הספרדית (פואנלברדה ו.כ). יש אפשרות שהוא יאמן נגד צסק"א מוסקבה ביום חמישי". על מועמדותו של טבק פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

שחקן נס ציונה טל דן, שנפצע במהלך הרבע השני של המשחק ולא חזר לשחק, נלקח לבית החולים איכילוב לבדיקת CT, שם נקבע שהוא סובל משבר בארובת העין. כמו כן, דן סובל מזעזוע מוח קל וייעדר לפחות למשך שבועיים.

אונואקו חגג ברחבות/ברני ארדוב

המאמן הזמני של מכבי תל אביב, אבי אבן, סיכם: "זה ניצחון חשוב מאוד. כבר אמרתי לפני כן שאנחנו צריכים לצבור ביטחון והיום תפסנו עוגן ונאחזנו בו. חלק מהדברים היו טובים יותר, אבל עדיין לא מספיק. לא אהבתי שלא ניצחנו בפער גדול יותר, אבל ניצחון זה ניצחון. כל השחקנים רוצים, מאוד מאוד רוצים. לפעמים כשאתה רוצה מאוד, זה מביא אותך למקומות פחות טובים. ראשון לציון? מדובר בקבוצה טובה מאוד, קבוצה מאומנת. אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו כדי לנצח ביום שני ונעשה את ההתאמות לקראת המשחק".

שמעון מזרחי אמר על המשחק: "לא רק הניצחון חשוב, אלא גם הדרך. השחקנים הראו מחויבות, שיחקו משחק קבוצתי. שני שחקנים שעד היום לא הצליחו למצוא ביטוי, דגן יבזורי בגלל הפציעה וגם השחקן שחשבו שאין לו תפוקה, (אונואקו) לא רק שקלע 17 נקודות, גם סחט עבירות וקלט ריבאונדים. זה ניצחון ביתי, יש לנו משחק קשה מאוד בראשון בעוד יומיים. אני לא מדבר בכלל על המשחק מול צסק"א, שמגיעה אלינו אחרי ההפסד הביתי הראשון שלה ותרצה לחזור לנצח. יהיה לנו שבוע קשה".

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין, אמר: "אני מאוכזב מאוד, אפילו קצת כועס כי אנחנו מדברים המון שבשביל להתקדם בתור קבוצה אנחנו צריכים להופיע נגד הקבוצות האלה שצריכות את הריצות שלהן בשביל לנצח. הם עשו לנו ריצות, למרות ששיחקנו טוב במהלך המשחק. זה בלתי מתקבל ולא נסלח, זה לא יכול לקרות. יש לנו אופי מצוין, תמיד נהיה שם עד הסוף, אבל בשביל להתקדם בתור קבוצה, אנחנו צריכים לשמור על אותה רמת ריכוז במשך 40 דקות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ז'אן טבק מאמן קאחה לבוראל. קובי אליהו
על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. ז'אן טבק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully